Stránka 2 z 2

Napsal: pon bře 16, 2009 2:49 pm
od Moonstrider
Odnośnie pierwszego: tak :) A odnośnie drugiego: zakładając, że początkowo wszyscy są po jednej stronie należy napisać:

Kód: Vybrat vše

niewybrani=hero^dowybrania diff wybrani;
SetSide(niewybrani,strona_reszty);

Napsal: úte bře 17, 2009 1:52 pm
od Pablo Abruzzi
Jak zrobić, aby coś się dało zrobić z 'niewybranymi'. Chciałem, aby ich usunąć:

Kód: Vybrat vše

var wybrani,niewybrani,dowybrania; 

every 0$1 do
Begin 
dowybrania=FilterAllUnits([[f_type,1],[f_side,x]]) diff roh diff t2;
wybrani=CharacterSelection('napis',2,5,[sel_change_class,roh,sel_changeable,sel_not_hired]^dowybrania^[sel_not_changeable,t2],[1,2,3,4];
SetSide(wybrani,GetSide(roh));  
niewybrani=roh^dowybrania diff wybrani;  
RemoveUnit(niewybrani);
end; 
Co w tym jest źle?? I tak przy okazji to nie wiesz może jak zrobić, żeby:
Było kilku dowódców(tych których się nie da wybrać w postaciach do wyboru albo herosa).
I czy da się ustawić żebym ja w tym panelu miał też swoich?

Napsal: úte bře 17, 2009 2:54 pm
od Moonstrider
Po 1: wychodzi na to, że wybierasz ludzi, aby poszli z roh, a potem zaliczasz roh do niewybranych.
Po 2: RemoveUnit działa tylko dla 1 jednostki a nie dla grupy, więc należy napisać:

Kód: Vybrat vše

for uni in niewybrani do
 RemoveUnit(uni);
wrzucając wcześniej uni w var.
Po 3: wystarczy wpisać w pierwszym nawiasie kwadratowym kilka id po przecinkach.