Nuclear War - sporne kwestie

Wszystko o graniu w OW w sieci.

To jak chcecie tą bazę?

Czas głosowania minął pn lip 16, 2012 6:46 pm

Z platformami
4
57%
Do końca BT
0
Brak głosów
Mam to w miejscu, gdzie słońce nie dochodzi
3
43%
 
Liczba głosów: 7

Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posty: 398
Rejestracja: wt mar 08, 2011 8:37 am

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Bren »

Chodzi mi o zablokowanie przeciwnikowi wyjazdu z bazy. A przeciwnik może cie zniszczyć, jeśli mu wejdziesz prosto do bazy.
*Matrix* pisze:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Awatar użytkownika
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posty: 656
Rejestracja: pn maja 03, 2010 9:05 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: pomek »

Tak bylo od zawsze. Wszystko wrogie co u Ciebie = mozna niszczyc dowolnym arsenalem
Antonio
Site Moderator
Posty: 539
Rejestracja: pn maja 17, 2010 6:29 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Antonio »

Ale kradziez pojazdow neutralnych pustych byla rowniez dozwolona. Zastawie wjazd na srodek i wyjazd dookola bazy karabinami pustymi, recznymi, to wrog bedzie musial czekac na 3 syb, zeby strzelic bombe na drugi koniec mapy, bo nie moze tego przesunac. Ewentualnie rozwalic druga bomba, co jest conajmniej niepomyslne.
...
Awatar użytkownika
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posty: 656
Rejestracja: pn maja 03, 2010 9:05 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: pomek »

To usunac wszystkie jednostki, ktore sa "antyzasadowe" :D
Awatar użytkownika
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posty: 985
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 6:10 pm
Lokalizacja: Poland, Warsaw
Kontakt:

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Gothuk »

Ja tam zawsze grałem z możliwością zabierania pojazdów, a teren bazy wygląda tak:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebek
Veteran
Posty: 124
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 3:19 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Sebek »

"- przejmowanie cudzych pojazdów jest dozwolone tylko we własnej bazie"

Ja Was czytać nie nauczę.
Obrazek
Awatar użytkownika
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posty: 656
Rejestracja: pn maja 03, 2010 9:05 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: pomek »

Uwazam, ze build powinien byc taki sam na wszystkich zasadach, a jednak tak nie jest :<
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4169
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Serpent »

pomek pisze:Uwazam, ze build powinien byc taki sam na wszystkich zasadach, a jednak tak nie jest :<
Na NW powinien być nieskończony BuildUp. Wtedy skończą się chore spory :rusick:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Awatar użytkownika
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posty: 656
Rejestracja: pn maja 03, 2010 9:05 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: pomek »

Wtedy granie arabami nabraloby sensu ... :D
Antonio
Site Moderator
Posty: 539
Rejestracja: pn maja 17, 2010 6:29 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Antonio »

I niby jak chcesz blokowac komus fabryke, nie mogac do niego wejsc?
...
Awatar użytkownika
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posty: 656
Rejestracja: pn maja 03, 2010 9:05 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: pomek »

Po co blokowac komus fabryke, skoro to napierdalanie bombami?
Awatar użytkownika
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 997
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 4:13 pm
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Nitek »

pomek pisze:Po co blokowac komus fabryke, skoro to napierdalanie bombami?
Przede wszystkim po to, żeby opóźnić komuś bombkę.
Awatar użytkownika
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posty: 656
Rejestracja: pn maja 03, 2010 9:05 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: pomek »

Jak sie nie umie grac uczciwie to trzeba kombinowac. Czy nazwa nuclear war zawiera w sobie "zabudowania"? Skonczylem
Awatar użytkownika
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 997
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 4:13 pm
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Nitek »

pomek pisze:Jak sie nie umie grac uczciwie to trzeba kombinowac. Czy nazwa nuclear war zawiera w sobie "zabudowania"? Skonczylem
To tak, jakby zabronić na SW koszar. Czy to zawiera w nazwie "Koszary war"?
Awatar użytkownika
Rutek
Soldier level 3
Soldier level 3
Posty: 68
Rejestracja: wt lis 02, 2010 2:25 pm

Re: Nuclear War - sporne kwestie

Post autor: Rutek »

Gothuk pisze:Ja tam zawsze grałem z możliwością zabierania pojazdów, a teren bazy wygląda tak:
Obrazek

No to teraz rozumiem czemu nie gram nw, po prostu nie ma mojego koloru :arhello: ;d
Zablokowany