Problemy i zapytania Antitheusa (aka pls help noobowi)
gdy wpisuję nick 'Lesiok' lub ident 'Lesiok' gra wariuje i pokazuje sie error.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
tj ja już sie uporałem z błędem. btw, Backero też w kodzie nie działa. musi być Bakero. tak sobie z dedukcji wymysliłem iż Backero = BACK (chyba jedna z komend saila) a Lesiok = Les (less czyli mniej, tez wykorzystywane przez sail).
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
nazwy tego typu 'nazwa' powinny chodzic mimo wszystko, postacie mozna tez definiowac w pliku Campaign\#strona\start.txt; czyli sa 3 sposoby, czyzby zaden z nich nie chodzil???
gra po prostu mnie i Lesioka nie lubi, albo czuje sie niegodna wypisywac nasze imiona
jak dla mnie moze byc nawet Bakero, choc to juz nie to samo
@Gogeta103 (dlaczemu akurat 103?) ^^
kod jest w porządku, bo w edytorze wszystko jest ok, a poza tym sam sprawdzalem, czyli mylic sie nie moge ;0
gra po prostu mnie i Lesioka nie lubi, albo czuje sie niegodna wypisywac nasze imiona

jak dla mnie moze byc nawet Bakero, choc to juz nie to samo

@Gogeta103 (dlaczemu akurat 103?) ^^
kod jest w porządku, bo w edytorze wszystko jest ok, a poza tym sam sprawdzalem, czyli mylic sie nie moge ;0
tylko jak wyjaśnisz błąd który wyskakiwał 90% testerów mojego dema gdy postać nazywała się 'Lesiok'?
[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 9:04 pm ]
building - budynek, który zaczyna się budować
unit - jednostka, która zaczęła budowę[/code]
ch**a, ch**a, ch**a. Jak ten kod powinien wyglądać?
Daję:]
i wyskakuje że kod niepoprawny. Help.
[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 8:30 pm ]
Zapisywanie doświadczenia
http://forum.original-war.net/viewtopic ... wiadczenia
czytałem. Gówno dało. Chodzi o to aby zapisało mi postać i przeniosło mu ten sam exp (jaki do tej pory zdobył) do kolejnej misji
W sumie nie miałem problemu z tym, uważałem że mój mod zapisuje postaci. Jednak dostałem wiadomosc od 2 osób że w niektórych misjach exp nie został zapisany. Czy to wina imput \ output? musż eto enablować? Prosze o szybka pomoc.
[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 9:04 pm ]
Code: Select all
To zdarzenie pojawia się, kiedy budynek zaczyna się budować.
[edit]
Eksportowane Wartości [code]
BuildingStarted(building,unit)
unit - jednostka, która zaczęła budowę[/code]
ch**a, ch**a, ch**a. Jak ten kod powinien wyglądać?
Daję:
Code: Select all
every 0$0.1 on BuildingStarted(b_depot,yurek) do // b_depot bo ten budynek wznosi Yurek poprzez kod saila i raczej nie weim czy by się dało go zdefiniować
begin
<d**a>
end;
i wyskakuje że kod niepoprawny. Help.
[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 8:30 pm ]
Zapisywanie doświadczenia
http://forum.original-war.net/viewtopic ... wiadczenia
czytałem. Gówno dało. Chodzi o to aby zapisało mi postać i przeniosło mu ten sam exp (jaki do tej pory zdobył) do kolejnej misji
W sumie nie miałem problemu z tym, uważałem że mój mod zapisuje postaci. Jednak dostałem wiadomosc od 2 osób że w niektórych misjach exp nie został zapisany. Czy to wina imput \ output? musż eto enablować? Prosze o szybka pomoc.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
No więc co do expa:
a w następnej misji:
I to powinno działać. Nie wiem jak wygląda Twój kod więc nie mogę udzielić konkretniejszych wskazówek.
A codo eventu:
w powyższym kodzie w '//kod' możesz na przykład dać:
z tym, że 'bunkieryuriego' trzeba wcześniej wyexportować. To tyle. 
Code: Select all
//jakiś kod i rozdanie medali
GiveMedals('MAIN');
RewardPeople([ludek1,ludek2,ludek3]);
SaveCharacters(ludek1,'ludz1');
SaveCharacters(ludek2,'ludz2');
SaveCharacters(ludek3,'ludz3');
YouWin;
end;
Code: Select all
export ludek1, ludek2, ludek3;
Starting
Begin
ludek1=CreateCharacter('ludz1');
ludek2=CreateCharacter('ludz2');
ludek3=CreateCharacter('ludz3');
//kod...
A codo eventu:
Code: Select all
On BuildingStarted(bu,hu) do
Begin
if hu=yurek then
Begin
if GetBType(bu)=b_depot then
Begin
//kod
end;
end;
end;
Code: Select all
bunkieryuriego=bu;

Last edited by Moonstrider on Mon Feb 02, 2009 1:13 pm, edited 1 time in total.
Code: Select all
export ludek1, ludek2, ludek3;
Starting
Begin
ludek1=CreateCharacter('ludz1');
ludek2=CreateCharacter('ludz2');
ludek3=CreateCharacter('ludz3');
//kod...
[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 5:07 pm ]
Dobra, głupi problem. Nie działa mi łączenie pojazdu do mechanika. Co zrobić?
Code: Select all
on VehicleConstructed(un, fab) do
if fab = fabr then
if un = czolg1 then
addComLinkTo(czolg1,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg2 then
AddComLinkTo(czolg2,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg3 then
AddComLinkTo(czolg3,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg4 then
AddComLinkTo(czolg4,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg5 then
AddComLinkTo(czolg5,anarchy);
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --