Overload

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Overload

Post by Jeanks »

Backero wrote:Ten magazyn jest bardziej unikalny. Mur nie będzie miał aż takiej wytrzymałości. Trzeba pamiętać o balansie. Jeden kawałek ma obecnie 125% wytrzymałości wieżyczki (co może też ulec zmianie), buduje się szybko i jest tani. Poza tym nikt nie każe go budować. Racja, że wystarczy zniszczyć jeden kawałek i to teoretycznie wystarczy, ale kto wie, jak to podziała w praktyce? Obecne testy (choć jeszcze niemultiplayerowe) są dla mnie zadowalające. Poza tym w pracy nad modem jest masa innych rzeczy do zrobienia jeszcze i kwestia dokładnego balansu jeszcze długo przede mną.

Mimo wszystko dziękuję za opinie i co do tego magazynu to jeszcze się przyjrzę, czy nie zmienić jego grafiki. mur i jego funkcjonalność trzeba będzie sprawdzić tak czy siak, ale jak mówiłem, jestem z niego zadowolony.

Jeżeli się buduję szybko i jest tanie to czy aby nie jest to zbyt duży profit dla gracza ? Też na logikę po co mur jak można obstawić bazę dookoła bunkrami które są tanie :P To tak jak by plagiat nazwany murem.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Rozwiązanie tej sytuacji jest proste, podnieść koszta budowy bunkrów/wież o 300%, a cenę muru ustawić na poziomie 5 skrzyń.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Overload

Post by Jeanks »

Ale po co takie same budynki ? I jaki sens podnosić koszty budowy bunkra ? Laboratorium ma kosztowac tyle surowców co bunkier gdzie logika
Mur = Bunkier czyli tak jakbym ja wymyślił Pracownie Chemiczną która ma właściwości Laboratorium czyli zbędna nowinka
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Na razie skupiam się na aspektach technicznych moda. O balansie myślę tylko wstępnie. Mur kosztuje połowę mniej i buduje się dwa razy szybciej niż bunkier, a tak, że jest chyba około dwukrotnie bardziej wytrzymały. Bunkier za to posiada slot dla żołnierza, przez co może atakować. W każdym bądź razie różnica w funkcjonalności jest zauważalna. Innym problemem jest możliwość wykorzystania laboratorium jako muru (duża powierzchnia, mały koszt), ale tego nie porównywałem jeszcze w praktyce.

Co do wyglądu magazynu i wgl budynków, to nie zamierzam bawić się w robienie nowych modeli, zwłaszcza, że z racji stanu GMEditora i tak tego nie zrobię. Recolor istniejących modeli wydaje mi się wystarczającym rozwiązaniem.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Overload

Post by Jeanks »

No ten recolor to i tak już coś. A co z tym GMEditorem ?
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Jeanks wrote:No ten recolor to i tak już coś. A co z tym GMEditorem ?

Odpal i sprawdź :P Nadal nurtuje mnie pytanie zamiast czego zrobiłeś ten bunkier Backero ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Nie rozumiem pytania. Jeżeli masz na myśli co wykorzystałem do modelu bunkra to jest to amerykańska kopalnia syberytu ;p
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Nie, zamiast jakiego budynku go wsadziłeś.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
mattin111
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 280
Joined: Wed Jun 23, 2010 4:02 pm

Re: Overload

Post by mattin111 »

Ale ciekawe :D 2 moderzy w rozmowie.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Bunkier zamiast bunkra. Mur jest nowym budynkiem, a jedynie posiada identyfikator budynku obcych, ale kiedyś (lata temu) stucuk dał mi jakiś pliczek czy tam minipatch, który wyłączał limity na ilość identyfikatorów kilku elementów, w tym budynków, tylko teraz go nie mam. Pozwoliłoby to na wprowadzenie wielu nowych elementów do moda, bez konieczności zastępywania innych. Niestety nie zawierało to zwiększenia limitu nacji do czterech. Z tym wiąże się głębszy problem.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Hmm, czyli lipa jeśli chodzi o budowanie na życzenie tego murku z poziomu interfejsu. Szkoda bo mogłoby to fajnie wyglądać.


Co do tych ograniczeń, w sumie się przyzwyczaiłem i tak nawet jak coś dodasz to nie użyjesz tego za pomocą guziczków ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Akurat ostatnio szukałem sposobu, żeby to zrobić, ale nie znalazłem. Masz pewność, że się nie da? Bo w razie czego planowałem zastąpienie nie budynku obcych a teleportu. Wówczas musiałbym wyłączyć po prostu jakoś jego funkcje (choć brak "wejść" do muru powinien wystarczyć, ale nie wiem jak z migającą czerwoną ikonką o braku wyjścia z teleportu).

Co do ograniczeń, to daje to jednak swobodę w tworzeniu elementów pojazdów. Tego nie sprawdzałem, ale te z góry też zastępuje. Problematyczne mogą okazać się technologie, więc ich układ trzeba dokładnie przemyśleć. Choć ich działanie będzie zapisane w SAILu w module dołączonym do każdej mapy, to efekty zastępowanych technologii mogą pozostać (np uodpornienie na spowalniacz czasu).
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Broń możesz dopisywać do numeru 100, broń z id 101 już nie zadziała.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Mam jeszcze jedną wątpliwość. Wiesz może czy jest może sposób na filtrowanie kolorów efektów (*.gma)? Próbowałem przez global/colors, gdzie teoretycznie powinno działać. Pliki te nie mają dołączonych palet, więc to też nie przejdzie. No i nie otwierają się w GMEditorze. Jest to obecnie największa przeszkoda, z którą się zmagam.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Nie bawiłem się nigdy plikami pochodnymi GmEditora, jedyne co to podmieniałem wygląd rozbudów fabryki arabskiej.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply