
edit:
ok utworzyłem folder i teraz działa, jeszcze została mi woda...
Code: Select all
every 0$1 trigger GetDist(Heike,Julian)<8 do
Begin
Say(kolo1,'Mam szczęscie że cię znalazłem , w okolicy jest pełno rusków');
Say(kolo2,'Dobrze... razem bedzie razniej poszukajmy reszty');
SetSide(Julian,GetSide(Heike));
end;
Code: Select all
# M1 //M1 to skrót do Saila
Add Main przezyc //Main to typ celu misji (główny), oprócz niego są także Secondary (drugorzędny) i Alternative (alternatywny), a przezyc to nazwa używana w texts.txt/plik .wri
- Przeżyj i znajdź jakiegoś ktosia
#
Code: Select all
ChangeMissionObjectives('M1'); //M1 to ten skrót do Saila przy kratce # w pliku z tekstami
Code: Select all
# M1wykonany
Out przezyc
#
Code: Select all
ChangeMissionObjectives('M1wykonany');
A jak w edytorze testujesz drugą misję to najpierw musisz przejść pierwszą, bo Heike nie jest zapisana w pamięci. Jak przechodzisz pierwszą misję to edytor zapisuje Heike w pamięci tymczasowo. Po wyłączeniu misji pamięć ta się kasuje, a jak grasz przez grę, to postacie są zapisywane w stałej pamięci w zapisie profilu. Ona się nie kasuje jak wychodzisz z gry. Także aby przetestować drugą misję w edytorze musisz najpierw przejść pierwszą.Scyzor wrote:mam taki problem ze jak chce przetestowac mapke czy dziala to
pojawia sie czarne tlo i nic nie moge robic (w edytorze)
Code: Select all
SetAreaMapShow(area01,1);
Code: Select all
xxxxxxx
xaaaaaaax
xaaaaaaax
xaaaaaax
xxxxxx