Dialogi

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Dialogi

Post by Terminat »

w pliku txt dajesz
# C1
Add Main cel
- Cel jest taki.
#


aby usunąć cel dajesz

Cytuj:
# C1a
del cel
#


aby dodać dodatkowy cel, tzn. drugorzędny dajesz:

Cytuj:
# Add Secondary celek
- Cel drugorzędny
#




w sailu dajesz w miejscu gdzie ma się pojawić cel:

Kod:
ChangeMissionObjectives('C1');
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
Camikazim
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 5
Joined: Mon Dec 28, 2009 4:43 pm

Re: Dialogi

Post by Camikazim »

Dobra, to już wiem :)
Ale nie wychodzi mi kod, z tym, że np. wejdź do wrogiego laboratorium (i wtedy ma być koniec misji, rozdanie medali itp.), ale mi gra dalej trwa
Pomóżcie :|
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Dialogi

Post by Terminat »

wklejenie tego kody tutaj by sie przydało no bo skąd mamy wiedziec jaki błąd zrobiles :)
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Gorki16
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 236
Joined: Thu Jan 29, 2009 1:02 pm
Location: Głogów

Re: Dialogi

Post by Gorki16 »

na kończenie misji masz kod w modding archiwe wystarczy go zmodyfikować ;)

wystarczy zwykłe every jak się nie mylę...
Post Reply