1.11.0 Beta Test - 31 grudnia 2010
Moderátor: Newswriters
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
To jak można to możecie zrobić do patcha jakąś poprawkę która polepszy grafikę w Original-War ?

- Nitek
- Community Veteran
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: Po Apr 13, 2009 4:13 pm
- Bydlisko: Białystok
- Kontaktovať používateľa:
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Nie, nie możemy... Ciężko namówić Stucuka żeby robił COKOLWIEK, a Ty chcesz grafikę nową... Wiesz o czym mówisz? Przejść z 2D w 3D to prawie to samo, co pisać OW od nowa. OW NIGDY NIE BĘDZIE MIAŁO LEPSZEJ GRAFIKI. Koniec. ;s
- Incantatoris
- Soldier level 6
- Príspevky: 409
- Dátum registrácie: Ne Sep 13, 2009 6:13 pm
- Bydlisko: Poland
- Kontaktovať používateľa:
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
pie*****sz. Przecież nawet powiększenie rozdzielczości teksturek zwiększy jakość grafiki.. Teraz ludzie mają 22" monitory i śmiem wątpić, że OW wygląda jak gówno na takich monitorach. Samo udostępnienie jakieś dokumentacji twórców dot. tworzenia grafiki by dało szanse modderom na poprawienie grafiki. I nikt tu nie wspomniał o grafice 3D LOLNitek napísal:Nie, nie możemy... Ciężko namówić Stucuka żeby robił COKOLWIEK, a Ty chcesz grafikę nową... Wiesz o czym mówisz? Przejść z 2D w 3D to prawie to samo, co pisać OW od nowa. OW NIGDY NIE BĘDZIE MIAŁO LEPSZEJ GRAFIKI. Koniec. ;s
btw. grafika i tak jest ładna jak na wiekową grę.
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Co to za bugi są w tych mapach kampanii? Grałem tyle razy i nic nie zauważyłem.

- Nitek
- Community Veteran
- Príspevky: 997
- Dátum registrácie: Po Apr 13, 2009 4:13 pm
- Bydlisko: Białystok
- Kontaktovať používateľa:
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
To już chyba łatwiej na 3D przejść niż rysować wszystko od nowa :E
-
- Site Administrator
- Príspevky: 2898
- Dátum registrácie: Pi Júl 28, 2006 10:58 am
- Bydlisko: Bialystok, Poland
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Nie, łatwiej przejść na 32bity (więcej kolorów a mniej bugów w sterownikach kart graficznych) i dodać obsługę większych rozdziałek.
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Prawdę mówiąc OW ma trójwymiarową grafikę (notkę na ten temat można znaleźć nawet na oficjalnej stronie gry). Problem polega na tym, że zarówno mapy, jak i postacie są przedstawione w rzucie izometrycznym, co złudnie kojarzy się ludziom z 2D. Swojego czasu założyłem temat na OWS z pytaniem, czy możliwe jest odblokowanie kamery, tak aby gracze mogli dowolnie obracać planszami - jednak z przyczyn technicznych, jest to zbyt wiele roboty.Nitek napísal:Nie, nie możemy... Ciężko namówić Stucuka żeby robił COKOLWIEK, a Ty chcesz grafikę nową... Wiesz o czym mówisz? Przejść z 2D w 3D to prawie to samo, co pisać OW od nowa. OW NIGDY NIE BĘDZIE MIAŁO LEPSZEJ GRAFIKI. Koniec. ;s
Do ulepszenia grafiki nie potrzebna jest żadna dokumentacja od twóców gry. Jeśli chcesz np. zwiększyć rozdzielczość modeli, to musisz po prostu otworzyć jeden z programów dołączonych do OW, wczytać modele postaci i narysować od nowa w większej rozdzielczości. Nie sądzę żeby była jakaś inna droga na skróty (zakładając, że postacie mają być dobrej jakości).PM.Who napísal:Samo udostępnienie jakieś dokumentacji twórców dot. tworzenia grafiki by dało szanse modderom na poprawienie grafiki. I nikt tu nie wspomniał o grafice 3D LOL
btw. grafika i tak jest ładna jak na wiekową grę.
To chyba jedyny sensowny pomysł. Swoją drogą wyższe (czyt. niestandardowe) rozdzielczości interfejsu można już teraz uruchomić specjalną komendą - nie wiem jednak jak to się ma do lagów i ogólnej wydajności gry.Radzio napísal:Nie, łatwiej przejść na 32bity (więcej kolorów a mniej bugów w sterownikach kart graficznych) i dodać obsługę większych rozdziałek.
- Incantatoris
- Soldier level 6
- Príspevky: 409
- Dátum registrácie: Ne Sep 13, 2009 6:13 pm
- Bydlisko: Poland
- Kontaktovať používateľa:
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Ale do obsługi Bryce jest potrzebna. a zresztą: może coś ciekawego umieścili w dokumentach? Na przykład: jak się zabierali za te teksturki? Nie jestem grafikiem, nie pracowałem w żadnych teamie więc nie wiem, czy w ogóle takie rzeczy się opisuje. Tak strzelam.ph3nom napísal:=
Do ulepszenia grafiki nie potrzebna jest żadna dokumentacja od twóców gry. Jeśli chcesz np. zwiększyć rozdzielczość modeli, to musisz po prostu otworzyć jeden z programów dołączonych do OW, wczytać modele postaci i narysować od nowa w większej rozdzielczości. Nie sądzę żeby była jakaś inna droga na skróty (zakładając, że postacie mają być dobrej jakości).
-
- Site Administrator
- Príspevky: 2898
- Dátum registrácie: Pi Júl 28, 2006 10:58 am
- Bydlisko: Bialystok, Poland
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
OW jest w 2D. Za rendering odpowiada DirectDraw (najbardziej zbugowany składnik DirectX).
A CustomRes działa, ale niezbyt zgodnie z oczekiwaniami.
A CustomRes działa, ale niezbyt zgodnie z oczekiwaniami.
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Na pewno mieli wszystko rozplanowane, żeby każdy wiedział co ma robić. Nie wiem jednak czy coś takiego dali Stucukowi, jako iż nie ma to większego związku z kodem źródłowym gry, a jedynie z organizacją pracy (wliczając w to tutoriale do poszczególnych narzędzi).
Swoją drogą CustomRes po kilku poprawkach mógłby zostać włączony normalnie do opcji gry.
A więc zostaliśmy oszukani przez twórców gry?Radzio napísal:OW jest w 2D. Za rendering odpowiada DirectDraw (najbardziej zbugowany składnik DirectX).
A CustomRes działa, ale niezbyt zgodnie z oczekiwaniami.

- Incantatoris
- Soldier level 6
- Príspevky: 409
- Dátum registrácie: Ne Sep 13, 2009 6:13 pm
- Bydlisko: Poland
- Kontaktovať používateľa:
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
OW ma pseudo 3D, tzw. 2.5D
-
- Site Administrator
- Príspevky: 2898
- Dátum registrácie: Pi Júl 28, 2006 10:58 am
- Bydlisko: Bialystok, Poland
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Nie mów 2.5D, bo to głupie. OW pracuje w 2D i ma grafikę pseudo 3D.
- Maniek
- Community Veteran
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 3:03 pm
- Bydlisko: Koluszki, Poland
- Kontaktovať používateľa:
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
A to nie jest tak, że wszystkie postacie i budynki zostały stworzone w 3d i potem zripowane do 2d? Mi na to wygląda, wiec jeżeli byłaby możliwość pozyskania modeli 3d to i byłaby możliwość ponownego zripowania w wyższej rozdzielczości. Tak mi się przynajmniej wydaje. Oczywiście to też by było czasochłonne, ale napewno mniej niż rysowanie od nowa.
-
- Site Administrator
- Príspevky: 2898
- Dátum registrácie: Pi Júl 28, 2006 10:58 am
- Bydlisko: Bialystok, Poland
Re: 1.11.0 Beta Test - 31 Grudnia 2010
Tak, to jest tak.manieq napísal:A to nie jest tak, że wszystkie postacie i budynki zostały stworzone w 3d i potem zripowane do 2d?