Page 2 of 3
Posted: Sun Jan 18, 2009 5:35 pm
by Pablo Abruzzi
Bardzo ci dziękuje za pomoc i innym również, czy nie wiecie może jak zrobić postać w sailu, która ma twarz z galerii(z kampaniii, bądź z dorobionej w Xedzie)???
Posted: Sun Jan 18, 2009 5:38 pm
by Gogeta103
Code: Select all
uc_side=5; ///////// kolor
uc_nation=2; ////nacja
hc_name='Kolo';
hc_basic_skills=[2,1,0,3];
hc_skills=[2,1,0,3];
hc_attr=[10,10];
hc_sex=sex_male; ///// lub sex_female
hc_gallery='a'; /////a=nazwa galerii
hc_face_number=3; ////////////numer twarzy
hc_class=class_scientistic;
kolo=CreateHuman;
PlaceUnitArea(kolo, dom, false);
Posted: Sun Jan 18, 2009 6:54 pm
by Pablo Abruzzi
Dzięki, mam problem otóż chciałem to zrobić w kampanii, ale kiedy zrobiłem folder headers.wri i wpisałem tam:
Code: Select all
#Moja kampania
__am\01
1. Baza
Briefing
John i Mark wyruszają na terytorium wroga.. ryzykują życie.
Co-ordinates
Środkowa Syberia, Czerwiec 13, 2004
I w texts.txt i Txt01.wri:
Code: Select all
1. Baza
Briefing
John i Bartek wracają do bazy z nieudanego szturmu, wróg wie gdzie się znajdują...
Tereny naturalne; 2009 years BC
$ MojDialog
- Mówi porucznik Kate Mushick, chcemy się przyłączyć do was, jak mnie rozumiecie?
$ MojDialog1
- Ruszamy w waszą stronę, nie strzelajcie!!!
# M1
Add Main goramapy
- Przechwyć wsparcie
#
# M3
Out goramapy
#
Co mam źle, proszę o pomoc??? Wyświetlają mi się orginalne cele, a dialogi wogóle.
Posted: Sun Jan 18, 2009 7:09 pm
by Gogeta103
Może źle zrobiłeś plik *.wri? lub źle zapisałeś w sail
Posted: Sun Jan 18, 2009 7:30 pm
by Gothuk
gra moze się pluć o:
Code: Select all
1. Baza
Briefing
John i Bartek wracają do bazy z nieudanego szturmu, wróg wie gdzie się znajdują...
Tereny naturalne; 2009 years BC
w pliku texts.txt i txtxx.wri, ale nie powinna
zmień to na:
i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
Posted: Wed Jan 21, 2009 7:24 am
by Pablo Abruzzi
Zrobiłem tak jak pisałeś wcześniej i nic, ale nie zabardzo rozumiem co miałeś na mysli mówiąc:
Gothuk wrote:
i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
Rzecz jasna misja się wczytuje i wszystko jest ok. Oprócz napisów przy wczytywaniu.
Posted: Wed Jan 21, 2009 10:10 am
by Antitheus
a czy pliki zgadzają się z filkiem Texts.txt w folderze missions/missionXX ? Pliki te nie mogą się różnić. Muszą zawierać DOKŁADNIE te same wersy. A przypadkiem nie zapomniałeś o folderze #POL? ^^

#POL w foldrze Campaigns winno zawierać kopię headers.wri zaś #POL w filderze np AM winno zawierać missions wraz z dialogami.
Jeśli dalej masz problem to króryś z plików nie jest poodbny bądź źle użyłeś definicji w sailu. preoste ^^
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:10 pm
by Pablo Abruzzi
Tylko sęk w tym, że mi się misja włącza dialogi i sail też, tylko napisy przy wczytywaniu się nie zgadzają( nie ma ich wogóle).
Posted: Wed Jan 21, 2009 2:16 pm
by Gothuk
Pablo Abruzzi wrote:Zrobiłem tak jak pisałeś wcześniej i nic, ale nie zabardzo rozumiem co miałeś na mysli mówiąc:
Gothuk wrote:
i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
o kodowaniu juz pisałem w jakimś wątku, a co do wolnej linijki nie wiesz o co chodzi?
pliki *.wri muszą być zakończone pustą linijka/wersem (jak wolisz ^^), gdy w ostatniej linijce jest jakis text to gra moze wywalać błędy, lub wogóle nie działać.
Pablo Abruzzi wrote:tylko napisy przy wczytywaniu się nie zgadzają( nie ma ich wogóle).
za to odpowiada plik headers.wri
Posted: Wed Jan 21, 2009 3:05 pm
by Pablo Abruzzi
Moja cierpliwość się skończył to g***o nie działa, plik headers.wri:
Code: Select all
__am\01
@ Baza
Briefing
% John i Bartek wracaja z nieudanego szturmu na bazę V.A Owsjenko, wróg wie gdzie się znajdują...
Co-ordinates
Tereny naturalne; 2009 years BC
i w texts.txt i txtxx.txt tak samo oprócz:
próbowałem różne kombinacja bez spacji te znaki: @ i % przy brefing itd. wszystko i dale nie działa

... proszę o pomoc coś robie źle????
Posted: Wed Jan 21, 2009 3:39 pm
by Antitheus
spróbuj bez % i @. Zamiast @ wstaw np 1.
btw a jesteś pewien że skopiowany headers.wri znajduje się również w folderze #pol?
Posted: Wed Jan 21, 2009 4:56 pm
by Gogeta103
Ja mam tak:
Code: Select all
__ar\03_cont
3. Pierwsze kroki
Briefing
Alan wyrusza w nieznany teren żeby pogłębić zakres terenów arabskich.
Co-ordinates
Teren ruskich szybów naftowych ;14 wrzesień, ERA +1
headers.wri powinien znajdować się w:"
Original War\mods\mod\Campaigns\#POL" lub: "
Original War\mods\mod\Campaigns"
plik headers.wri tak jak i inne pliki nie muszą znajdować się w każdym folderze to zależy od języka. Robiąc nawet tylko język polski nie musisz robić folderu #pol. Oznaczenia typu #pol #rus (lub jeszcze inaczej) należą dla tych co robią wielojęzyczny mod. Jeżeli robisz mod tylko po Polsku to też możesz dać folder #pol ale nie musisz. Więc plik header.wri nie musi być w folderze Campaing lub Campaing/#pol ale to bez znaczenia dla jednojęzycznego moda.
Posted: Wed Jan 21, 2009 5:05 pm
by Gothuk
Gogeta103 wrote:plik headers.wri tak jak i inne pliki nie muszą znajdować się w każdym folderze to zależy od języka. Robiąc nawet tylko język polski nie musisz robić folderu #pol. Oznaczenia typu #pol #rus (lub jeszcze inaczej) należą dla tych co robią wielojęzyczny mod. Jeżeli robisz mod tylko po Polsku to też możesz dać folder #pol ale nie musisz. Więc plik header.wri nie musi być w folderze Campaing lub Campaing/#pol ale to bez znaczenia dla jednojęzycznego moda.
mylisz się, gra czyta plik headers.wri do języka angielskiego, gdy gra jest uruchomiona w jezyku polskim to wpierw wczytuje plik ktory znajduje sie w data1.owp. aby wszystko dzialalo, nalezy skopiowac plik headers.wri do folderu z jezykiem...
poczytaj tu:
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 2753#12753
Posted: Wed Jan 21, 2009 6:30 pm
by Antitheus
piszę ze trzeba bo raz jak w jednym nie miałem przekopiowanego to dialog nie działał

takie życie :PP musi być w tym i tym. ew zorientuj się czy za np
nie ma przypadkiem spacji.
Posted: Thu Jan 22, 2009 7:49 am
by Pablo Abruzzi
Wszystko spróbowałem tak jak wy pisaliście i w dodatku z moja kampania zmieniłem na:
Nie działa... trudno mój mod będzie najwyraźniej bez napisów

, ale mam jeszcze jeden głupi problem, gdy chciałem nadać bazie nazwe S.M Kirov to wypakowałem plik bName.wri do folderu z mapą i nic nie zmieniałem, bo chciałem ten orginalny noi... na magazynie pisało: BNAME error. Wie ktoś gdzie ten plik wkleić i co wnim czeba zrobić( nie pisze o tym nowego tematu, bo mysle, że to jakaś błachostka z którą ja nie potrafie sobie poradzić)???