Nuclear War - sporne kwestie
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Chodzi mi o zablokowanie przeciwnikowi wyjazdu z bazy. A przeciwnik może cie zniszczyć, jeśli mu wejdziesz prosto do bazy.
*Matrix* pisze:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Tak bylo od zawsze. Wszystko wrogie co u Ciebie = mozna niszczyc dowolnym arsenalem
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Ale kradziez pojazdow neutralnych pustych byla rowniez dozwolona. Zastawie wjazd na srodek i wyjazd dookola bazy karabinami pustymi, recznymi, to wrog bedzie musial czekac na 3 syb, zeby strzelic bombe na drugi koniec mapy, bo nie moze tego przesunac. Ewentualnie rozwalic druga bomba, co jest conajmniej niepomyslne.
...
Re: Nuclear War - sporne kwestie
To usunac wszystkie jednostki, ktore sa "antyzasadowe" 

- Gothuk
- Site Administrator
- Posty: 985
- Rejestracja: wt wrz 04, 2007 6:10 pm
- Lokalizacja: Poland, Warsaw
- Kontakt:
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Ja tam zawsze grałem z możliwością zabierania pojazdów, a teren bazy wygląda tak:


Re: Nuclear War - sporne kwestie
"- przejmowanie cudzych pojazdów jest dozwolone tylko we własnej bazie"
Ja Was czytać nie nauczę.
Ja Was czytać nie nauczę.

Re: Nuclear War - sporne kwestie
Uwazam, ze build powinien byc taki sam na wszystkich zasadach, a jednak tak nie jest :<
- Serpent
- Soldier level 10
- Posty: 4169
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
- Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontakt:
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Na NW powinien być nieskończony BuildUp. Wtedy skończą się chore sporypomek pisze:Uwazam, ze build powinien byc taki sam na wszystkich zasadach, a jednak tak nie jest :<

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Wtedy granie arabami nabraloby sensu ... 

Re: Nuclear War - sporne kwestie
I niby jak chcesz blokowac komus fabryke, nie mogac do niego wejsc?
...
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Po co blokowac komus fabryke, skoro to napierdalanie bombami?
- Nitek
- Community Veteran
- Posty: 997
- Rejestracja: pn kwie 13, 2009 4:13 pm
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Przede wszystkim po to, żeby opóźnić komuś bombkę.pomek pisze:Po co blokowac komus fabryke, skoro to napierdalanie bombami?
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Jak sie nie umie grac uczciwie to trzeba kombinowac. Czy nazwa nuclear war zawiera w sobie "zabudowania"? Skonczylem
- Nitek
- Community Veteran
- Posty: 997
- Rejestracja: pn kwie 13, 2009 4:13 pm
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Nuclear War - sporne kwestie
To tak, jakby zabronić na SW koszar. Czy to zawiera w nazwie "Koszary war"?pomek pisze:Jak sie nie umie grac uczciwie to trzeba kombinowac. Czy nazwa nuclear war zawiera w sobie "zabudowania"? Skonczylem
Re: Nuclear War - sporne kwestie
Gothuk pisze:Ja tam zawsze grałem z możliwością zabierania pojazdów, a teren bazy wygląda tak:
No to teraz rozumiem czemu nie gram nw, po prostu nie ma mojego koloru
