Deathmatch DEMO ;p
Re: Deathmatch DEMO ;p
Tekstury, muzyka czy UI potrafią zająć bardzo dużo miejsca więc nie marudzić.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Deathmatch DEMO ;p
Tak jasne może i tak moge sie mylić , twój mod GSA Wars ma 7 misji i zajmuje 19.1 MB i jest lepiej zrobiony niż Deathmach DEMO. (nie obraź sie Xero).Antitheus wrote:Tekstury, muzyka czy UI potrafią zająć bardzo dużo miejsca więc nie marudzić.

- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Deathmatch DEMO ;p
A mój mod owr waży 196mb i jest to najwięcej jak dotychczas a wiekszość miejsca zajmują właśnie tekstury(około 65%) muzyka(jakieś 11mb) no i pliki graficzne w tym menu i butoniki oraz same mapyBlack-Men wrote:Tak jasne może i tak moge sie mylić , twój mod GSA Wars ma 7 misji i zajmuje 19.1 MB i jest lepiej zrobiony niż Deathmach DEMO. (nie obraź sie Xero).Antitheus wrote:Tekstury, muzyka czy UI potrafią zająć bardzo dużo miejsca więc nie marudzić.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- Xero Rozbójca
- Soldier level 6
- Posts: 391
- Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
- Location: Szukaj w kioskach...
Re: Deathmatch DEMO ;p
Proszę! To nie jest temat na przechwałki, czyj mod najwięcej waży... -.- Nie spamujcie tutaj...
Edit:
Potrzebuję pomocy z kodem, a właściwie to chciałbym aby jednostki przeciwnika atakowały wszystkie budynki danej strony. W 2. misji moda udało mi się uzyskać taki efekt, ale w 3. coś nie idzie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Edit:
Potrzebuję pomocy z kodem, a właściwie to chciałbym aby jednostki przeciwnika atakowały wszystkie budynki danej strony. W 2. misji moda udało mi się uzyskać taki efekt, ale w 3. coś nie idzie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Re: Deathmatch DEMO ;p
Pokaż ten kod bo nie wiem za bardzo o co Ci chodzi. Jak mogło Ci pójść w 2 misji a w 3 nie?
- Xero Rozbójca
- Soldier level 6
- Posts: 391
- Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
- Location: Szukaj w kioskach...
Re: Deathmatch DEMO ;p
Code: Select all
export amyka, amykas, amykab;
every 1$50 do
begin
CreateCratesArea(rand(2,5), areacraty, true);
enable;
end;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,1],[f_or,[f_btype,b_depot],[f_btype,b_warehouse]]])>0 do
begin
amyka=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_or,[f_btype,b_depot],[f_btype,b_warehouse]]]);
amyka=amyka[1];
enable;
end;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human]])>0 do
begin
amykas=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human]]);
amykas=amykas[1];
enable;
end;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_building]])>0 do
begin
amykab=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_building]]);
amykab=amykab[1];
enable; // BUDYNKI ==================================
end;
Code: Select all
every 0$7 marked 05 do
begin
if filterallunits([[f_side, 2],[f_weapon, ar_selfpropelled_bomb]])<6 then
level4_bombs;
ComAttackUnit(filterallunits([[f_side, 2],[f_weapon, ar_selfpropelled_bomb]]), amykab);
enable;
if filterallunits([[f_side, 2],[f_weapon, ar_selfpropelled_bomb]])>=6 then
enable;
end;
Re: Deathmatch DEMO ;p
Xero, ale one atakują obojętnie jaki budynek. U Ciebie jest to akurat skład. Gdy zrobiłem mapę i wstawiłem kod, to atakowali najpierw moją fabrykę. Cóż.