Page 2 of 3
Posted: Wed May 27, 2009 8:53 pm
by Kuba 1000
czerwony kolor to 3:)
Posted: Wed May 27, 2009 8:57 pm
by Gothuk
drobna pomylka, wiec masz ustawione sterowanie zoltymi?
Posted: Thu May 28, 2009 1:09 pm
by Antitheus
drobna rada moja to taka abyś na początku kodu exportował wszystkie jednostki danej strony. Np ja robie to tak:
Code: Select all
Export ludek_czerwony1, ludek_czerwony2, ludek_czerwony3 ludek_czerwony4;
Export pojazd_czerwony1, pojazd_czerwony2;
Export ludek_niebieski1, ludek_niebieski2, ludek_niebieski3 ludek_niebieski4;
Export pojazd_niebieski1, pojazd_niebieski2;
Wtedy masz pewność że nic po drodze nie pogubiłeś i każdy jest wyexportowany.
a co do 2, upewnij się że współrzędne pojawienia się heike są prawidłowe i nie stoi na nich żaden obiekt, po 2 upewnij się że funkcja wogole wystartowała. Po 3 spróbuj stworzyć areę i zamiast PlaceUnitXY to PlaceUnitArea. No i oczwyiście UPEWNIJ się że strona kontrolowanaprzez gracza jest strona żółta.
Posted: Thu May 28, 2009 4:28 pm
by Kiba
mi sie teraz pojawiajom(teleportujom)ale chce zeby to bylo jezcze w tym czasie gdzie heike bedzie sie dopiero teleportowac.
[ Dodano: th0000005 24 2009 ]
juz wiem jak zamiast true to false
[ Dodano: th0000005 24 2009 ]
juz umiem ale nie wiem przy budynkach ma tak byc?
export Heike_Steyer;
Export Function prepare_heike;
begin
uc_side=2;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Heike_Steyer';
hc_sex=sex_female;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Heike_Steyer=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Heike_Steyer, 45, 53, false);
End;
export Kurt_Smith;
Export Function prepare_Kurt;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Kurt_Smith';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Kurt_Smith=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Kurt_Smith, 27, 18, false);
End;
export Jake_Reed;
Export Function prepare_Jake;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Jake_Reed';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Jake_Reed=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Jake_Reed, 14, 14, false);
End;
Export Kala;
Begin
uc_side=5;
uc_nation=2;
bc_type=1;
bc_level=12;
Kala=CreateBuilding;
PlaceUnitXY(Kala,18,6,false)
CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2)
End;
Starting
begin
prepare_Heike;
prepare_Kurt;
prepare_Jake;
end;
Posted: Thu May 28, 2009 8:07 pm
by Antitheus
mówiłem że zamiast pisać definicje od nowa możesz zmeiniać tylko nektóre stałe. A 2 nie wiem poco do zdefiniowania 3 postaci używasz 3 funkcji. Nie lepiej zdefiniowac wszystkie 3 w 1? Pokazałem jak to sie robi pare postów temu...
Posted: Wed Jul 29, 2009 10:11 am
by Kiba
Tymczasowo nie będę bo straciłem OW ale niedługo znowu będę próbować dokończyć moda.
Na paint'cie spróbuje trochę pokazać o co mi chodzi
Gdzie strzałka zaczynamy z oddziałem 4-8 ludzi(kolor żółty Arabowie)
Reszta tez arab. ale pomarańczowi
Szary to skład, pomarańczowe to bunkry z ludźmi, zielone to eon, a czerwona kropka to szejk.
Gdzie ta fioletowa kropka to jak podejdę ktoś mówi "stać kto idzie?"
Potem Heike odpowiada "drużyna czwarta"
Idę dalej na błękitnej kropce robi się filmik i szejk mówi "Gdzie wy do cholery jasnej byliście, jak zwykle spóźnieni! Won do eona!" No i wchodzę w tym filmiku do eona i koniec misji.
Jeśli byście mogli to podajcie kod.
PS. sorki, ale na paint'cie nie rysuje za dobrze i Jestem drużyną żółtą.
Posted: Wed Jul 29, 2009 10:52 am
by Xero Rozbójca
Trochę chaotycznie to wszystko piszesz i robisz..
Code: Select all
export Heike_Steyer, Kurt_Smith, Jake_Reed;
export Kala;
Export Function prepare_ludki;
begin
uc_side=2;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Heike_Steyer';
hc_sex=sex_female;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Heike_Steyer=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Heike_Steyer, 45, 53, false);
end;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Kurt_Smith';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Kurt_Smith=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Kurt_Smith, 27, 18, false);
End;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Jake_Reed';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Jake_Reed=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Jake_Reed, 14, 14, false);
end;
Begin
uc_side=5;
uc_nation=2;
bc_type=1;
bc_level=12;
Kala=CreateBuilding;
PlaceUnitXY(Kala,18,6,false)
CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2)
End;
Starting
begin
prepare_ludki;
end;
Powinno ci działać, ale mogłem zrobić błędy xd
Posted: Wed Jul 29, 2009 4:16 pm
by Radzio
1) Chyba nie o to mu chodziło.
2) Jak chcesz oddzielić fragmenty kodu, to możesz dać komentarz, a nie nowy blok!
3) bc_level nie może być większy niż 10 (tzn. nie powinien)
4)
Code: Select all
Kala=CreateBuilding;
PlaceUnitXY(Kala,18,6,false)
CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2)
lepiej zastąpić:
Code: Select all
Kala=CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2);
Re: Co zrobić?
Posted: Fri Jan 01, 2010 7:45 pm
by Kiba
Mówiac prawde to ja mam czasami mozna to nazwac
"olsnienie
", tak nagle wpadaja mi do glowy pomysly tylko nie wiem jak wszystko zaczac.
Dla informacji bede juz mial niedlugo Original War
(mam bardzo porysowana plyte i kupie cos do naprawania)
Zapodaje fotke.
Re: Co zrobić?
Posted: Fri Jan 01, 2010 8:17 pm
by Kiba
PS. Wie ktos gdzie moge znalesc mod dzialajacy na wersjach 1.02 i nizszych

Re: Co zrobić?
Posted: Fri Jan 01, 2010 8:22 pm
by Radzio
Te wersje nie obsługują modów.
Re: Co zrobić?
Posted: Fri Jan 01, 2010 9:06 pm
by Antitheus
Jeśli jesteś właścicielem oryginalnych płyt z grą, możesz pobrać z internetu jej kopię, którą będziesz traktował jako kopię zapasową. Jest to dozwolone przez prawo.
Re: Co zrobić?
Posted: Sat Jan 02, 2010 4:14 pm
by Radzio
No, jak znajdzie wersję polską. xD
Re: Co zrobić?
Posted: Sat Jan 02, 2010 8:11 pm
by Kiba
Radzio wrote:Te wersje nie obsługują modów.
Znalazlem kiedys jedna, instaluje sie ja, zamienia sie 5 misji
rosyjskich na
arabskie i po tych 5 misjach jest sie przy misji odbicia Owsjenko.
Byla tez na polskiej stronie Original War, tylko nie pamietam jakiej.
(Bardzo podobna z wygladu do AOW)
Re: Co zrobić?
Posted: Sat Jan 02, 2010 8:22 pm
by Radzio
To nie był mod, tylko nadpisanie plików...