Page 2 of 7

Posted: Fri Jan 26, 2007 6:15 pm
by Radzio
nie, po prostu dzialalo po moich zmianach

Posted: Fri Jan 26, 2007 6:37 pm
by Odyseusz
Hmm... jest jednak mały problem z tą misją, a mianowicie - kiedy jesteśmy juz na ekranie podsumowania i klikam na powrót do menu wyskakuje error:

Unkown Error: 'Am' is not a valid integer value

Po tym błędzie ga się wyłącza, i nie mozna już włączyć moda. Poza tym w Userprofiles plik z zapisem kampanii ma napisane AmAm01... dopiero gdy ręcznie usunę jedno Am wszystko działa znowu :? Czy jest to związane z tym że plik z mapą miał nazwe - Am01? Może powinienem zrobić mapkę na nowo i dać jej tylko nazwe 01?

Posted: Fri Jan 26, 2007 6:43 pm
by Radzio
nie musisz robic mapki na nowo, po prostu zmien nazwe jej katalogu na 01
tak samo zmien Am01 na 01 w pozostalych miejscach czyli:
missions.dat (dla obu jezykow)
headers.wri (dla obu jezykow)

Posted: Fri Jan 26, 2007 6:53 pm
by Odyseusz
Tylko że teraz po twoich przeróbkach mam 2 mapki w katalogu mission : Am01 i 01, teraz kiedy usuwam 01 i zmieniam nazwe tej drugiej mapa się nie wczyta, podobnie odwrotnie usuwając :?

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:07 pm
by Radzio
poprawka wyslana, usun wszystko co masz i wypakuj ten mod co ci teraz wyslalem, teraz dziala w 100%

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:17 pm
by Odyseusz
Ok, działa w grze, ale nie mogę edytować mapy edytorem...jest error przy próbie wczytania edytorem:

Cannot open file Mission\_Am\01\colors.txt

Po prostu pliku colors nie ma w katalogu z misją :?

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:24 pm
by Radzio
wiec utworz go tam jako zwykly txt i wpisz do niego:

Code: Select all

begin
end
i nic wiecej, powinno dzialac, umozliwi to takze edycje kolorow w edytorze

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:28 pm
by Odyseusz
Super, działa. Trochę tylko zmienić wygląd mapy muszę. Potem zmienię jeszcze nieco kod Sail, aby wczytywał drugą mapkę po wejściu do EONa. Wstawie tu zmienionybyś mógł ocenić czy jest dobry. I jest jeszcze jeden błąd przy medalach, za ten ostatni: Zapomniałeś kaszanki nie wyświetla się jego treść. Ale te medale nie są ważne bo i tak je usunę, dopiero będa przydzielone po pierwszej misji :wink:

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:31 pm
by Radzio
sie nie wyswietla bo jest jakis dziwny (ma tylko wersje przegrania) i pamietaj ze:
nie mozesz dawac medali jesli to bedzie przejscie do nastepnej misji i tak samo nie mozesz w takim wypadku zapisywac postaci (trzeba to na nowo wstawic)

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:33 pm
by Odyseusz
Czyli z końca skryptu zapis Kowalskiego wywalić, tak? Medale że wyrzucić mam to wiem.

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:34 pm
by Radzio
tak, bo w innym wypadku spowoduje to tylko problem i nic dobrego nie da

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:43 pm
by Odyseusz
Zmieniony skrpyt Seila, mam nadzieję ze dobrze:

starting
begin
ComHold([Tysoe,Jablonski,Brown,Bobby,Campbell]);
InGameOn;
DialogueOn;
CenterNowOnUnits(Kowalski);
Say(Tysoe,'k0');
Say(Kowalski,'k1');
DialogueOff;
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('C1');
end;

every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,wejscie) do
begin
Case Query('Zapytanie1') of
1: begin
InGameOn;
Say(Kowalski,'k2');
ComEnterUnit(Bobby,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Campbell,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Jablonski,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Brown,eon);
Wait(0$3);
ComEnterUnit(Kowalski,eon);
end;
2: begin
YouLost('tchorz');
end;
end;
end;

on enterbuilding(b,un) do
if un=kowalski then
begin
InGameOff;
RewardPeople(Kowalski);
changemap('1','%_cont');
end;

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:45 pm
by Radzio
tak to dobrze, tylko bez rewardpeople bo to wynagradzanie jest kowalskiego

Posted: Fri Jan 26, 2007 7:49 pm
by Odyseusz
Ok, wygląda na to że początek zrobiony. Teraz zacznę jeszcze rboić drugi ciąg misji, wrzuce tu skrypt z pojawieniem się Kowalskiego po zrzucie, by sprawdzić czy dobrze będzie.

-----

Dobrze :?: :)

export Kowalski;

starting
begin

uc_side:=1;
uc_nation:=nation_american;

Kowalski:=CreateCharacter('Kowalski');

InGameOn;
CenterNowOnXY(15,13);
DWait(0$2);
PlaceUnitXY(Kowalski,15,13,true);

uc_nation:=nation_american;
SaveForQuickRestart;

DWait(0$2);
say(Kowalski,'k3');
DWait(0$1);
say(Kowalski,'k4');
DWait(0$2);
say(Kowalski,'k5');
say(Kowalski,'k6');

Wait(0$0.5);
ChangeMissionObjectives('C1');

InGameOff;

end;

I jeszcze jedno: Czy w mission.dat należy coś dopisac w związku z drugą częścią misji?

Posted: Fri Jan 26, 2007 8:04 pm
by Radzio
jest OK, jesli Kowalski jest zdefiniowany w start.txt , jesli nie to nic ten kod nie da, oprocz tego musi byc NewCharacter zamiast CreateCharacter w tamtym miejscu ( w nastepnych misjach bedzie CreateCharacter), o definiowaniu postaci w start.txt mozesz poczytac w moim tutku
http://www.owsupport.com/?sect=tutorial ... nechars_pl
z przykladu nie kopiuj oczywiscie tekstow za // wraz z // i uwaznie czytaj wszystko!