Page 2 of 2
Posted: Sat Feb 21, 2009 2:02 pm
by Gothuk
RiderWolf wrote:Gothuk jak już to wykorzystał pomysły z Arabian Night
troche tez, ale bardziej z arcampa, ale nie ze starego interfejsu, tylko nowego ;p
jakby ktos byl ciekaw:
kilka scrn'ow
Posted: Sat Feb 21, 2009 2:14 pm
by Gogeta103
Ale macie problem. Czemu myślicie ze od razu zaporzyczylem pomysł od kogoś innego. Akurat bylem na 1 forum i tak wyszlo. No moze jest podobny do Gothuka. Ale jest pewne ze będą zmiany.
Posted: Sat Feb 21, 2009 7:21 pm
by Antitheus
Radziłbym dodać wiecej bajerków. Aby nie byl tak monotonny. Np jak w am lub ru jakies kabelki, zwisy, kutasiki etc

Na pewno rezultat będzie tego wart

Sam tez zrobiłem wlasny interfejs na wzór antycznych budowli (marmur, kolumny, ornamenty etc) ale wogóle nie pasuje do klimatu owara i nie zlewa si.ę z mapą ;/ zawsze jakieś doswiadczenie ^^
Posted: Sat Feb 21, 2009 7:29 pm
by Gogeta103
Dz za radę zawsze da się coś dodać. Te zwisy i kable to dobry pomysł, lecz na rezultaty musicie czekać.
Posted: Sat Feb 21, 2009 8:57 pm
by 20Michael04
mam prośbe... jakie mam patche i mody sciągnąć??
Posted: Sat Feb 21, 2009 9:04 pm
by Gogeta103
Ciężka robota
Posted: Sun Feb 22, 2009 11:47 pm
by frister
Mnie się podoba. Też robię interfejs( już jakieś 2 tygodnie), straszne jest dopasowywanie do siebie każdego elementu.
Posted: Mon Feb 23, 2009 6:54 pm
by Maniek
Lucyfer wrote:Radziłbym dodać wiecej bajerków. Aby nie byl tak monotonny. Np jak w am lub ru jakies kabelki, zwisy, kutasiki etc

Na pewno rezultat będzie tego wart

Sam tez zrobiłem wlasny interfejs na wzór antycznych budowli (marmur, kolumny, ornamenty etc) ale wogóle nie pasuje do klimatu owara i nie zlewa si.ę z mapą ;/ zawsze jakieś doswiadczenie ^^
Wg mnie najważniejsze w panelu gry(sterowania, dowodzenia jak sobie tam to nazwiecie) powinno być wszystko przjeżyste, funkcjonalne i to jest priorytet. Jakieś tam wodotryski można dodać ale bez przesady i przepychu. Funkcjonalność to punkt pierwszy. Wg mnie najlepszym panelem jest panel AM, można coś jeszcze z nim zrobić, ale tę kwestię zostawiam na razie sobie ;] .
Posted: Wed Feb 25, 2009 12:58 am
by 20Michael04
powiem Ci, jak robisz misje to rób jakąś ciekawą bo (chyba) w arabian campaigns 1. misja jest poprostu troszke śmieszna... wiem, że trudno się nawet najłatwiejszą misje robi... ale tamta misja jest zaprosta...
i jak bedziesz robić postacie to nie rób tak, że ma goscio staty np. :
um. wal. 1 - 452 doś
inż. 3 - 124 doś
mech. 2 - 582
nauk. 1 - 674
tylko żeby miał tak jak np burłak ma na początku um. walki 1 i ma już powyżej 1000 doś... , i nie rób za silnych stat jak w arcampie... tam w 2 misji każdy ma wysokie jak na tę misję staty i ma poniżej 1000 doś. i główny bohater ma za dobre staty (tj. ma chyba walka 2 inż 1 mech 1 i chyba 3 lub 4 naukowych i każda stata poniżej 1000 doś).
postaraj się również porobić troche szegółów (kamienie, różne drzewa, jakieś chwasty...)
co do twoich screenów nic nie mam, mogą być...
jesteś mistrz - przeczytałeś całe

Posted: Wed Feb 25, 2009 8:35 am
by Anarchy
A co to ma do ArCampa?
Posted: Wed Feb 25, 2009 8:56 am
by Gogeta103
No no no właśnie? To jest mój mod. ArCam nie ma tu nic do gadania.
Posted: Wed Feb 25, 2009 11:29 am
by 20Michael04
no i tak powinno być
