Page 2 of 26

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 11:36 am
by Radzio
Ujdzie ;-P

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 11:52 am
by Creative
Wszystko się poprawnie wyświetla cel po celu tylko że jak jest 1 cel póżniej 2 cel to 1 cel nie jest skreślony.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 11:59 am
by Radzio
Skoro tak to zaplanowałeś, to powinieneś przenieść kod na Out poprzedniego do tego dodającego nowy cel.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 12:03 pm
by Serpent
Creative wrote:Wszystko się poprawnie wyświetla cel po celu tylko że jak jest 1 cel póżniej 2 cel to 1 cel nie jest skreślony.
Proponuje zmienić nazwę tego tematu na "Blackmen usiłuje nauczyć się modować". Co jak co ale przypomina mi to użytkownika 3bit który przyłaził tu z byle jakim problemem. Blackmen robi to samo, przyłazi tu bo nie zna podstaw.

Odpisywanie mu to karmienie trola bo zaraz przylezie tu z nowym problemem.

PS: To był mój ostatni wpis w tym temacie.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 12:09 pm
by Creative
Serpent WTF !?
Zrobiłem tak : // kod by NNPlaya.
Potem w Sailu:
Kod:
ChangeMissionObjectives('CEL1');
żeby ustawić cel i
Kod:
ChangeMissionObjectives('CEL1W');
żeby przekreślić cel (oznaczyć jako wykonany)
Zrobiłem tak i działa. Jeśli tak dalej pójdzie zrobię swoją 1 misje :)

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 12:21 pm
by Radzio
Oczywiście, o ile zamieniłeś te identy na takie, jakie masz w pliku.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 2:28 pm
by Creative
Teraz muszę pomyśleć nad:
-kod ataku rosjan na baze AM. ( co 5/10 min. ) składajacy sie z ludzi i pojazdów.
-exportowanie 1 postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.

Takie kody da się zrobić ?

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 6:50 pm
by mattin111
Serpent wrote: Co jak co ale przypomina mi to użytkownika 3bit który przyłaził tu z byle jakim problemem. Blackmen robi to samo, przyłazi tu bo nie zna podstaw.
Pamietasz jego jeszcze xD

Pisze wszystko w Modding Archive troche szukania nie zaszkodzi. Co do Exportowania zobacz inne Mody Otworz je w Edytorze i Pomysl potem xd

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 6:53 pm
by Radzio
Tym razem Nasz Niemiecki Przyjaciel ma rację ;-)

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 7:15 pm
by Creative
Dobrze poszukam w Modding Archive i modach.
Eksportowanie mógłbym skopiować z Kampanii OW.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue Nov 25, 2014 12:03 pm
by Creative
Ref.Zacząłem robić mojego moda 1 misja prawie skończona i tych brakuje 2 rzeczy.

Kod ataku składający się z kilku podjazdów i żołnierzy oraz.
-exportowanie wybranej postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.

Można prosić o przykładowe kody ?

Re: Niezniszczalni mod problemy

Posted: Tue Nov 25, 2014 12:46 pm
by Nefarem
O jesus zaczyna sie. Oglaszam : Blackm3n usiluje zrobic moda sezon #2.

Lap ten kod

Code: Select all

starting
exitgame;
End;
Skompiluj i odpal.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Wed Nov 26, 2014 8:50 am
by Nitek
Creative wrote:Ref.Zacząłem robić mojego moda 1 misja prawie skończona i tych brakuje 2 rzeczy.

Kod ataku składający się z kilku podjazdów i żołnierzy oraz.
-exportowanie wybranej postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.

Można prosić o przykładowe kody ?
Wszystko masz podane na tacy w pierwszych dwóch misjach amerykańskich.
// Mało tego, wszystko ma w modding archive.

Re: Niezniszczalni mod problemy

Posted: Thu Nov 27, 2014 6:00 pm
by Markok
Jak już jedziecie z tematem na ostro (exitgame; :D) to może wyjawicie sekret wyciągania map z oryginalnej kampanii. Próbowałem na różne sposoby i zawsze zostawałem z błędem.. a nikt nigdzie nigdy nie owinął tego w poradnikowe szaty. :amhello:

Re: Niezniszczalni mod problemy

Posted: Thu Nov 27, 2014 6:54 pm
by Creative
Markok wrote:Jak już jedziecie z tematem na ostro (exitgame; :D) to może wyjawicie sekret wyciągania map z oryginalnej kampanii. Próbowałem na różne sposoby i zawsze zostawałem z błędem.. a nikt nigdzie nigdy nie owinął tego w poradnikowe szaty. :amhello:
No właśnie u mnie jest to samo, chcę wziąć 4 mapę amerykańców, usuwam wszystko z mapy(jednostki,budynki) oraz kody SAIL z folderu oraz z edytora i sypią się błędy.

A gdy już jest mniej błedów, biorę ludzi na mapkę i wsadzam do budynków i nie da się zapisać mapy bo ludzie są w budynkach.(opcja save jest na szaro)