Page 2 of 3

Re: Medal za broń.

Posted: Sun Sep 13, 2009 6:20 pm
by Xero Rozbójca
Już się robi:

Code: Select all

on UpgradeComplete(buda) do
begin
if buda=alweaplab then
ComEnterUnit([sci,sci1,sci2], buda);
Wait(0$1);
ComBuild([eng1,eng2], b_armoury, 111,36, 0);
If buda=albar then
ComEnterUnit([sol,sol1,sol2], buda);
if buda=alcomlab then
ComResearch(buda, tech_AI);
AddComResearch(buda, tech_AdvAI);
AddComResearch(buda, tech_comp1);
end;

On BuildingComplete(building) do
begin
If building=Ambase then
ruski;
if GetBType(building)=b_workshop and GetSide(building)=4 then
begin
ComUpgrade(building);
ComBuild(eng, b_lab, 98,16, 4);
end;
if GetBType(building)=b_lab and GetSide(building)=4 then
begin
ComUpgradeLab(building, b_lab_weapon);
end;
If building=Ambase then begin
ChangeMissionObjectives('3');
end;
If building=amlab then begin
ChangeMissionObjectives('2');
end;
If GetBType(building)=b_armoury and GetSide(building)=4 then
begin
ComUpgrade(building);
end;
If building=albun then begin
ComEnterUnit(sol, building);
ComPlaceWeapon(building, us_double_gun);
end;
If building=albun1 then begin
ComEnterUnit(sol1, building);
ComPlaceWeapon(building, us_double_gun);
end;
end;



On ResearchComplete(tech, side) do
begin
if tech=tech_gun and side=4 then
 AddComBuild(eng, b_ext_gun, 90,24, 4);
 AddComBuild(eng, b_ext_track, 93,27, 5);
 AddComBuild(eng1, b_bunker, 81,19, 4);
 AddComBuild(eng2, b_bunker, 90,33, 4);
 ComEnterUnit([mech,mech1,mech2], alfac);
if tech=tech_tech3 and side=4 then
 ComUpgradeLab(alweaplab, b_lab_computer);
if tech=tech_PartInvis and side=1 then
ChangeMissionObjectives('2a');
 end;

Re: Medal za broń.

Posted: Sun Sep 13, 2009 6:27 pm
by Gothuk
nic dziwnego jak nie dales begina i enda -.-

Code: Select all

On ResearchComplete(tech, side) do
begin
	if tech=tech_gun and side=4 then
		AddComBuild(eng, b_ext_gun, 90,24, 4);
	AddComBuild(eng, b_ext_track, 93,27, 5);
	AddComBuild(eng1, b_bunker, 81,19, 4);
	AddComBuild(eng2, b_bunker, 90,33, 4);
	ComEnterUnit([mech,mech1,mech2], alfac);
	
	if tech=tech_tech3 and side=4 then
		ComUpgradeLab(alweaplab, b_lab_computer);
	if tech=tech_PartInvis and side=1 then
		ChangeMissionObjectives('2a');
end;
tak na przyszlosc stosuj wciecia
naprawde ulatwiaja zycie.

Re: Medal za broń.

Posted: Sun Sep 13, 2009 6:47 pm
by Xero Rozbójca
eee... jak niby nie dałem Begina i enda jak dałem? :D

Re: Medal za broń.

Posted: Sun Sep 13, 2009 6:52 pm
by Gothuk
jestes slepy?

Code: Select all

   if tech=tech_gun and side=4 then
      AddComBuild(eng, b_ext_gun, 90,24, 4);
   AddComBuild(eng, b_ext_track, 93,27, 5);
   AddComBuild(eng1, b_bunker, 81,19, 4);
   AddComBuild(eng2, b_bunker, 90,33, 4);
   ComEnterUnit([mech,mech1,mech2], alfac);
dokladnie brakuje begina i enda w tym bloku.
jezeli warunek jest nie spelniony to i tak wykona sie budowa b_ext_track, 2x b_bunker i mechanicy wejda do alfac

Poprawnie wyglada to tak:

Code: Select all

   if tech=tech_gun and side=4 then
   begin
      AddComBuild(eng, b_ext_gun, 90,24, 4);
      AddComBuild(eng, b_ext_track, 93,27, 5);
      AddComBuild(eng1, b_bunker, 81,19, 4);
      AddComBuild(eng2, b_bunker, 90,33, 4);
      ComEnterUnit([mech,mech1,mech2], alfac);
   end;

Re: Medal za broń.

Posted: Sun Sep 13, 2009 7:06 pm
by Radzio
Dlatego też prosiłem go o cały kod. Przewidziałem, w czym może być problem. xD

Re: Medal za broń.

Posted: Mon Sep 14, 2009 2:58 pm
by Xero Rozbójca
eee... skopiowałem ten kod co mi podałeś Gothuk, po opracowaniu przez stronę 4 tech_gun nic nie rusza -.-

Re: Medal za broń.

Posted: Wed Sep 16, 2009 10:43 am
by Antitheus
Gothuk wrote:
Poprawnie wyglada to tak:

Code: Select all

   if tech=tech_gun and side=4 then
   begin
      AddComBuild(eng, b_ext_gun, 90,24, 4);
      AddComBuild(eng, b_ext_track, 93,27, 5);
      AddComBuild(eng1, b_bunker, 81,19, 4);
      AddComBuild(eng2, b_bunker, 90,33, 4);
      ComEnterUnit([mech,mech1,mech2], alfac);
   end;
No to trzeba ruszyc glówką a nie czekac aż ktoś poda gotowiznę. Kod jest poprawny aczkolwiek spróbuj:

Code: Select all

   if tech=tech_gun and side=4 then
   begin
          ComBuild(eng, b_ext_gun, 90,24, 4);
      AddComBuild(eng, b_ext_track, 93,27, 5);
      AddComBuild(eng1, b_bunker, 81,19, 4);
      AddComBuild(eng2, b_bunker, 90,33, 4);
      AddComEnterUnit([mech,mech1,mech2], alfac);
   end;
Innymi słowy ustawiasz czynności w kolejce. Najpierw coś musi sie zacząć czyli
Nic+ AddCom*coś* = 0
a
Nic +Com*coś* = 1 i zaczęcie kodu.
Następnie używasz addcom*coś* aby kolejne czynności nie przerywały poprzedniej i wykonały się w chwili zakończenia tamtej

Re: Medal za broń.

Posted: Wed Sep 16, 2009 2:10 pm
by Xero Rozbójca
To takie oczywiste, że nie sposób tego nie zrobić... z tym także nie działa, bo przecież już z Com*coś* próbowałem.

Tutaj macie mapę

Re: Medal za broń.

Posted: Wed Sep 16, 2009 2:32 pm
by Antitheus
Sprawdź więc warunek.

Code: Select all

if tech=tech_gun and side=4 then display_strings := 'mamy technologię';
/i dla pewności:
say(ktos,'jakisdialog');
End;

Re: Medal za broń.

Posted: Wed Sep 16, 2009 2:48 pm
by Xero Rozbójca
Myślę, że to nie jest wina tego co napisałem, ale warunku :/ Wcześniej, zanim się skapnąłem, że nie mam ustalonej strony wszystko śmigało na

Code: Select all

on researchcomplete(badanie, badanie2) do
begin
if badanie=tech_gun then
begin
...
end;
end;
A teraz jak dodałem

Code: Select all

on researchcomplete(tech, side) do
begin
if tech=tech_gun and side=4 then
(...)
nic nie działa (lool)

Re: Medal za broń.

Posted: Thu Sep 17, 2009 6:39 pm
by Radzio
Ja bym strzelał, że drugi argument to lab, który opracował tech xD
Może GetSide(side)?

PS: dla estetyki wymienić 'side' na 'lab' może?

Re: Medal za broń.

Posted: Thu Sep 17, 2009 7:48 pm
by Xero Rozbójca
Dobra zobaczę co to będzie z tego :D Być może Radzio będzie miał rację ;P
Przy okazji zobaczcie to :D

Re: Medal za broń.

Posted: Thu Sep 17, 2009 9:39 pm
by Antitheus
roflmao. Dobra robota ale może to psuć stbilność gry. Btw to 'side' jest u ciebie idente strony?! zmień to na inna nazwę ew numerek! edytor moze to niepoprawnie czytać!

Re: Medal za broń.

Posted: Fri Sep 18, 2009 7:29 am
by Radzio
Xero Rozbujca wrote:Dobra zobaczę co to będzie z tego :D Być może Radzio będzie miał rację ;P
Przy okazji zobaczcie to :D
Ja mam rację :P

Re: Medal za broń.

Posted: Fri Sep 18, 2009 1:06 pm
by Xero Rozbójca
O.o nie wpadłbym na to!! Takie rozwiązanie jest trochę dziwne xd Nie lepiej było by technologię i stronę zamiast labolatorium?? :| Dobra śmiga ;D Wielkie dzięki!