w pliku txt dajesz
# C1
Add Main cel
- Cel jest taki.
#
aby usunąć cel dajesz
Cytuj:
# C1a
del cel
#
aby dodać dodatkowy cel, tzn. drugorzędny dajesz:
Cytuj:
# Add Secondary celek
- Cel drugorzędny
#
w sailu dajesz w miejscu gdzie ma się pojawić cel:
Kod:
ChangeMissionObjectives('C1');
Dialogi
Re: Dialogi
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: Dialogi
Dobra, to już wiem 
Ale nie wychodzi mi kod, z tym, że np. wejdź do wrogiego laboratorium (i wtedy ma być koniec misji, rozdanie medali itp.), ale mi gra dalej trwa
Pomóżcie

Ale nie wychodzi mi kod, z tym, że np. wejdź do wrogiego laboratorium (i wtedy ma być koniec misji, rozdanie medali itp.), ale mi gra dalej trwa
Pomóżcie

Re: Dialogi
wklejenie tego kody tutaj by sie przydało no bo skąd mamy wiedziec jaki błąd zrobiles 

Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: Dialogi
na kończenie misji masz kod w modding archiwe wystarczy go zmodyfikować 
wystarczy zwykłe every jak się nie mylę...

wystarczy zwykłe every jak się nie mylę...