Stránka 2 z 2
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát črc 29, 2011 10:05 am
od pomek
Yuri, czemu nie... Tylko nikt ze mna nie pogra na innych mapach, bo "ich nie znamy" ...
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát črc 29, 2011 10:29 am
od Serpent
LINK:
http://www.speedyshare.com/files/29626225/Mapa_0.1v.rar
W edytorze można obejrzeć, czekam na pomysły co można tu dodać/zmienić.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát črc 29, 2011 7:19 pm
od +KOZIAR+
OOO! Bardzo fajna! Ale zrób to pod kątem budowy baz jeszcze i dodaj więcej szkieletów i jakąś 1 większe wzniesienie. To będzie przełom!
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát črc 29, 2011 8:51 pm
od Serpent
+KOZIAR+ píše:OOO! Bardzo fajna! Ale zrób to pod kątem budowy baz jeszcze i dodaj więcej szkieletów i jakąś 1 większe wzniesienie. To będzie przełom!
Kątem budowy baz? Chciałeś płaską mapę

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát črc 29, 2011 8:55 pm
od +KOZIAR+
No płaska mapa do budowy baz. Dorób syba, ropy i będzie git

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát črc 29, 2011 9:01 pm
od Serpent
+KOZIAR+ píše:No płaska mapa do budowy baz. Dorób syba, ropy i będzie git

Tym zajmie się Radosław mam nadzieję.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pon srp 01, 2011 6:44 pm
od Serpent
Jednak ja się tym zająłem. Gotowa mapa, można już testować.
Kod pochodzi z AB, mapa zawiera nowy bt (ten sam co na AB).
Tryby gry:
- zabij wszystkich
- 2v2 płn. vs pd.
- 2v2 wsch. vs zach.
- 2v2 X
- survival
- blood god
Jedyne czego tu brakuje to opisu mapy, występują również literówki w nazwach trybu gry np. "gra dla 6 zespołów" , a zespołów jest 4.
LINK:
http://www.speedyshare.com/files/29673358/mapa_serp.rar
http://www.speedyshare.com/files/296756 ... _serp2.rar
EDIT:
Naprawiłem kierunku ustawiania bunkrów.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: úte srp 02, 2011 7:10 pm
od Matias
Tylko teraz pozostała kwestia testowania mapy. Jak na razie nikt nie chce się tym zająć.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát srp 12, 2011 5:25 pm
od Woozi
Można by na AB wywalić "środkowe góry" tzn te które otaczają pozycje dół i góra, i dodać nową pozycje startową. Wtedy mapa nadawała by się do gry 4v4.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: pát srp 12, 2011 9:46 pm
od Serpent
Woozi píše:Można by na AB wywalić "środkowe góry" tzn te które otaczają pozycje dół i góra, i dodać nową pozycje startową. Wtedy mapa nadawała by się do gry 4v4.
Owszem, ale tylko do 4v4.
Daj jakiś pomysł na mape 4v4 to taką zrobię.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: úte pro 20, 2011 3:42 pm
od Antonio
Serpent, odnosnie map, prosbe bede mial do Ciebie. Mam koncepcje, ale nie mam predyspozycji do ich wykonania. Chodzi o mape 1v1, 2v2 w stylu alien base, oraz cos specjalnego.
Generalnie nikt nie gra na innych mapach z przyzwyczajenia, bo:
a) sa do kitu
b) w wiekszosci sa niedopracowane, jezeli nie o to chodzi, to byly kiedys i sie nie przyjely
c) sa bardzo malo zbalansowane
d) ciezkie w zagospodarowaniu
e) ograniczone mozliwosci dobrania zespolow
etc.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: úte pro 20, 2011 8:35 pm
od Lazarus
Nie rozumiem co macie do grafiki, imo jest bardzo ładna, tekstury map i animacje wybuchów są świetnie wykonane, do interface'u nie mam nic do zarzucenia. Jedyne co moim zdaniem w grafice można by zmienić to tekstury pojazdów, które ow ma "własne", na bardziej realistyczne.
Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.
Napsal: stř pro 21, 2011 12:45 pm
od Serpent
Antonio píše:Serpent, odnosnie map, prosbe bede mial do Ciebie. Mam koncepcje, ale nie mam predyspozycji do ich wykonania. Chodzi o mape 1v1, 2v2 w stylu alien base, oraz cos specjalnego.
Odnośnie balansu, to edytor jest skopany pod tym względem. Ciężko jest zrobić symetryczną mapę, nawet AB nie jest w 100% symetryczne.
Co do mapy to nie widzę sensu robić nowej mapy bo po prostu nikt w nią grać nie będzie chyba że będzie ona jakimś cudem atrakcyjna dla graczy. Pozostaje jeszcze kwestia moda, mapa będzie zawarta w modzie a jak wiadomo większość ludzi nie będzie ściągała moda bo nie potrafi go uruchomić.
Lazarus píše:Jedyne co moim zdaniem w grafice można by zmienić to tekstury pojazdów, które ow ma "własne", na bardziej realistyczne.
Jest to iście nie możliwe do wykonania, po pierwsze program do tego jest zepsuty. Po drugie to rok roboty. Możliwa jest jedynie edycja kolorów istniejących pojazdów w colors.txt dla każdej mapy.