Noob robi moda :)

Tematy zbędne, ale zbyt dobre by je usunąć znajdują się tutaj.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

nie, po prostu dzialalo po moich zmianach
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Hmm... jest jednak mały problem z tą misją, a mianowicie - kiedy jesteśmy juz na ekranie podsumowania i klikam na powrót do menu wyskakuje error:

Unkown Error: 'Am' is not a valid integer value

Po tym błędzie ga się wyłącza, i nie mozna już włączyć moda. Poza tym w Userprofiles plik z zapisem kampanii ma napisane AmAm01... dopiero gdy ręcznie usunę jedno Am wszystko działa znowu :? Czy jest to związane z tym że plik z mapą miał nazwe - Am01? Może powinienem zrobić mapkę na nowo i dać jej tylko nazwe 01?
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

nie musisz robic mapki na nowo, po prostu zmien nazwe jej katalogu na 01
tak samo zmien Am01 na 01 w pozostalych miejscach czyli:
missions.dat (dla obu jezykow)
headers.wri (dla obu jezykow)
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Tylko że teraz po twoich przeróbkach mam 2 mapki w katalogu mission : Am01 i 01, teraz kiedy usuwam 01 i zmieniam nazwe tej drugiej mapa się nie wczyta, podobnie odwrotnie usuwając :?
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

poprawka wyslana, usun wszystko co masz i wypakuj ten mod co ci teraz wyslalem, teraz dziala w 100%
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Ok, działa w grze, ale nie mogę edytować mapy edytorem...jest error przy próbie wczytania edytorem:

Cannot open file Mission\_Am\01\colors.txt

Po prostu pliku colors nie ma w katalogu z misją :?
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

wiec utworz go tam jako zwykly txt i wpisz do niego:

Code: Select all

begin
end
i nic wiecej, powinno dzialac, umozliwi to takze edycje kolorow w edytorze
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Super, działa. Trochę tylko zmienić wygląd mapy muszę. Potem zmienię jeszcze nieco kod Sail, aby wczytywał drugą mapkę po wejściu do EONa. Wstawie tu zmienionybyś mógł ocenić czy jest dobry. I jest jeszcze jeden błąd przy medalach, za ten ostatni: Zapomniałeś kaszanki nie wyświetla się jego treść. Ale te medale nie są ważne bo i tak je usunę, dopiero będa przydzielone po pierwszej misji :wink:
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

sie nie wyswietla bo jest jakis dziwny (ma tylko wersje przegrania) i pamietaj ze:
nie mozesz dawac medali jesli to bedzie przejscie do nastepnej misji i tak samo nie mozesz w takim wypadku zapisywac postaci (trzeba to na nowo wstawic)
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Czyli z końca skryptu zapis Kowalskiego wywalić, tak? Medale że wyrzucić mam to wiem.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

tak, bo w innym wypadku spowoduje to tylko problem i nic dobrego nie da
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Zmieniony skrpyt Seila, mam nadzieję ze dobrze:

starting
begin
ComHold([Tysoe,Jablonski,Brown,Bobby,Campbell]);
InGameOn;
DialogueOn;
CenterNowOnUnits(Kowalski);
Say(Tysoe,'k0');
Say(Kowalski,'k1');
DialogueOff;
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('C1');
end;

every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,wejscie) do
begin
Case Query('Zapytanie1') of
1: begin
InGameOn;
Say(Kowalski,'k2');
ComEnterUnit(Bobby,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Campbell,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Jablonski,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Brown,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Kowalski,eon);
end;
2: begin
YouLost('tchorz');
end;
end;
end;

on enterbuilding(b,un) do
if un=kowalski then
begin
InGameOff;
RewardPeople(Kowalski);
changemap('1','%_cont');
end;
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

tak to dobrze, tylko bez rewardpeople bo to wynagradzanie jest kowalskiego
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Ok, wygląda na to że początek zrobiony. Teraz zacznę jeszcze rboić drugi ciąg misji, wrzuce tu skrypt z pojawieniem się Kowalskiego po zrzucie, by sprawdzić czy dobrze będzie.

-----

Dobrze :?: :)

export Kowalski;

starting
begin

uc_side:=1;
uc_nation:=nation_american;

Kowalski:=CreateCharacter('Kowalski');

InGameOn;
CenterNowOnXY(15,13);
DWait(0$2);
PlaceUnitXY(Kowalski,15,13,true);

uc_nation:=nation_american;
SaveForQuickRestart;

DWait(0$2);
say(Kowalski,'k3');
DWait(0$1);
say(Kowalski,'k4');
DWait(0$2);
say(Kowalski,'k5');
say(Kowalski,'k6');

Wait(0$0.5);
ChangeMissionObjectives('C1');

InGameOff;

end;

I jeszcze jedno: Czy w mission.dat należy coś dopisac w związku z drugą częścią misji?
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

jest OK, jesli Kowalski jest zdefiniowany w start.txt , jesli nie to nic ten kod nie da, oprocz tego musi byc NewCharacter zamiast CreateCharacter w tamtym miejscu ( w nastepnych misjach bedzie CreateCharacter), o definiowaniu postaci w start.txt mozesz poczytac w moim tutku
http://www.owsupport.com/?sect=tutorial ... nechars_pl
z przykladu nie kopiuj oczywiscie tekstow za // wraz z // i uwaznie czytaj wszystko!
Locked