Page 2 of 3

Re: ARM

Posted: Thu Feb 24, 2011 7:59 pm
by Radzio
To nie może zostać wprowadzone jako ListBox. NIE DA SIĘ! Dociera?
Jedyna metoda to zabawa z Balance Modem. Kropka.

Re: ARM

Posted: Thu Feb 24, 2011 9:41 pm
by Serpent
Radzio wrote:To nie może zostać wprowadzone jako ListBox. NIE DA SIĘ! Dociera?
Jedyna metoda to zabawa z Balance Modem. Kropka.

Sure. Nie widzę sensu dawania listboxa z zasadami bo zasady ustala się samemu (pomijam tu gry rankingowe).
Marcinszabla wrote:Pomysł Torby z wydłużeniem czasu badania jest wręcz świetny , a do tego proponowałbym pomysł Antonia z podwyższeniem ceny podwozia zaawansowanego o conajmniej 30 skrzyń.Proponuję też ilość ropy potrzebnej do produkcji pojazdów dostosować do podwozia , w które jest pojazd wyposażony , np: lekkie kołowe 10 jednostek ropy , zaawansowane 40 jednostek itp.
To już akurat jest zrobione. Gadalem z Torbą i wprowadziłem jego pomysł w życie. Spowodowało to wydłużenia czasu (budowy, badania) hg (i nie tylko) o 75% (w zależności od poziomu i liczby naukowców). Może ten pomysł ma sens, może nie - okaże się jak wydam moda.

PS:
Jednak cena ropy hmm... Powiedz mi co ma ropa do podwozia?
Marcinszabla wrote: Jak Serpent zrobi moda z tymi zmianami i się nam to spodoba , to powinno się wprowadzić tą dodatkową opcję.
Co masz na myśli?

Re: ARM

Posted: Fri Feb 25, 2011 8:14 am
by Marcinszabla
Marcinszabla wrote: Jak Serpent zrobi moda z tymi zmianami i się nam to spodoba , to powinno się wprowadzić tą dodatkową opcję.
Co masz na myśli?

Hmmm... Chodziło mi o te wprowadzenia limitu różnych broni.


Jeżeli chodzi o tą ropę, to będziemy musieli produkować różne pojazdy.To realistyczne , bo większy pojazd ma większy bak , a jeżeli chcemy mieć pełny bak ropy po wyprodukowaniu pojazdu , to musimy więcej dać ropy... Proste?

Re: ARM

Posted: Fri Feb 25, 2011 12:34 pm
by torba12345
a wlasnie moze wszystko zostawić w spokoju tylko zmienić np to ze pojazdy musza wiecej tankować np zaawansowane musi wlac 100 zeby jechała nie 30 < zawsze to utrudneinie , bo w sumei realniej by było jak na moje oko zaawansowane wyglada jakby miało wiekszy silnior niz take lekki a pali tyle samo praktycznie .

Re: ARM

Posted: Fri Feb 25, 2011 2:16 pm
by Serpent
Z tego co się orientuje silnik spalinowy zużywa ropę bez względu na podwozie, jedyne co pożera ropę to strzelanie z głównej broni i poruszanie. Zużycie zmniejszą jedynie badania... Wątpię żeby Stuck takie coś zrobił.

Re: ARM

Posted: Thu Mar 10, 2011 11:14 am
by DrCzurak
Marcinszabla wrote:Hmmm... Chodziło mi o te wprowadzenia limitu różnych broni.


Jeżeli chodzi o tą ropę, to będziemy musieli produkować różne pojazdy.To realistyczne , bo większy pojazd ma większy bak , a jeżeli chcemy mieć pełny bak ropy po wyprodukowaniu pojazdu , to musimy więcej dać ropy... Proste?
Proszę Cie, przestań gadaj durnoty. Jak już dajesz pomysły, ze zmianami w "bakach", to zapomniałeś dodać srania, szczania i szamania - moja rada.. idz graj w simsy.
Original-War nigdy nie był realistyczny i między innymi dlatego ta gra wciąż jakoś żyje.
"Większy pojazd ma większy bak" to może gruby ludzik (speed 8 ) więcej je?
Najlepiej to zrób moda, wstaw swoje wszystkie durne pomysły i zobaczysz co z tego wyjdzie.
Uważam, że ty w raz z 'Torba12345', 'Przeman17' oraz 'Black-Man' stanowicie wspaniałą grupę o nazwie " pier**le aby pi***olić".

Re: ARM

Posted: Fri Mar 18, 2011 6:58 pm
by Marcinszabla
DrCzurak wrote:
Marcinszabla wrote:Hmmm... Chodziło mi o te wprowadzenia limitu różnych broni.


Jeżeli chodzi o tą ropę, to będziemy musieli produkować różne pojazdy.To realistyczne , bo większy pojazd ma większy bak , a jeżeli chcemy mieć pełny bak ropy po wyprodukowaniu pojazdu , to musimy więcej dać ropy... Proste?
Proszę Cie, przestań gadaj durnoty. Jak już dajesz pomysły, ze zmianami w "bakach", to zapomniałeś dodać srania, szczania i szamania - moja rada.. idz graj w simsy.
Original-War nigdy nie był realistyczny i między innymi dlatego ta gra wciąż jakoś żyje.
"Większy pojazd ma większy bak" to może gruby ludzik (speed 8 ) więcej je?
Najlepiej to zrób moda, wstaw swoje wszystkie durne pomysły i zobaczysz co z tego wyjdzie.
Uważam, że ty w raz z 'Torba12345', 'Przeman17' oraz 'Black-Man' stanowicie wspaniałą grupę o nazwie " pier**le aby pier**lić".
Można to wziąć też jako to , że większy pojazd potrzebuje więcej surowców (nie chodzi nawet o realistykę , ale o logikę) , ale może to i nie jest konieczne.ż drugiej strony jednak to uczyłoby nas ekonomii.O co tu chodzi? Powiedzmy , że zaawansowane i ciężkie gąsienicowe będzą kosztowały dwa razy więcej , średnie gąsienice 30 jednostek , średnie koła 25 jednostek , a lekkie tylko 10.Co z tego będzie? Prócz niezadowolenia Czuraka i Ghosta to ,że będziemy wprowadzali różne uzbrojenie.Do tego wydłużenie czasu badań zaawansowanej metalurgii, zaawansowanego podwozia , ulepszeń i spróbuj rushować.

Re: ARM

Posted: Fri Mar 18, 2011 11:22 pm
by Ghost
Ty chyba na prawdę myślisz, że pozjadałeś wszelkie rozumy.
Polecam przeczytać jeszcze raz mój post na poprzedniej stronie, a jak nie zrozumiesz, to jeszcze 789141704 razy, może wystarczy... Nie, nie podam Ci na tacy, co chcę Ci powiedzieć, skoro jesteś tak światły-domyśl się sam. Jak dla mnie nie masz pojęcia o tej grze...

Chciałbym do tematu dodać ode mnie; pamiętajcie, że gra ta gra nie wymaga aż takiej ingerencji w poszczególne jednostki jak tutaj padły, przy czym postów Marciszably już nie uwzględniam. Gra sama w sobie też jest dobra.

Czurak nieco wcześniej wypowiedział parę słów, które od dawna cisnęły mi się na klawiaturę, czytając posty poprzednika. Żółwik Czurak.

Re: ARM

Posted: Fri Mar 18, 2011 11:42 pm
by pomek
Jak widze te wszystkie propozycje balansu, to chce mi sie rzygac..
90% ludzi krzyczacych o balansie, nie umie nic poza przegraniem kazdej gry do 15 minuty. Nie wspominam o graniu inna nacja niz AM.. Zalosne, wrecz zalosne, ze ludzie ktorzy nic nie umieja pragna wielkich zmian.

PS: Daje sobie 2 dni i znow miesiac przerwy ;]

Re: ARM

Posted: Sat Mar 19, 2011 11:04 am
by Marcinszabla
Ghost jedyne co zrozumiałem z twojego posta to to ,że patrzysz na wszystkie propozycje balansu z obrzydzeniem.Nie jest źle grać na takich ustawieniach jakie są na 1.10b , ale zawsze są rzeczy denerwujące.Przeczytaj jeszcze raz mojego poprzedniego posta i napisz własnymi słowami o co to chodziło.żeby nie było spamu w temacie , to napisz mi na priv.

pomek wrote:Jak widze te wszystkie propozycje balansu, to chce mi sie rzygac..
90% ludzi krzyczacych o balansie, nie umie nic poza przegraniem kazdej gry do 15 minuty. Nie wspominam o graniu inna nacja niz AM.. Zalosne, wrecz zalosne, ze ludzie ktorzy nic nie umieja pragna wielkich zmian.

PS: Daje sobie 2 dni i znow miesiac przerwy ;]

Przegranie gry w piętnastej minucie? Właśnie! Największym problemem z balansem są gry 1 vs 1... Przy AM vs AM opłacalny jest tylko atak rusherski ( zniszczyc hg wroga i nie wjeżdżać do bazy , tylko uniemożliwić mu wyjazd i z przewagą skrzyń robić następne hg) , bo przy powolnym graniu przeciwnik robi defe , a bez sojusznika jest dość trudno zniszczyć jakąkolwiek defe... Am vs Rus? tu trzeba się nauczyć szybko robić defe Ruskiem , a przy Am vs Ar nie ma spowów u araba , a rajdy poduszkowców z autodestrukcją , jak nie mamy słabych nerwów , to wytrzymamy. Na Rus vs Rus , albo Ar vs Ar nie zawsze się przeciwnik zgodzi.
Oczywiście nie umiemy nic poza przegraniem gry w 15 minucie (przy porządnej grze 3 vs 3 oczywiście czujemy się lepiej) , bo nam obrona przed rushem z HG nie wychodzi...

Re: ARM

Posted: Sat Mar 19, 2011 11:13 am
by pomek
Szabla, bardzo Cie lubie, ale jak widze co Ty tu ostatnio piszesz, to mam ochote Ci powiedziec, zebys skonczyl grac.

Mozemy zagrac 1v1 w dowolnej kombinacji i zobaczymy, czy po grze powiesz 'easy win'... O ile taka sytuacja bedzie miala miejsce. Skoro sa jednostki (antek, matrix, ja), ktorzy potrafia grac na KAZDEJ mapie KAZDA nacja, to co za problem, zeby kazdy umial radzic sobie w kazdej sytuacji?

Uczyc sie, a nie pie**lic co trzeba zmienic.
Swoja droga, co te zmiany maja na celu? Tydzien bedzie fajnie, pozniej bedziecie znow plakac, ze wtedy bylo lepiej :)

Nie gram w to pierwszy miesiac i przezylem juz na tej scenie takie "fajne" zmiany ^^

Re: ARM

Posted: Sat Mar 19, 2011 3:18 pm
by Ghost
O Jezu ! Jednak muszę wytłumaczyć.
Najlepiej cały post...
Zacytowałem 3 cytaty odnoszące się do MOJEGO POMYSŁU NA BALANS I WYDŁUŻENIE ROZGRYWKI
Po prostu Anti, Yuri i Gwr podali właściwie mój pomysł.
Tak więc ja przytoczyłem wraz z datą MÓJ POST, w którym przedstawiam swoją koncepcję.
Będę nieco mniej zażenowany Tobą, jeśli powiesz, że jesteś w III klasie podstawówki i faktycznie czytanie ze zrozumieniem Ci nie idzie...
Ghost wrote:
Antitheus wrote:Ogólnie urozmaiciłoby to znacznie rozgrywkę jednak tak czy siak wykonanie tego jest zbyt czasochłonne.
Wg mnie lepiej by było gdyby kolejne technologie były dostępne po odpowiednim ich rozwinięciu.
Np działo kiedy się ma uzb na 1, hg kiedy się ma uzb 3 etc. No ale pomarzyć można - gra pewnie zostanie taka jaka jest. I tylko jak dla mnie to HC zostało grać, bo tam mogę się popisać ^^
Yuri wrote:W sumie mozna to wprowadzic do balance moda (udostepnienie tech HG po przebadaniu poziomu 3 uzbro) i byloby to calkiem niezle.
Gwrhkhsh wrote:No właśnie. Do tego można by wydłużyć czas badań rozwinięć i mogłoby to rzeczywiście dodać rozgrywce trochę jakiegoś polotu.
->

Napisane: 18 stycznia 2011, o 21:37
Ghost wrote:// W sumie, przypomniało mi się jak grałem kiedyś w C&C Tiberium Wars multiplayer (na boty, bo nie miałem neta ;P) i właśnie tam taktyka na "osiągnięcie najlepszej broni" była po prostu nieskuteczna. Bo już słabymi jednostkami mogli cię szybko rozwalić. Tam trzeba było stopniowo budować jednostki. Od najsłabszych do najlepszych. Do czego zmierzam, gdyby stworzyć tryb/zasadę/mod w której badanie technologi broni (laser, gatinga, działa, rakiety, balisty, bazooki, snipy, moździerze, długie rakiety itd...) trwało by znacznie dłużej. Chodzi o to by nie było od początku gry dążenie do mass HG, tylko taka ewolucja technologii. Myślę, że to pomysł na później. Na razie nie komentujcie tego tutaj, jak ktoś chce, niech założy temat, o ile w ogóle ktoś na coś takiego reflektuje.

/// A! No i w Kozakach II jest to samo. Nie idzie tam dojść do produkcji najlepszych jednostek, nie produkując wcześniej żadnych innych.

Ostatnio edytowano 19 stycznia 2011, o 01:59 przez Ghost, łącznie edytowano 1 raz
:f
Oczywiście mówiłem bardzo oględnie i nieprecyzyjnie, więc nie wyciągać mi z tego posty daleko idących wniosków...

Re: ARM

Posted: Sat Mar 19, 2011 4:12 pm
by Serpent
To twój pomysł hę?

Tylko ciekawe czemu używam go już od wielu tygodni w moim modzie -.-

Re: ARM

Posted: Sat Mar 19, 2011 4:51 pm
by Radzio
Serpent wrote:To twój pomysł hę?

Tylko ciekawe czemu używam go już od wielu tygodni w moim modzie -.-
Może dlatego:
Napisane: 18 stycznia 2011, o 21:37
:lol:

Re: ARM

Posted: Sat Mar 19, 2011 10:24 pm
by Marcinszabla
Ghost jak twój pomysł to ok.
pomek wrote:Szabla, bardzo Cie lubie, ale jak widze co Ty tu ostatnio piszesz, to mam ochote Ci powiedziec, zebys skonczyl grac.

Mozemy zagrac 1v1 w dowolnej kombinacji i zobaczymy, czy po grze powiesz 'easy win'... O ile taka sytuacja bedzie miala miejsce. Skoro sa jednostki (antek, matrix, ja), ktorzy potrafia grac na KAZDEJ mapie KAZDA nacja, to co za problem, zeby kazdy umial radzic sobie w kazdej sytuacji?

Uczyc sie, a nie pie**lic co trzeba zmienic.
Swoja droga, co te zmiany maja na celu? Tydzien bedzie fajnie, pozniej bedziecie znow plakac, ze wtedy bylo lepiej :)

Nie gram w to pierwszy miesiac i przezylem juz na tej scenie takie "fajne" zmiany ^^
W sumie zwyczajnie też się gra dobrze.Piszesz o nauce? Jak będę miał jak , to się nauczę.Do tego trzeba mi się nauczyć SAILa , żeby robić mody , potem także ze zmianami i wsio.