Problemy i zapytania Antitheusa (aka pls help noobowi)

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Post by Backero »

jakich identach? w identach mam wszystko ok, tak samo dzieje sie w misji 2 i tez w query
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

gdy wpisuję nick 'Lesiok' lub ident 'Lesiok' gra wariuje i pokazuje sie error.
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Post by Gogeta103 »

Pokaż fragment kodu i jaki błąd ci wyskakuje?

Backero a ci jaki błąd wyskakuje i też pokaż kod z fragmentem gdzie występuje query
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

tj ja już sie uporałem z błędem. btw, Backero też w kodzie nie działa. musi być Bakero. tak sobie z dedukcji wymysliłem iż Backero = BACK (chyba jedna z komend saila) a Lesiok = Les (less czyli mniej, tez wykorzystywane przez sail).
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Post by Backero »

nazwy tego typu 'nazwa' powinny chodzic mimo wszystko, postacie mozna tez definiowac w pliku Campaign\#strona\start.txt; czyli sa 3 sposoby, czyzby zaden z nich nie chodzil???

gra po prostu mnie i Lesioka nie lubi, albo czuje sie niegodna wypisywac nasze imiona 8)

jak dla mnie moze byc nawet Bakero, choc to juz nie to samo :P

@Gogeta103 (dlaczemu akurat 103?) ^^
kod jest w porządku, bo w edytorze wszystko jest ok, a poza tym sam sprawdzalem, czyli mylic sie nie moge ;0
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

tylko jak wyjaśnisz błąd który wyskakiwał 90% testerów mojego dema gdy postać nazywała się 'Lesiok'?

[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 9:04 pm ]

Code: Select all

To zdarzenie pojawia się, kiedy budynek zaczyna się budować. 
[edit]
Eksportowane Wartości [code]
 BuildingStarted(building,unit)
building - budynek, który zaczyna się budować
unit - jednostka, która zaczęła budowę[/code]


ch**a, ch**a, ch**a. Jak ten kod powinien wyglądać?
Daję:

Code: Select all

every 0$0.1 on BuildingStarted(b_depot,yurek) do // b_depot bo ten budynek wznosi Yurek poprzez kod saila i raczej nie weim czy by się dało go zdefiniować
begin
<d**a>
end;
]
i wyskakuje że kod niepoprawny. Help.

[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 8:30 pm ]
Zapisywanie doświadczenia

http://forum.original-war.net/viewtopic ... wiadczenia

czytałem. Gówno dało. Chodzi o to aby zapisało mi postać i przeniosło mu ten sam exp (jaki do tej pory zdobył) do kolejnej misji
W sumie nie miałem problemu z tym, uważałem że mój mod zapisuje postaci. Jednak dostałem wiadomosc od 2 osób że w niektórych misjach exp nie został zapisany. Czy to wina imput \ output? musż eto enablować? Prosze o szybka pomoc.
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

No więc co do expa:

Code: Select all

//jakiś kod i rozdanie medali
GiveMedals('MAIN');
RewardPeople([ludek1,ludek2,ludek3]);
SaveCharacters(ludek1,'ludz1');
SaveCharacters(ludek2,'ludz2');
SaveCharacters(ludek3,'ludz3');
YouWin;
end;
a w następnej misji:

Code: Select all

export ludek1, ludek2, ludek3;

Starting
Begin
ludek1=CreateCharacter('ludz1');
ludek2=CreateCharacter('ludz2');
ludek3=CreateCharacter('ludz3');
//kod...
I to powinno działać. Nie wiem jak wygląda Twój kod więc nie mogę udzielić konkretniejszych wskazówek.

A codo eventu:

Code: Select all

 
On BuildingStarted(bu,hu) do
Begin
 if hu=yurek then
 Begin
  if GetBType(bu)=b_depot then
  Begin
   //kod
  end;
 end;
end;
w powyższym kodzie w '//kod' możesz na przykład dać:

Code: Select all

bunkieryuriego=bu;
z tym, że 'bunkieryuriego' trzeba wcześniej wyexportować. To tyle. :)
Last edited by Moonstrider on Mon Feb 02, 2009 1:13 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

Code: Select all

export ludek1, ludek2, ludek3;

Starting
Begin
ludek1=CreateCharacter('ludz1');
ludek2=CreateCharacter('ludz2');
ludek3=CreateCharacter('ludz3');
//kod...
No i tak zawsze mam.

[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 5:07 pm ]
Dobra, głupi problem. Nie działa mi łączenie pojazdu do mechanika. Co zrobić?

Code: Select all

on VehicleConstructed(un, fab) do
 if fab = fabr then
   if un = czolg1 then
   addComLinkTo(czolg1,anarchy)
Else if fab = fabr then
   if un = czolg2 then
   AddComLinkTo(czolg2,anarchy)
Else if fab = fabr then
   if un = czolg3 then
   AddComLinkTo(czolg3,anarchy)
Else if fab = fabr then
   if un = czolg4 then
   AddComLinkTo(czolg4,anarchy)
Else if fab = fabr then
   if un = czolg5 then
   AddComLinkTo(czolg5,anarchy);
Post Reply