Página 2 de 10

Re: Polska Kompania

Publicado: Mié Ago 17, 2011 7:57 pm
por andre
mam wersie 1.02. w którym folderze to znaleść

Re: Polska Kompania

Publicado: Mié Ago 17, 2011 7:58 pm
por Serpent
http://original-war.net/files.php?id=125

Pobierasz, instalujesz.

Btw weźcie mi nie zaśmiecajcie tematu jakimiś spamami. :rusick:

Re: Polska Kompania

Publicado: Mié Ago 17, 2011 8:22 pm
por Marcinszabla
Serpent escribió:W którym momencie dokładnie wyskakuje ci to że przegrałeś po ataku na bunkier?
Sory to nie bug , bo w tym momencie sklad wybuchł. :ruhello:

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 2:50 pm
por sAtUrNo
Mod szczerze mówiąc jest słaby. Ale zawsze liczą się chęci...

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 3:01 pm
por Bren
Mod nawet dobry, plusem jest mało błędów. Mimo tego miotacze ognia i karabiny są "troszeczkę" za mocne. Rozumiem, że niezmienione miotacze ognia czy tam gatlingi to gówno , ale teraz miotacz ognia jest lepszy na ludzi niż snajper i bardzo trudno go rozwalić piechotą czy budynkami. 90 ataku na ludzi i nieco mniej na budynki bez opracowywania rozwinięć technologicznych to przecież przesada.

W drugiej części czwartej misji, gdy Majonez ginie, nie ma przegranej. Nie wiem, czy zrobiłeś to umyślnie, Serpent, ale to tutaj napiszę :D

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 3:34 pm
por Marcinszabla
Ja mam jeszcze jedno pytanie.W misji "Czasoprzestrzeń" , czyli tej , w której Serpent jest w "swoim koszmarze" wszedłem w EONa , a potem włączyła mi się misja podobna do szóstej kampanii amerykańskiej.Przeszedłem i był koniec kampanii.Jak to do cholery przejść?

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 4:28 pm
por Serpent
sAtUrNo escribió:Mod szczerze mówiąc jest słaby. Ale zawsze liczą się chęci...
Hmm, twój mod jest lepszy... ale chwila, ty nie zrobiłeś moda.
Marcinszabla escribió:Ja mam jeszcze jedno pytanie.W misji "Czasoprzestrzeń" , czyli tej , w której Serpent jest w "swoim koszmarze" wszedłem w EONa , a potem włączyła mi się misja podobna do szóstej kampanii amerykańskiej.Przeszedłem i był koniec kampanii.Jak to do cholery przejść?
On nie jest w swoim koszmarze. Poza tym nie masz najnowszej wersji skoro włącza ci się 6 misja amerykańska. W niedługim czasie wyjdzie wersja stabilna.
Bren escribió:Mod nawet dobry, plusem jest mało błędów
Dzięki za dobre słowo.
Bren escribió:Mimo tego miotacze ognia i karabiny są "troszeczkę" za mocne. Rozumiem, że niezmienione miotacze ognia czy tam gatlingi to gówno , ale teraz miotacz ognia jest lepszy na ludzi niż snajper i bardzo trudno go rozwalić piechotą czy budynkami. 90 ataku na ludzi i nieco mniej na budynki bez opracowywania rozwinięć technologicznych to przecież przesada.

W drugiej części czwartej misji, gdy Majonez ginie, nie ma przegranej. Nie wiem, czy zrobiłeś to umyślnie, Serpent, ale to tutaj napiszę :D
A dlaczego niby śmierć Majoneza miała by być czymś przez co gracz miałby przegraną?
Jest to postać epizodyczna, jako że Majonez wiele razy mnie wkurzał :D i nie planowałem tego żeby pojawił się w innych misjach.

Miotacze i karabiny są dobrze skonfigurowane, problem z tym że zmiana broni w modzie skutkuje tym że należy inaczej podchodzić do kwestii walki. ciekawe czy byś tak płakał gdyby ci przyszło walczyć po stronie Arabów :D

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 5:07 pm
por Bren
Serpent escribió:A dlaczego niby śmierć Majoneza miała by być czymś przez co gracz miałby przegraną?
Bo śmierć innych ludzi w tej misji oznacza tą przegraną.
Serpent escribió:Miotacze i karabiny są dobrze skonfigurowane, problem z tym że zmiana broni w modzie skutkuje tym że należy inaczej podchodzić do kwestii walki. ciekawe czy byś tak płakał gdyby ci przyszło walczyć po stronie Arabów
Najłatwiejszy sposób na wygraną czwartej misji to przejęcie miotacza ognia z pierwszego ataku. Dorób miotaczowi jeszcze ze 30 ataku na czołgi, zwiększ zasięg i podnieś jego koszt o 40, to będzie zastępował Arabom ciężkie działo :D

Co do czwartej misji, to poziomy wrogich żołnierzy (na poziomie średnim) są za bardzo wygórowane. W bunkrach siedzą żołnierze po 7 lvl i mają śr. kołowy czołg na może 4 serie.
Ataki z łatwością rozwalają bunkry w bazie i są bez końca - nie ma jak nawet przejść do kontrataku.
Przestaw w tej misji poziom normalny na trudny, to będzie OK :D

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 5:27 pm
por Serpent
Dzięki za dobre spostrzeżenia. Poprawię to.

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 7:12 pm
por Marcinszabla
Ej , a nie da się zmienić parametrów broni u ludzi? Bo jak nie można , to trzeba ze zmienianiem parametrów oręża naczołgowego/nawieżyczkowego być bardzo ostrożnym.Coś mi się wydaję , że coś z bronią żołnierzy pozmieniałeś , bo Serpent w misji "Czasoprzestrzeń" miał profesję mechanika , a umiejętności walki na drugim poziomie , a mimo to pokonał "Nieznanego" z pierwszym levelem umiejętności walki , dodam ,że "Nieznany" miał żołnierza.

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 7:15 pm
por Serpent
Marcinszabla escribió: a umiejętności walki na drugim poziomie , a mimo to pokonał "Nieznanego" z pierwszym levelem umiejętności walki , dodam ,że "Nieznany" miał żołnierza.
Spójrz na zbroję nieznanego żołnierza i nie wciskaj kitu LOL

Re: Polska Kompania

Publicado: Jue Ago 18, 2011 7:23 pm
por Marcinszabla
Serpent escribió:
Marcinszabla escribió: a umiejętności walki na drugim poziomie , a mimo to pokonał "Nieznanego" z pierwszym levelem umiejętności walki , dodam ,że "Nieznany" miał żołnierza.
Spójrz na zbroję nieznanego żołnierza i nie wciskaj kitu LOL
No masz rację , bo na każdej profesji wraz z poziomem doświadczenia wzrasta obrona.Główny bohater miał czwarty poziom (oczywiście mecha) i dwanaście obrony , a ten drugi tylko trzy.

Re: Polska Kompania

Publicado: Vie Ago 19, 2011 10:02 am
por Serpent
Dodałem nową wersję, jest to ostatnia wersja w najbliższym czasie, chyba że pojawią się jakieś nowe krytyczne błędy.

Re: Polska Kompania

Publicado: Vie Ago 19, 2011 10:24 am
por Nitek
Serpent escribió:
sAtUrNo escribió:Mod szczerze mówiąc jest słaby. Ale zawsze liczą się chęci...
Hmm, twój mod jest lepszy... ale chwila, ty nie zrobiłeś moda.
Skoro wydajesz moda to powinieneś przygotować się na krytykę. Bodajże na tym forum niedawno ktoś napisał, że krytycy filmowi też filmów nie tworzą.

Teraz czas na moją opinię. Sam nie lubię grać w mody, dlatego mam ogromne wymagania, których nawet moje skromne "mody" nie spełniają. Niektórzy może lubią rzeczy, których ja osobiście nie trawię (ale o tym później). Póki co jestem w trakcie drugiej misji, może kiedyś znajdę wenę i skończę moda.

Ogólnie:
Dialogi są bardzo słabe. Najgorsza jest interpunkcja, a w zasadzie jej brak. Dodatkowo polscy żołnierze mają amerykańskie nazwiska. UI w zarówno w głównym menu jak i w grze jest paskudne (oryginalne menu główne też jest paskudne - piszę tak, żeby Cię trochę pocieszyć).

1. Misja:
Zaczyna się tragicznym filmikiem. Gorzej tego zrobić się nie dało. Później jest już lepiej. Mamy mazury, mamy sporo jeziorek i mapę "płaską jak dwunastolatka". Nie ma niestety żadnego tła wczytywania misji oprócz standardowych okienek na datę, miejsce i opis misji. WSZĘDZIE jest równa trawa, rozstawienie drzew (szczególnie przy bazie z kopertą) zwala z nóg (w sensie negatywnym). Jest to misja typowo "albo idziesz dobrą drogą, albo wczytujesz po raz kolejny grę" - zupełnie nie trafia w mój gust i pewnie wielu innym osobom ciągłe zapisywanie i wczytywanie gry za bardzo nie brzmi interesująco. Mogłeś dać większy region przy laboratorium, bo trzeba podejść pod samo wejście, na konkretny hex. Możesz też skończyć ten wątek w momencie, gdy zobaczymy labo. Jeżeli chodzi o plusy: misja jest pomysłowa i dobrze wykonana.

2. Misja:
Znów błędy napisane wyżej. Mamy misję typu "szukanie igły w stogu siana". Osobiście nie lubię, gdy nie ma sprecyzowanych zadań. Na początku znalazłem dźwig w bazie wschodniej. Poszedłem, wziąłem go i... nie mogłem wybudować składu. W końcu zmieniłem się w inżyniera w bazie środkowej (która powinna się nazywać centralną imho) i poszedłem budować moją świetną bazę. Niestety wcześniej przestawiłem komory i tam, gdzie miałem wybudować skład, nie było już miejsca i komenda nie została wykonana - ja zostałem bez składu, którego nadal nie mogłem budować. Powinieneś dodać kilka triggerów, dzięki którym Serp wsiądzie do komory, przestawi ją i znów będzie próbować budować. Jeżeli sytuacja się powtórzy - zrobi to samo z drugą komorą.

Re: Polska Kompania

Publicado: Vie Ago 19, 2011 10:32 am
por Serpent
Dzięki za ocenę xD

Co do interpunkcji to nigdy nie była moja mocna strona, jeżeli chodzi o mapę to poprawię to w późniejszym czasie.
Osobiście nie lubię, gdy nie ma sprecyzowanych zadań.
Są podpowiedź.

Co do komory i bazy to nie przewidziałem takiej sytuacji, też to poprawię.
Dodatkowo polscy żołnierze mają amerykańskie nazwiska.
Lol? Jeżeli robię moda o Polakach to nie znaczy że wszyscy są Polakami. Zapewne chodzi ci o ludzi w wieżyczkach.