Noob robi moda :)
Hmm... jest jednak mały problem z tą misją, a mianowicie - kiedy jesteśmy juz na ekranie podsumowania i klikam na powrót do menu wyskakuje error:
Unkown Error: 'Am' is not a valid integer value
Po tym błędzie ga się wyłącza, i nie mozna już włączyć moda. Poza tym w Userprofiles plik z zapisem kampanii ma napisane AmAm01... dopiero gdy ręcznie usunę jedno Am wszystko działa znowu
Czy jest to związane z tym że plik z mapą miał nazwe - Am01? Może powinienem zrobić mapkę na nowo i dać jej tylko nazwe 01?
Unkown Error: 'Am' is not a valid integer value
Po tym błędzie ga się wyłącza, i nie mozna już włączyć moda. Poza tym w Userprofiles plik z zapisem kampanii ma napisane AmAm01... dopiero gdy ręcznie usunę jedno Am wszystko działa znowu

wiec utworz go tam jako zwykly txt i wpisz do niego:
i nic wiecej, powinno dzialac, umozliwi to takze edycje kolorow w edytorze
Code: Select all
begin
end
Super, działa. Trochę tylko zmienić wygląd mapy muszę. Potem zmienię jeszcze nieco kod Sail, aby wczytywał drugą mapkę po wejściu do EONa. Wstawie tu zmienionybyś mógł ocenić czy jest dobry. I jest jeszcze jeden błąd przy medalach, za ten ostatni: Zapomniałeś kaszanki nie wyświetla się jego treść. Ale te medale nie są ważne bo i tak je usunę, dopiero będa przydzielone po pierwszej misji 

Zmieniony skrpyt Seila, mam nadzieję ze dobrze:
starting
begin
ComHold([Tysoe,Jablonski,Brown,Bobby,Campbell]);
InGameOn;
DialogueOn;
CenterNowOnUnits(Kowalski);
Say(Tysoe,'k0');
Say(Kowalski,'k1');
DialogueOff;
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('C1');
end;
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,wejscie) do
begin
Case Query('Zapytanie1') of
1: begin
InGameOn;
Say(Kowalski,'k2');
ComEnterUnit(Bobby,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Campbell,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Jablonski,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Brown,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Kowalski,eon);
end;
2: begin
YouLost('tchorz');
end;
end;
end;
on enterbuilding(b,un) do
if un=kowalski then
begin
InGameOff;
RewardPeople(Kowalski);
changemap('1','%_cont');
end;
starting
begin
ComHold([Tysoe,Jablonski,Brown,Bobby,Campbell]);
InGameOn;
DialogueOn;
CenterNowOnUnits(Kowalski);
Say(Tysoe,'k0');
Say(Kowalski,'k1');
DialogueOff;
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('C1');
end;
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,wejscie) do
begin
Case Query('Zapytanie1') of
1: begin
InGameOn;
Say(Kowalski,'k2');
ComEnterUnit(Bobby,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Campbell,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Jablonski,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Brown,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Kowalski,eon);
end;
2: begin
YouLost('tchorz');
end;
end;
end;
on enterbuilding(b,un) do
if un=kowalski then
begin
InGameOff;
RewardPeople(Kowalski);
changemap('1','%_cont');
end;
Ok, wygląda na to że początek zrobiony. Teraz zacznę jeszcze rboić drugi ciąg misji, wrzuce tu skrypt z pojawieniem się Kowalskiego po zrzucie, by sprawdzić czy dobrze będzie.
-----
Dobrze
export Kowalski;
starting
begin
uc_side:=1;
uc_nation:=nation_american;
Kowalski:=CreateCharacter('Kowalski');
InGameOn;
CenterNowOnXY(15,13);
DWait(0$2);
PlaceUnitXY(Kowalski,15,13,true);
uc_nation:=nation_american;
SaveForQuickRestart;
DWait(0$2);
say(Kowalski,'k3');
DWait(0$1);
say(Kowalski,'k4');
DWait(0$2);
say(Kowalski,'k5');
say(Kowalski,'k6');
Wait(0$0.5);
ChangeMissionObjectives('C1');
InGameOff;
end;
I jeszcze jedno: Czy w mission.dat należy coś dopisac w związku z drugą częścią misji?
-----
Dobrze


export Kowalski;
starting
begin
uc_side:=1;
uc_nation:=nation_american;
Kowalski:=CreateCharacter('Kowalski');
InGameOn;
CenterNowOnXY(15,13);
DWait(0$2);
PlaceUnitXY(Kowalski,15,13,true);
uc_nation:=nation_american;
SaveForQuickRestart;
DWait(0$2);
say(Kowalski,'k3');
DWait(0$1);
say(Kowalski,'k4');
DWait(0$2);
say(Kowalski,'k5');
say(Kowalski,'k6');
Wait(0$0.5);
ChangeMissionObjectives('C1');
InGameOff;
end;
I jeszcze jedno: Czy w mission.dat należy coś dopisac w związku z drugą częścią misji?
jest OK, jesli Kowalski jest zdefiniowany w start.txt , jesli nie to nic ten kod nie da, oprocz tego musi byc NewCharacter zamiast CreateCharacter w tamtym miejscu ( w nastepnych misjach bedzie CreateCharacter), o definiowaniu postaci w start.txt mozesz poczytac w moim tutku
http://www.owsupport.com/?sect=tutorial ... nechars_pl
z przykladu nie kopiuj oczywiscie tekstow za // wraz z // i uwaznie czytaj wszystko!
http://www.owsupport.com/?sect=tutorial ... nechars_pl
z przykladu nie kopiuj oczywiscie tekstow za // wraz z // i uwaznie czytaj wszystko!