Posted: Sun May 31, 2009 7:19 pm
Powinno zadziałać bez IsLive(); , bo kiedy pojazdu nie ma to wartość jest pusta i =false, tak przynajmniej używano tego w kodach altaru.
Original-War.Net community forums - serving the community since 2006
https://forum.original-war.net/
Cieszę się, że się zgadzamy xDMoonstrider wrote:Powinno zadziałać bez IsLive(); , bo kiedy pojazdu nie ma to wartość jest pusta i =false, tak przynajmniej używano tego w kodach altaru.
nie wartosc nieujemna, ale czy w ogole istnieje jakas wartosc.Moonstrider wrote:pierwszy warunek sprawdza czy zmienna ma wartość nieujemną,
Moonstrider wrote: a drugi czy jednostka 'jest_ok"( a więc jednostka musi istnieć by warunek został spełniony).
czyli musi byc na mapie i nie umiera ^^.IsOK(un:integer)
returns true if unit is on map and not dying
Też nieprawdaGothuk wrote:nie wartosc nieujemna, ale czy w ogole istnieje jakas wartosc.Moonstrider wrote:pierwszy warunek sprawdza czy zmienna ma wartość nieujemną,
Code: Select all
On VehicleConstructed(poj,fab) do
Begin
if poj=pojazd1 then
Begin
LinkVehicleToHuman(pojazd1,kontroler1);
AddComMoveXY(pojazd1,xx,yy);
end;
end;
pojazd1 - id pojazdu nadany przez pojazd1=ComConstruct(fabryka,podwozie,silnik,kontrola,broń);
kontroler1 - id mechanika wsadzonego do wieży
Code: Select all
every 0$0.1 trigger GetTech(tech_rocket, 5)=state_researched marked 03 do
begin
czolg1 = comconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_gun);
czolg3 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_gun);
czolg4 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_gun);
czolg2 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_rocket_launcher);
czolg5 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_rocket_launcher);
End;
On VehicleConstructed(poj,fab) do
Begin
if fab=fabr then
if poj=czolg1 then
Begin
LinkVehicleToHuman(czolg1,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg1, 110, 56);
end;
if poj=czolg2 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg2,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg2, 86, 32);
end;
if poj=czolg3 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg3,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg3, 110, 56);
end;
if poj=czolg4 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg4,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg4, 110, 56);
end;
if poj=czolg5 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg5,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg5, 86, 32);
end;
end;