Walcz z Botem! - Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Jaką mapa chcecie pod tryb "Dla 4 graczy" ? Dogrywka

Poll ended at Tue Jul 16, 2013 11:43 am

Flagi
9
82%
Babilon
2
18%
 
Total votes: 11

User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Tak, ataki całkiem niezłe, na początku wyżarły mi wszystkich inżynierów tymi Gatlingami :D
Jak niszczyłem bazę amerykanów to po zniszczeniu fabryki wyszli z niej naukowcy no i oczywiście mechanicy.(błąd czy specjalnie?) Koszary rozbudowują :) Ogólnie lepiej niż poprzednio
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Dzięki za raport odnośnie tych naukowców ;)

Podczas procesu budowy bazy dwóch mechów idzie do wieży kontrolnej sterować pojazdami, a dwóch jajogłowych idzie na ich miejsce do fabryki. Coś najwidoczniej nie działa komenda na zmianę profesji ;)

Btw: Miło by było gdybyś mógł przetestować najtrudniejszy tryb.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

zaraz odpalę i sprawdzę te poziomy ;) btw. od czego jest zależny poziom bota, od tego w menu czy w grze? bo tak jak pisałem wcześniej trochę to kłopotliwe ;)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Przetestuję najtrudniejszy, najpierw bawię się na łatwym a potem na trudnym gram :)


EDIT:
Na Najtrudniejszym 1 wieżyczkę więcej budują, no i od początku podwójnymi działami atakują, a myślałem już, że HG będzie :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

Menu/Mistrz, Poziom BOt'a/Weteran, Trudność gry/Arcytrudny
Spoiler:
Image
Pełno screenów ;) :

1. Estetyka mapy - nie wiem czy tak jest z tą mapą ale jest trochę przycięte z prawej strony ;):
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Image
2. Liczba postaci przeciwnika - naliczyłem się 11, nie 12 jak przy wyborze ;)
Wieżyczki - 3
Fabryka - 2
Lab - 1
Wieżyczka zdalna - 2
Inżynierów - 2
Transporter - 1
------------------
=11
W zbrojowni nikogo nie było ;)
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
3.Wspomnieni naukowcy w fabryce:
Spoiler:
Image
4. Flaga u nas w bazie, drobna sugestia:
Spoiler:
Image
Wiadomo w naszej bazie nie ma surowców ale i na mapie nie ma artefaktów. Jeżeli AI przeciwnika będzie może zwiększone w przyszłości i będzie faworyzowanie jego, może zamiast badania na artefakt zrobić to jako badanie na flagę? Choć nie mam pomysłu jak wtedy takową flagę wywołać, czy przed składem czy coś, ale tu też się pojawia pytanie, bo też nie wiadomo gdzie każdy gracz będzie chciał się wybudować ;)

EDIT:
5. Dla mnie najważniejsze. Transporter nie zawsze zbiera wszystkie skrzynki, zostawia niektóre na prawo od bazy, ani też nie jedzie dalej niż do środka mapy (nie wiem czy to celowe).
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

EDIT:
5. Dla mnie najważniejsze. Transporter nie zawsze zbiera wszystkie skrzynki, zostawia niektóre na prawo od bazy, ani też nie jedzie dalej niż do środka mapy (nie wiem czy to celowe).
To jest raczej celowe, Serpent, pewnie specjalnie tak ustawił aby gracz nie niszczył ciągle transportera :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Dzięki za raport, niżej trochę objaśnienia.

- Nie wiem czemu czasami zacinają się wieżyczki tzn. komputer pomija montowanie na nich broni.
- Podczas budowy rozbudowy gąsienic jeden eng "wchodzi" w nią i znika ;)
- Brak w zbrojce ludzi oznacza że pewnie wziąłeś 12 ludzi u kompa, licząc 12:4=3 co daje nam 3 żołnierzy którzy siedzą w wieży
- Co do przyciętej mapy, to trawa za bardzo wystaje (błąd twórców mapy) poprawi się.
- Poziom trudności wybierasz w grze. Wybór w menu nic nie zmienia.

PS:
NexGaming27 wrote:
EDIT:
5. Dla mnie najważniejsze. Transporter nie zawsze zbiera wszystkie skrzynki, zostawia niektóre na prawo od bazy, ani też nie jedzie dalej niż do środka mapy (nie wiem czy to celowe).
To jest raczej celowe, Serpent, pewnie specjalnie tak ustawił aby gracz nie niszczył ciągle transportera :)
Komora ma ustawioną trasę na której ma zbierać skrzynki, przecież nie wjedzie wszędzie ;p
Dopisze skrypt aby budowała się nowa komora gdy stara ulegnie zniszczeniu.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Czekam na automatyzację bazy bota(komputerowe wieżyczki, pojazdy) :)

P.S
Serpent, sprawdzałeś już mojego moda?
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Sprawdzę wieczorkiem ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

Serpent wrote: - Nie wiem czemu czasami zacinają się wieżyczki tzn. komputer pomija montowanie na nich broni.
na moich screenach wygląda na to że nie buduje ich chyba w ogóle, skoro naukowcy są w fabryce ;)
Serpent wrote: - Podczas budowy rozbudowy gąsienic jeden eng "wchodzi" w nią i znika ;)
- Brak w zbrojce ludzi oznacza że pewnie wziąłeś 12 ludzi u kompa, licząc 12:4=3 co daje nam 3 żołnierzy którzy siedzą w wieży
Pierwszy raz w życiu słyszę żeby "inżynier zamieniał się w gąsienice" hehehehehehe :D na mniejszych levelach jest tych 12ludzi, a tu tego jednego brakuje :)

Przyszłościowo może właśnie lepiej zwiększyć ten poziom dla bardziej wymagających, albo że po danym czasie będą lepsze rozbudowę i mocniejsze ataki :)

Dla mnie ogólnie wpadłeś na świetny pomysł z tą modyfikacją :D jak wszystkich znudzi sięrobienie RED czy TMF i Arabskiej Kampanii na mistrzu tu będą sobie mogli randomy grać :D

Jeszcze jedno, pliki moda mają skróty FTB, a w launcherze jest FightWithBot ;) ;P
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

$ushiWIR wrote:
Serpent wrote: - Nie wiem czemu czasami zacinają się wieżyczki tzn. komputer pomija montowanie na nich broni.
na moich screenach wygląda na to że nie buduje ich chyba w ogóle, skoro naukowcy są w fabryce ;)

No tak, 3 mech z czego 1 w komorze a 2 w wieżyczce. Opcja 12 ludzi zostanie skasowana.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

No tak, 3 mech z czego 1 w komorze a 2 w wieżyczce. Opcja 12 ludzi zostanie skasowana.
Albo zrobić 14 ludzi dla bota i 4 mechaników mu dać, i żołnierza do zbrojowni :)
Pierwszy raz w życiu słyszę żeby "inżynier zamieniał się w gąsienice" hehehehehehe :D na mniejszych levelach jest tych 12ludzi, a tu tego jednego brakuje :)
Lubi być gąsienicą :)
Przyszłościowo może właśnie lepiej zwiększyć ten poziom dla bardziej wymagających, albo że po danym czasie będą lepsze rozbudowę i mocniejsze ataki :)

Dla mnie ogólnie wpadłeś na świetny pomysł z tą modyfikacją :D jak wszystkich znudzi sięrobienie RED czy TMF i Arabskiej Kampanii na mistrzu tu będą sobie mogli randomy grać :D
Zgadzam się

+ Sugestia dla Serpenta:
Może dodać by do moda coś w stylu wyboru mapy na jakiej by się grało, np. Chcę grać na Bękarciej przełęczy to se ją wybieram, chcę se zagrać na innej mapce to sobie ją wybieram. Coś w stylu listy map do wyboru :)
P.S
To pewnie nie możliwe bez "Stukacza" :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by $ushiWIR »

NexGaming27 wrote: + Sugestia dla Serpenta:
Może dodać by do moda coś w stylu wyboru mapy na jakiej by się grało, np. Chcę grać na Bękarciej przełęczy to se ją wybieram, chcę se zagrać na innej mapce to sobie ją wybieram. Coś w stylu listy map do wyboru :)
P.S
To pewnie nie możliwe bez "Stukacza" :)
Strona 1 tematu:
$ushiWIR wrote: 8. Razem z wyborem i rozbudową moda, można by dodawać również wybór map o ile da się ;)
:) :P


a jeszcze przyczepię się do tego poziomu trudności ;P
Serpent, tak jak w Polskiej Kompanii GE zmieniłeś nazwy w menu dla wyboru poziomu, może da się 2 wybory wyrzucić i w jednym napisać coś w stylu "poziom trudności do wybrania w grze" czy coś takiego żeby się nie mieszało ani nie myliło ;)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Jun 01, 2013 4:47 pm
Location: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by NexGaming27 »

Ajć, nie zauważyłem tamtego :) :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Post by Serpent »

Da się zrobić wybór map który będzie polegał na tym samym jak wybór liczby ludzi itd.
$ushiWIR wrote: a jeszcze przyczepię się do tego poziomu trudności ;P
Serpent, tak jak w Polskiej Kompanii GE zmieniłeś nazwy w menu dla wyboru poziomu, może da się 2 wybory wyrzucić i w jednym napisać coś w stylu "poziom trudności do wybrania w grze" czy coś takiego żeby się nie mieszało ani nie myliło ;)
Dobre, ale wybór poziomu tutaj i tak na nic nie wpływa więc nie widzę większego sensu aby to robić. Zwiększyłoby to tylko wagę moda.

Wracając do ludzi, będzie skrypt sprawdzający ich ilość. Jeśli ta wartośc będzie mniejsza od wartości wybranej na początku w jakiś odstępach czasowych będzie pojawia łsię nowy delikwent gdzieś na mapie.

Limit zabitych do respawnu nie będzie większy niż 5, więc zabicie 6 czy 10 ludzi przeciwnikowi sprawi że powróci tylko 5 osób.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply