Page 2 of 5

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 3:38 pm
by pomek
Nie zbyt rozumiem pomysl zaproponowany przez Apolodzajsa. Wytlumaczy mi ktos?

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 4:48 pm
by Witcher
Poszerzyć strefę, która Cię teleportuje do bazy po przekroczeniu tak aby TP z bazooki nie było w stanie jej ku**a przekroczyć. Trochę wyobraźni, ciężko?

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 4:52 pm
by tomek795
No wiesz to pomek po nim można się wszystkiego spodziewać.(nawed brak wyobraźni)

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 4:56 pm
by pomek
Tomek, analfabeto, prosil Cie ktos o te Twoje durne zdanie? ;)

Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.

Takze, obalilem Wasza glupia teorie, pomysl czy cos. I na drugi raz, zanim ktorykolwiek z Was obrazi mnie, niech sie gleboko zastanowi, bo ku*wa w wiekszosci postow mam racje, czego nie umiecie pojac i mi wrzucacie, lol.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:00 pm
by tomek795
Moja teoria znajduje się na początku tego posta(jakbys nie wiedział). Więc liczysz tylko Witchera i Apolodzajsa i wiesz co ja cię też nie porosiłem byś się wypowiadał na moim poście.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:02 pm
by Przeman_17
moim*

Zgodze sie z serpem co do 4 lub 9 minuty, reszta w tym topie to jakieś pierdoły nie na temat. I bugiem bym tego nie nazwał, tylko obejściem sztucznie wytworzonego builda ;)

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:03 pm
by Radzio
pomek wrote:Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.
<facepalm>
Co to ma do rzeczy? Strefa obejmowałaby najbliższy i tyle. Po kłopocie.
Ja bym optował właśnie za tym.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:11 pm
by pomek
Radek, to jest bezsensu. Zakladajac, ze wzieliscie pod uwage pomysl Antka - tj. mozliwosc poruszania sie po strefie sojusznikow ... Nie, dla mnie to odpada..

Kurde, mialem pewien pomysl, ale doszedlem do wniosku, ze mozna go wykorzystac nieczyście, tj wrzucic celowo tam hg, i wtedy ma sie jeszcze wczesniej srodek...

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:14 pm
by Radzio
Nie braliśmy go pod uwagę. Wtedy rzeczywiście nie miałoby to żadnego sensu.
Ale gdybyśmy go wzięli pod uwagę, rozwiązanie byłoby jeszcze prostsze.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:16 pm
by pomek
Poza tym, jesli zle teleportne bazooke, to ona wyladuje na innym respie, a to juz jest critical error.

Hmm... Albo, udostepnic dojazd do srodka, gdzie mozna by sie juz normalnie bic. W koncu po 10 min i tak jedziemy na srodek ubic komore... Wiec czemu by nie zrobic tego wczesniej. Ryzyko straty komory = odbicie dostaw srodka... Odpowiednia modyfikacja BT... Wtedy buga nie ma i jednoczesnie mozna wrocic do koncepcji grania z OCW.

Innego pomyslu nie mam...

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:26 pm
by Przeman_17
Ja mam.
Ustawić na środku aree która będzie kasować jednostki ^^ działać będzie tyle co ustawiony build

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:29 pm
by pomek
Przeman_17 wrote:Ja mam.
Ustawić na środku aree która będzie kasować jednostki ^^ działać będzie tyle co ustawiony build
Myslalem o tym samym, lecz zamiast kasowac to nie pozwalalaby sie stamtad wydostac. Lecz spam HG => przejecie kontroli nad srodkiem ..

Twoj pomysl ograniczylbym do innej formy. Area na srodku powodowalaby wyslanie informacji na czacie:
Gracz R10_pOmek ma jednostke/pojazd na srodku bazy.
Informacja znika wraz z koncem BT. Tym sposobem mamy osobe, ktora buguje, czyli mozemy wyjsc z gry poki jeszcze nie tracimy duzo...

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:31 pm
by Przeman_17
I graj od poczatku 10 minut, pomysł chybiony moim zdaniem niestety :)

//ed Powiedzcie co chcecie osiagnąć, bo nie rozumiem :)

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:32 pm
by Witcher
O ! To jest zajebisty pomysł, Przeman. ;] To oduczy korzystania z tego bugu. ;] Jeżeli to wykonalne to jestem jak najbardziej za. :) I to by wystarczyło, bo pomysł pomka to już chyba za duże pier**lenie się z kodem, imho.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 5:34 pm
by Przeman_17
Mnie też sie wydaje żeby tępić dziadostwo :D Jest to wykonalne i raczej krótkie ;) dodać aree i kod sprawdzający czy znajduje sie tam unit, if yes then delete.