Page 2 of 2
Posted: Sat Jan 17, 2009 2:46 pm
by Backero
jakich identach? w identach mam wszystko ok, tak samo dzieje sie w misji 2 i tez w query
Posted: Sat Jan 17, 2009 2:56 pm
by Antitheus
gdy wpisuję nick 'Lesiok' lub ident 'Lesiok' gra wariuje i pokazuje sie error.
Posted: Sat Jan 17, 2009 3:20 pm
by Gogeta103
Pokaż fragment kodu i jaki błąd ci wyskakuje?
Backero a ci jaki błąd wyskakuje i też pokaż kod z fragmentem gdzie występuje query
Posted: Sat Jan 17, 2009 3:31 pm
by Antitheus
tj ja już sie uporałem z błędem. btw, Backero też w kodzie nie działa. musi być Bakero. tak sobie z dedukcji wymysliłem iż Backero = BACK (chyba jedna z komend saila) a Lesiok = Les (less czyli mniej, tez wykorzystywane przez sail).
Posted: Sat Jan 17, 2009 6:54 pm
by Backero
nazwy tego typu 'nazwa' powinny chodzic mimo wszystko, postacie mozna tez definiowac w pliku Campaign\#strona\start.txt; czyli sa 3 sposoby, czyzby zaden z nich nie chodzil???
gra po prostu mnie i Lesioka nie lubi, albo czuje sie niegodna wypisywac nasze imiona
jak dla mnie moze byc nawet Bakero, choc to juz nie to samo
@Gogeta103 (dlaczemu akurat 103?) ^^
kod jest w porządku, bo w edytorze wszystko jest ok, a poza tym sam sprawdzalem, czyli mylic sie nie moge ;0
Posted: Sun Feb 01, 2009 9:30 pm
by Antitheus
tylko jak wyjaśnisz błąd który wyskakiwał 90% testerów mojego dema gdy postać nazywała się 'Lesiok'?
[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 9:04 pm ]
Code: Select all
To zdarzenie pojawia się, kiedy budynek zaczyna się budować.
[edit]
Eksportowane Wartości [code]
BuildingStarted(building,unit)
building - budynek, który zaczyna się budować
unit - jednostka, która zaczęła budowę[/code]
ch**a, ch**a, ch**a. Jak ten kod powinien wyglądać?
Daję:
Code: Select all
every 0$0.1 on BuildingStarted(b_depot,yurek) do // b_depot bo ten budynek wznosi Yurek poprzez kod saila i raczej nie weim czy by się dało go zdefiniować
begin
<d**a>
end;
]
i wyskakuje że kod niepoprawny. Help.
[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 8:30 pm ]
Zapisywanie doświadczenia
http://forum.original-war.net/viewtopic ... wiadczenia
czytałem. Gówno dało. Chodzi o to aby zapisało mi postać i
przeniosło mu ten sam exp (jaki do tej pory zdobył) do kolejnej misji
W sumie nie miałem problemu z tym, uważałem że mój mod zapisuje postaci. Jednak dostałem wiadomosc od 2 osób że w niektórych misjach exp nie został zapisany. Czy to wina imput \ output? musż eto enablować? Prosze o szybka pomoc.
Posted: Mon Feb 02, 2009 12:46 am
by Moonstrider
No więc co do expa:
Code: Select all
//jakiś kod i rozdanie medali
GiveMedals('MAIN');
RewardPeople([ludek1,ludek2,ludek3]);
SaveCharacters(ludek1,'ludz1');
SaveCharacters(ludek2,'ludz2');
SaveCharacters(ludek3,'ludz3');
YouWin;
end;
a w następnej misji:
Code: Select all
export ludek1, ludek2, ludek3;
Starting
Begin
ludek1=CreateCharacter('ludz1');
ludek2=CreateCharacter('ludz2');
ludek3=CreateCharacter('ludz3');
//kod...
I to powinno działać. Nie wiem jak wygląda Twój kod więc nie mogę udzielić konkretniejszych wskazówek.
A codo eventu:
Code: Select all
On BuildingStarted(bu,hu) do
Begin
if hu=yurek then
Begin
if GetBType(bu)=b_depot then
Begin
//kod
end;
end;
end;
w powyższym kodzie w '//kod' możesz na przykład dać:
z tym, że 'bunkieryuriego' trzeba wcześniej wyexportować. To tyle.

Posted: Sun Feb 15, 2009 6:07 pm
by Antitheus
Code: Select all
export ludek1, ludek2, ludek3;
Starting
Begin
ludek1=CreateCharacter('ludz1');
ludek2=CreateCharacter('ludz2');
ludek3=CreateCharacter('ludz3');
//kod...
No i tak zawsze mam.
[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 5:07 pm ]
Dobra, głupi problem. Nie działa mi łączenie pojazdu do mechanika. Co zrobić?
Code: Select all
on VehicleConstructed(un, fab) do
if fab = fabr then
if un = czolg1 then
addComLinkTo(czolg1,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg2 then
AddComLinkTo(czolg2,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg3 then
AddComLinkTo(czolg3,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg4 then
AddComLinkTo(czolg4,anarchy)
Else if fab = fabr then
if un = czolg5 then
AddComLinkTo(czolg5,anarchy);