Re: ARM
Posted: Thu Feb 24, 2011 7:59 pm
To nie może zostać wprowadzone jako ListBox. NIE DA SIĘ! Dociera?
Jedyna metoda to zabawa z Balance Modem. Kropka.
Jedyna metoda to zabawa z Balance Modem. Kropka.
Original-War.Net community forums - serving the community since 2006
https://forum.original-war.net/
Radzio wrote:To nie może zostać wprowadzone jako ListBox. NIE DA SIĘ! Dociera?
Jedyna metoda to zabawa z Balance Modem. Kropka.
To już akurat jest zrobione. Gadalem z Torbą i wprowadziłem jego pomysł w życie. Spowodowało to wydłużenia czasu (budowy, badania) hg (i nie tylko) o 75% (w zależności od poziomu i liczby naukowców). Może ten pomysł ma sens, może nie - okaże się jak wydam moda.Marcinszabla wrote:Pomysł Torby z wydłużeniem czasu badania jest wręcz świetny , a do tego proponowałbym pomysł Antonia z podwyższeniem ceny podwozia zaawansowanego o conajmniej 30 skrzyń.Proponuję też ilość ropy potrzebnej do produkcji pojazdów dostosować do podwozia , w które jest pojazd wyposażony , np: lekkie kołowe 10 jednostek ropy , zaawansowane 40 jednostek itp.
Co masz na myśli?Marcinszabla wrote: Jak Serpent zrobi moda z tymi zmianami i się nam to spodoba , to powinno się wprowadzić tą dodatkową opcję.
Marcinszabla wrote: Jak Serpent zrobi moda z tymi zmianami i się nam to spodoba , to powinno się wprowadzić tą dodatkową opcję.
Co masz na myśli?
Proszę Cie, przestań gadaj durnoty. Jak już dajesz pomysły, ze zmianami w "bakach", to zapomniałeś dodać srania, szczania i szamania - moja rada.. idz graj w simsy.Marcinszabla wrote:Hmmm... Chodziło mi o te wprowadzenia limitu różnych broni.
Jeżeli chodzi o tą ropę, to będziemy musieli produkować różne pojazdy.To realistyczne , bo większy pojazd ma większy bak , a jeżeli chcemy mieć pełny bak ropy po wyprodukowaniu pojazdu , to musimy więcej dać ropy... Proste?
Można to wziąć też jako to , że większy pojazd potrzebuje więcej surowców (nie chodzi nawet o realistykę , ale o logikę) , ale może to i nie jest konieczne.ż drugiej strony jednak to uczyłoby nas ekonomii.O co tu chodzi? Powiedzmy , że zaawansowane i ciężkie gąsienicowe będzą kosztowały dwa razy więcej , średnie gąsienice 30 jednostek , średnie koła 25 jednostek , a lekkie tylko 10.Co z tego będzie? Prócz niezadowolenia Czuraka i Ghosta to ,że będziemy wprowadzali różne uzbrojenie.Do tego wydłużenie czasu badań zaawansowanej metalurgii, zaawansowanego podwozia , ulepszeń i spróbuj rushować.DrCzurak wrote:Proszę Cie, przestań gadaj durnoty. Jak już dajesz pomysły, ze zmianami w "bakach", to zapomniałeś dodać srania, szczania i szamania - moja rada.. idz graj w simsy.Marcinszabla wrote:Hmmm... Chodziło mi o te wprowadzenia limitu różnych broni.
Jeżeli chodzi o tą ropę, to będziemy musieli produkować różne pojazdy.To realistyczne , bo większy pojazd ma większy bak , a jeżeli chcemy mieć pełny bak ropy po wyprodukowaniu pojazdu , to musimy więcej dać ropy... Proste?
Original-War nigdy nie był realistyczny i między innymi dlatego ta gra wciąż jakoś żyje.
"Większy pojazd ma większy bak" to może gruby ludzik (speed 8 ) więcej je?
Najlepiej to zrób moda, wstaw swoje wszystkie durne pomysły i zobaczysz co z tego wyjdzie.
Uważam, że ty w raz z 'Torba12345', 'Przeman17' oraz 'Black-Man' stanowicie wspaniałą grupę o nazwie " pier**le aby pier**lić".
pomek wrote:Jak widze te wszystkie propozycje balansu, to chce mi sie rzygac..
90% ludzi krzyczacych o balansie, nie umie nic poza przegraniem kazdej gry do 15 minuty. Nie wspominam o graniu inna nacja niz AM.. Zalosne, wrecz zalosne, ze ludzie ktorzy nic nie umieja pragna wielkich zmian.
PS: Daje sobie 2 dni i znow miesiac przerwy ;]
Oczywiście mówiłem bardzo oględnie i nieprecyzyjnie, więc nie wyciągać mi z tego posty daleko idących wniosków...Ghost wrote:Antitheus wrote:Ogólnie urozmaiciłoby to znacznie rozgrywkę jednak tak czy siak wykonanie tego jest zbyt czasochłonne.
Wg mnie lepiej by było gdyby kolejne technologie były dostępne po odpowiednim ich rozwinięciu.
Np działo kiedy się ma uzb na 1, hg kiedy się ma uzb 3 etc. No ale pomarzyć można - gra pewnie zostanie taka jaka jest. I tylko jak dla mnie to HC zostało grać, bo tam mogę się popisać ^^Yuri wrote:W sumie mozna to wprowadzic do balance moda (udostepnienie tech HG po przebadaniu poziomu 3 uzbro) i byloby to calkiem niezle.->Gwrhkhsh wrote:No właśnie. Do tego można by wydłużyć czas badań rozwinięć i mogłoby to rzeczywiście dodać rozgrywce trochę jakiegoś polotu.
Napisane: 18 stycznia 2011, o 21:37:fGhost wrote:// W sumie, przypomniało mi się jak grałem kiedyś w C&C Tiberium Wars multiplayer (na boty, bo nie miałem neta ;P) i właśnie tam taktyka na "osiągnięcie najlepszej broni" była po prostu nieskuteczna. Bo już słabymi jednostkami mogli cię szybko rozwalić. Tam trzeba było stopniowo budować jednostki. Od najsłabszych do najlepszych. Do czego zmierzam, gdyby stworzyć tryb/zasadę/mod w której badanie technologi broni (laser, gatinga, działa, rakiety, balisty, bazooki, snipy, moździerze, długie rakiety itd...) trwało by znacznie dłużej. Chodzi o to by nie było od początku gry dążenie do mass HG, tylko taka ewolucja technologii. Myślę, że to pomysł na później. Na razie nie komentujcie tego tutaj, jak ktoś chce, niech założy temat, o ile w ogóle ktoś na coś takiego reflektuje.
/// A! No i w Kozakach II jest to samo. Nie idzie tam dojść do produkcji najlepszych jednostek, nie produkując wcześniej żadnych innych.
Ostatnio edytowano 19 stycznia 2011, o 01:59 przez Ghost, łącznie edytowano 1 raz
Może dlatego:Serpent wrote:To twój pomysł hę?
Tylko ciekawe czemu używam go już od wielu tygodni w moim modzie -.-
Napisane: 18 stycznia 2011, o 21:37
W sumie zwyczajnie też się gra dobrze.Piszesz o nauce? Jak będę miał jak , to się nauczę.Do tego trzeba mi się nauczyć SAILa , żeby robić mody , potem także ze zmianami i wsio.pomek wrote:Szabla, bardzo Cie lubie, ale jak widze co Ty tu ostatnio piszesz, to mam ochote Ci powiedziec, zebys skonczyl grac.
Mozemy zagrac 1v1 w dowolnej kombinacji i zobaczymy, czy po grze powiesz 'easy win'... O ile taka sytuacja bedzie miala miejsce. Skoro sa jednostki (antek, matrix, ja), ktorzy potrafia grac na KAZDEJ mapie KAZDA nacja, to co za problem, zeby kazdy umial radzic sobie w kazdej sytuacji?
Uczyc sie, a nie pie**lic co trzeba zmienic.
Swoja droga, co te zmiany maja na celu? Tydzien bedzie fajnie, pozniej bedziecie znow plakac, ze wtedy bylo lepiej
Nie gram w to pierwszy miesiac i przezylem juz na tej scenie takie "fajne" zmiany ^^