Re: Deathmatch DEMO ;p
Posted: Tue Mar 30, 2010 8:54 pm
Tekstury, muzyka czy UI potrafią zająć bardzo dużo miejsca więc nie marudzić.
Original-War.Net community forums - serving the community since 2006
https://forum.original-war.net/
Tak jasne może i tak moge sie mylić , twój mod GSA Wars ma 7 misji i zajmuje 19.1 MB i jest lepiej zrobiony niż Deathmach DEMO. (nie obraź sie Xero).Antitheus wrote:Tekstury, muzyka czy UI potrafią zająć bardzo dużo miejsca więc nie marudzić.
A mój mod owr waży 196mb i jest to najwięcej jak dotychczas a wiekszość miejsca zajmują właśnie tekstury(około 65%) muzyka(jakieś 11mb) no i pliki graficzne w tym menu i butoniki oraz same mapyBlack-Men wrote:Tak jasne może i tak moge sie mylić , twój mod GSA Wars ma 7 misji i zajmuje 19.1 MB i jest lepiej zrobiony niż Deathmach DEMO. (nie obraź sie Xero).Antitheus wrote:Tekstury, muzyka czy UI potrafią zająć bardzo dużo miejsca więc nie marudzić.
Code: Select all
export amyka, amykas, amykab;
every 1$50 do
begin
CreateCratesArea(rand(2,5), areacraty, true);
enable;
end;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,1],[f_or,[f_btype,b_depot],[f_btype,b_warehouse]]])>0 do
begin
amyka=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_or,[f_btype,b_depot],[f_btype,b_warehouse]]]);
amyka=amyka[1];
enable;
end;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human]])>0 do
begin
amykas=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human]]);
amykas=amykas[1];
enable;
end;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_building]])>0 do
begin
amykab=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_building]]);
amykab=amykab[1];
enable; // BUDYNKI ==================================
end;
Code: Select all
every 0$7 marked 05 do
begin
if filterallunits([[f_side, 2],[f_weapon, ar_selfpropelled_bomb]])<6 then
level4_bombs;
ComAttackUnit(filterallunits([[f_side, 2],[f_weapon, ar_selfpropelled_bomb]]), amykab);
enable;
if filterallunits([[f_side, 2],[f_weapon, ar_selfpropelled_bomb]])>=6 then
enable;
end;