Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna
- Serpent
- Soldier level 10
- Posty: 4169
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
- Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontakt:
Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna
Weź Burłakiem wyrzutnie rakiet na śr. gąsieniach + komora dla Macmilana. Jak weźmiesz artefakt to jedź na północ, tam przejmij skład. Następnie Burłakkiem i Macmilanem wjedź do wrogiej bazy, macmilanowi każ przejąć magazyn, a Burłakiem rozwalaj nadchodzących żołnierzy. To tyle.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna
Zajmij baze na północy, później polecam zbudowanie koszar i wsadzenie tam makmilana. Burłakiem w wyrzutni rakiet strzelaj ( non stop się ruszaj) w wieżyczkę wroga - wtedy wróg wybiegnie wszystkimi żołnierzami i zacznie Cie gonić, wtedy pojawia się rola Macmilana, który z koszar będzie ściągał jednego po drugim.
Jest także opcja hardkor, która polega na tym żeby burłakiem wziąść buldożer i zacząć niszczyć laba wroga, jeżeli buldożer będzie zniszczony, wsiąść do drugiego który znajduje się w amerykańskiej bazie - opcja trudna, lecz wykonalna.
Polecam jednak tą drugą opcje
Jest także opcja hardkor, która polega na tym żeby burłakiem wziąść buldożer i zacząć niszczyć laba wroga, jeżeli buldożer będzie zniszczony, wsiąść do drugiego który znajduje się w amerykańskiej bazie - opcja trudna, lecz wykonalna.
Polecam jednak tą drugą opcje

" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna
Misja: Zimna Woja:
Jeśli chodzi o tego Gorkiego, Na najwyższym poziomie trudności potrzeba będzie 3 pojazdów z działami, tymi które mamy od początku gry, tylko w każdym powinien być jakiś lepszy mechanik. Jego ciężkie działo należy naprawić i zabrać, na tym poziomie może się przydać. Bazę radze zbudować tak jak na screenach poniżej. Spory zasięg dział. do tego przeszkoda terenowa dla bomb samobieżnych.
A jeśli chodzi o syberyt. powinieneś zabrać ze sobą jednego snajpera, najlepiej Franka skażenie syba następuje podczas dwóch kolejnych ataków arabskich. Najpierw Frank pilnuje jednego złoża potem drugiego i pozamiatane.


Misja: Grunt to dobry plan:
Ciekawa misja, gdzie wystarczy pomyśleć. Po tym jak już zdobędziesz artefakt zajmujesz pustą bazę am na północnym zachodzie. Naprawiasz i tankujesz wozy. Baza na dole ma dwa wjazdy obydwa strzeżone. Gorki musi wpaść od dołu i sprowokować żołnierzy do ścigania go, tj. atak na wieże i odwrót, tak dwa razy. Następnie John jedzie sobie spokojnie z góry na dół przez nikogo nie zatrzymywany i zajmuje skład. Potem opcja negocjacje i po misji...




Jeśli chodzi o tego Gorkiego, Na najwyższym poziomie trudności potrzeba będzie 3 pojazdów z działami, tymi które mamy od początku gry, tylko w każdym powinien być jakiś lepszy mechanik. Jego ciężkie działo należy naprawić i zabrać, na tym poziomie może się przydać. Bazę radze zbudować tak jak na screenach poniżej. Spory zasięg dział. do tego przeszkoda terenowa dla bomb samobieżnych.
A jeśli chodzi o syberyt. powinieneś zabrać ze sobą jednego snajpera, najlepiej Franka skażenie syba następuje podczas dwóch kolejnych ataków arabskich. Najpierw Frank pilnuje jednego złoża potem drugiego i pozamiatane.


Misja: Grunt to dobry plan:
Ciekawa misja, gdzie wystarczy pomyśleć. Po tym jak już zdobędziesz artefakt zajmujesz pustą bazę am na północnym zachodzie. Naprawiasz i tankujesz wozy. Baza na dole ma dwa wjazdy obydwa strzeżone. Gorki musi wpaść od dołu i sprowokować żołnierzy do ścigania go, tj. atak na wieże i odwrót, tak dwa razy. Następnie John jedzie sobie spokojnie z góry na dół przez nikogo nie zatrzymywany i zajmuje skład. Potem opcja negocjacje i po misji...





* Popełnianie błędów jest rzeczą ludzką,
lecz gdy ściera sie gumka na końcu ołówka znaczy to,
ze popełniasz ich zbyt wiele. *
Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna
Zrobiłem dokładnie to samo i było git polecam tą strategie;-)DrCzurak pisze:Zajmij baze na północy, później polecam zbudowanie koszar i wsadzenie tam makmilana. Burłakiem w wyrzutni rakiet strzelaj ( non stop się ruszaj) w wieżyczkę wroga - wtedy wróg wybiegnie wszystkimi żołnierzami i zacznie Cie gonić, wtedy pojawia się rola Macmilana, który z koszar będzie ściągał jednego po drugim.