Big War mod - czyli dysputa na temat SAILa

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 78
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:20 pm

Post by Axoris »

Dodałem texts.txt i wszystko działa jak należy :x
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Spóźniłem się trochę :D
http://www.speedyshare.com/917145974.html
Mi na początku po ustawieniu nr misji nic nie dało (albo coś źle zrobiłem) to spróbowałem dopisac w input/output nazwę mapy. Jeżeli to jest zbędne - skasuj. Zrobiłem małą poprawkę w SAILu - dałem InGameOn na samym początku, bo jeżeli ktoś gdzieś pojedzie w inne mniejsce kod nie zadziała. W pliku txt było coś takiekiego:
| ded
- Przegrałeś
i w grze było by
Przegrałeś. Przegrałeś
Ja zmieniłem to na "Nie żyjesz". Miałeś chyba 3 pliki headers.wri - teraz jest jeden w odpowiednim miejscu
User avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 78
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:20 pm

Post by Axoris »

Fakt spóźniłeś się już mu dawno przesłałem misję z poprawkami :P
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Radzio wrote:Nie potrzeba pliku texts.txt! Zaleca się wręcz niekorzystanie z niego, gdyż powoduje to zbędne zamieszanie. Zarówno gra, jak i edytor będą poprawnie ładować dialogi.

Co do twojego moda to nie ustawiłeś numeru misji (ustawiasz go tam, gdzie podałeś imię autora mapy - nie zapomnij później zapisać).
Struktura w folderze campaigns jest ok, ale plik mission.dat powinien się właściwie nazywać missions.dat
Wybaczcie, że cytuję sam siebie, ale to wszystko, co trzeba zrobić.

Dodanie pliku texts.txt to pójście na łatwiznę.
User avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 78
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:20 pm

Post by Axoris »

Code: Select all

Dodanie pliku texts.txt to pójście na łatwiznę.
Może ale daje efekt. Spróbuję u siebie zrobić tak jak mówisz i zobaczymy co wyjdzie xD

Edit: Działa Radzio oj działa :lol:
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Axoris co Ty pierdzisz ? Nie trzeba zostawiać wolnej liniji w pliki .wri po każdej wypowiedzi w dialogu ? Skąd żeś ten pomysł wytrzasnął ? a pliki.wri może nie działać jeżeli:

1. Znajduję się w niewłaściwym folderze (zaleca się stworzenie folderu #POL i tam wrzucenie plików textowych).
2. W pliku mapy są uruchomione (nie wiem dokładnie jak to się zwie) CHat coś tam :D wtedy .wri niedziała to jest w 'Map Preference'
3. Plik jest źle zapisany np zamiast txt01.wri to txt1.wri
4. Format pliki .wri nie jest zapisany jako Unicode.
5. Mapa jest ustawiona jako inna misja w modzie niż pliki .wri tzn. Misja jest np misją drugą w modzie a plik wri jest zapisany jako inna misja

I powinno działać jeżeli nie ma powyższych błędów.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Jeanks, a co ty "pierdzisz"? :P

Nie ma tam żadnego "chat coś tam", a wszystkie rady, które można dać zostały już przeze mnie napisane, sprawdzone przeze mnie (i Axorisa) i mod już działa.

Temat do zamknięcia.
(czekam tylko na odpowiedź autora modu)
User avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 78
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:20 pm

Post by Axoris »

Axoris co Ty pierdzisz ? Nie trzeba zostawiać wolnej liniji w pliki .wri po każdej wypowiedzi w dialogu ? Skąd żeś ten pomysł wytrzasnął ? a pliki.wri może nie działać jeżeli:

1. Znajduję się w niewłaściwym folderze (zaleca się stworzenie folderu #POL i tam wrzucenie plików textowych).
2. W pliku mapy są uruchomione (nie wiem dokładnie jak to się zwie) CHat coś tam Very Happy wtedy .wri niedziała to jest w 'Map Preference'
3. Plik jest źle zapisany np zamiast txt01.wri to txt1.wri
4. Format pliki .wri nie jest zapisany jako Unicode.
5. Mapa jest ustawiona jako inna misja w modzie niż pliki .wri tzn. Misja jest np misją drugą w modzie a plik wri jest zapisany jako inna misja

I powinno działać jeżeli nie ma powyższych błędów.
Wypraszam sobie, ja nie pierdzę publicznie :D Też sądzę iż temat do zamknięcia ale Xero nadal robi moda więc może mieć jakieś inne błędy, które tu zamieści.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Radzio wrote:Temat do zamknięcia.
(czekam tylko na odpowiedź autora modu)
Zwróc uwagę na nazwę tematu - to nazwa moda, więc będzie to najprawdopodobniej temat o tymże modzie.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

@Nitek: Patrz pierwszy post. To raczej temat dot. problemów z modowaniem.
@Axoris: Tu już się robi bałagan. Lepiej oddzielić poszczególne problemy na poszczególne tematy (oczywiście w granicach rozsądku).
10 kolejnych problemów w tym temacie i będziemy mieć chaos :P
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Post by Xero Rozbójca »

To wy macie jakieś selekcje odnośnie tematów na rodzaje?
"Rozmowa o modzie" i "pomoc w modowaniu"?
U mnie jest i jedno i drugie ;PP Bo dzięki waszym radom, coraz więcej łapię w sailu i jestem już jasnozielony xD

A co do dialogów itp. to wszystko mi działa już jak powinno ;D
Yeah! Ukończyłem pierwszą misję :D

Edit #1: Jaka była ta komenda, gdy mój bohater wchodzi do arei i jakaś postać się kieruje do tego miejsca gdzie on stoi? Coś było chyba z GetX() GetY()
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Xero Rozbujca wrote:To wy macie jakieś selekcje odnośnie tematów na rodzaje?
"Rozmowa o modzie" i "pomoc w modowaniu"?
U mnie jest i jedno i drugie ;PP Bo dzięki waszym radom, coraz więcej łapię w sailu i jestem już jasnozielony xD

A co do dialogów itp. to wszystko mi działa już jak powinno ;D
Yeah! Ukończyłem pierwszą misję :D

Edit #1: Jaka była ta komenda, gdy mój bohater wchodzi do arei i jakaś postać się kieruje do tego miejsca gdzie on stoi? Coś było chyba z GetX() GetY()
Proponuję ściągnąc mojego mod'a lub np MajMod'a autorstwa NNPlaya (lub jakiś inny mod, który nie jest umieszczony w OWP), bo w nich właśnie jest użyte kilka przydatnych (na początek) komend. Ja sie uczylem z map altaru w których znacznie ciężej się na początku połapac niż np w modach w których jest dużo mniej tych linijek SAILa
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Post by Xero Rozbójca »

Wersja demo już jest :D
Oceniajcie czy dobrze zrobione ;p

http://www.speedyshare.com/609431133.html

Code: Select all

http://www.speedyshare.com/609431133.html
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Nitek »

Ściągnąłem i:
- Gdzie są cele misji?
- Nie zastosowałeś mojej małej rady o wpisaniu InGameOn na początku kodu (wystarczy, że się ruszysz i jaiś tam kod nie będzie działac.
- Gdy idziemy w prawą stronę i widzimy ruskich nasz team nie reaguje.
- Wylacz możliwości budowania wszystkich budynków (poza składem) tak dla estetyki
- Mało dialogów.
- Dosyc ciekawy teren (chociaż jest bez tekstur) - w pierwszej misji mi się podobał, a w drugiej tak jakby na szybko robione.
- Jeden z ludzi ma na nazwisko Smirnof - to chyba nie jest przypadek :D
- Daj to do pierwszego postu
- Brak pliku *.ini (ktoś mniej ogarnięty może się nie połapac
- Możesz jeszcze dodac mod do downloadu z rapidshare (w moim przypadku z 18 [aż xD] ściągnięc wersji 0.2.0 14 jest z RS)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Nitek wrote:Proponuję ściągnąc mojego mod'a lub np MajMod'a autorstwa NNPlaya (lub jakiś inny mod, który nie jest umieszczony w OWP), bo w nich właśnie jest użyte kilka przydatnych (na początek) komend. Ja sie uczylem z map altaru w których znacznie ciężej się na początku połapac niż np w modach w których jest dużo mniej tych linijek SAILa
Dlaczego nikt nie chce zajrzeć do mojego moda? Tam też jest sporo przydatnych rzeczy. (http://tos.owsupport.com)
Post Reply