ARM c.d.

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: ARM c.d.

Post by torba12345 »

moze zamiast rzucac na oslep pomyslami zanalizujmy w czym tak naprawde on tkwi. Rozwiazanie problemu "balansu" skupia sie na 1 jak najmniejszej ingerencji w gre, 2skuteczne powstrzymanie rushu . BT jest dobre ale mam mega mankament - bt sprzyja produkcji hg , a jakby tak zrobić ze bt dotyczyło by tylko am ? ze po opracowaniu przez rozjan np rozw czasoprzestrzennego 1 bt na ruskich przestaje dzalac ? albo i u arabow , bt tylko na am np po opracowaniu jakiegos rozwiniesia , dajmy na t osyberytowego bo kazdy go ma np 1 albo 2 umozliwia to przebrneicie przez bt - to by czyniło gre bardzej nieprzewidywalna i nawet arab moglby rozkurwić amerykana 1v1 np w cb keidy to am nie skupiał by się jedynie na produkcji hg i na kozaka gra bez defy - wtedy nawet by te 2-4 osoby zaangarzował w defe co owocuje juz całkeim inną grą.
Zawsze Nielegalnie
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: ARM c.d.

Post by Serpent »

torba12345 wrote:moze zamiast rzucac na oslep pomyslami zanalizujmy w czym tak naprawde on tkwi. Rozwiazanie problemu "balansu" skupia sie na 1 jak najmniejszej ingerencji w gre, 2skuteczne powstrzymanie rushu . BT jest dobre ale mam mega mankament - bt sprzyja produkcji hg , a jakby tak zrobić ze bt dotyczyło by tylko am ? ze po opracowaniu ...

Ło, ale pomysły. Może damy możliwość badania sybki od pokazania dupy ? :o

Gra jest dobra bez BT + Włączone Flagi bo one dają dużo broniącemu się. Taka była koncepcja twórców gry. Takie pomysły jak wyżej to tylko powielanie schematów. Trochę ci co mówią ze atak z zaskoczenia nawet ludźmi = noob rush to proszę przykład noob rushu (LOL) :
http://www.zgapa.pl/zgapedia/Operacja_Barbarossa.html

i
w obliczu całkowitego zaskoczenia atakiem sprowadzenie pozostałych sił nie było kwestią godzin.
Każda metoda na zwycięstwo jest dobra.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: ARM c.d.

Post by pomek »

torba12345 wrote:moze zamiast rzucac na oslep pomyslami zanalizujmy w czym tak naprawde on tkwi. Rozwiazanie problemu "balansu" skupia sie na 1 jak najmniejszej ingerencji w gre, 2skuteczne powstrzymanie rushu . BT jest dobre ale mam mega mankament - bt sprzyja produkcji hg , a jakby tak zrobić ze bt dotyczyło by tylko am ? ze po opracowaniu przez rozjan np rozw czasoprzestrzennego 1 bt na ruskich przestaje dzalac ? albo i u arabow , bt tylko na am np po opracowaniu jakiegos rozwiniesia , dajmy na t osyberytowego bo kazdy go ma np 1 albo 2 umozliwia to przebrneicie przez bt - to by czyniło gre bardzej nieprzewidywalna i nawet arab moglby rozkurwić amerykana 1v1 np w cb keidy to am nie skupiał by się jedynie na produkcji hg i na kozaka gra bez defy - wtedy nawet by te 2-4 osoby zaangarzował w defe co owocuje juz całkeim inną grą.
Prosze jakiegos uzytkownika, aby napisal to po polsku i zrozumiale.

A co do Ciebie Torba, idz na GSA i siedz tam... I nie wychodz... Tam pisac nie umiales, tu nie umiesz.. Co za roznica, skoro i tak wiekszosc Cie nie rozumie
Post Reply