Page 2 of 19

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 1:24 pm
by NexGaming27
Tak, ataki całkiem niezłe, na początku wyżarły mi wszystkich inżynierów tymi Gatlingami :D
Jak niszczyłem bazę amerykanów to po zniszczeniu fabryki wyszli z niej naukowcy no i oczywiście mechanicy.(błąd czy specjalnie?) Koszary rozbudowują :) Ogólnie lepiej niż poprzednio

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 2:36 pm
by Serpent
Dzięki za raport odnośnie tych naukowców ;)

Podczas procesu budowy bazy dwóch mechów idzie do wieży kontrolnej sterować pojazdami, a dwóch jajogłowych idzie na ich miejsce do fabryki. Coś najwidoczniej nie działa komenda na zmianę profesji ;)

Btw: Miło by było gdybyś mógł przetestować najtrudniejszy tryb.

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 2:37 pm
by $ushiWIR
zaraz odpalę i sprawdzę te poziomy ;) btw. od czego jest zależny poziom bota, od tego w menu czy w grze? bo tak jak pisałem wcześniej trochę to kłopotliwe ;)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 2:40 pm
by NexGaming27
Przetestuję najtrudniejszy, najpierw bawię się na łatwym a potem na trudnym gram :)


EDIT:
Na Najtrudniejszym 1 wieżyczkę więcej budują, no i od początku podwójnymi działami atakują, a myślałem już, że HG będzie :)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 4:03 pm
by $ushiWIR
Menu/Mistrz, Poziom BOt'a/Weteran, Trudność gry/Arcytrudny
Spoiler:
Image
Pełno screenów ;) :

1. Estetyka mapy - nie wiem czy tak jest z tą mapą ale jest trochę przycięte z prawej strony ;):
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Image
2. Liczba postaci przeciwnika - naliczyłem się 11, nie 12 jak przy wyborze ;)
Wieżyczki - 3
Fabryka - 2
Lab - 1
Wieżyczka zdalna - 2
Inżynierów - 2
Transporter - 1
------------------
=11
W zbrojowni nikogo nie było ;)
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
3.Wspomnieni naukowcy w fabryce:
Spoiler:
Image
4. Flaga u nas w bazie, drobna sugestia:
Spoiler:
Image
Wiadomo w naszej bazie nie ma surowców ale i na mapie nie ma artefaktów. Jeżeli AI przeciwnika będzie może zwiększone w przyszłości i będzie faworyzowanie jego, może zamiast badania na artefakt zrobić to jako badanie na flagę? Choć nie mam pomysłu jak wtedy takową flagę wywołać, czy przed składem czy coś, ale tu też się pojawia pytanie, bo też nie wiadomo gdzie każdy gracz będzie chciał się wybudować ;)

EDIT:
5. Dla mnie najważniejsze. Transporter nie zawsze zbiera wszystkie skrzynki, zostawia niektóre na prawo od bazy, ani też nie jedzie dalej niż do środka mapy (nie wiem czy to celowe).

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 4:17 pm
by NexGaming27
EDIT:
5. Dla mnie najważniejsze. Transporter nie zawsze zbiera wszystkie skrzynki, zostawia niektóre na prawo od bazy, ani też nie jedzie dalej niż do środka mapy (nie wiem czy to celowe).
To jest raczej celowe, Serpent, pewnie specjalnie tak ustawił aby gracz nie niszczył ciągle transportera :)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 4:21 pm
by Serpent
Dzięki za raport, niżej trochę objaśnienia.

- Nie wiem czemu czasami zacinają się wieżyczki tzn. komputer pomija montowanie na nich broni.
- Podczas budowy rozbudowy gąsienic jeden eng "wchodzi" w nią i znika ;)
- Brak w zbrojce ludzi oznacza że pewnie wziąłeś 12 ludzi u kompa, licząc 12:4=3 co daje nam 3 żołnierzy którzy siedzą w wieży
- Co do przyciętej mapy, to trawa za bardzo wystaje (błąd twórców mapy) poprawi się.
- Poziom trudności wybierasz w grze. Wybór w menu nic nie zmienia.

PS:
NexGaming27 wrote:
EDIT:
5. Dla mnie najważniejsze. Transporter nie zawsze zbiera wszystkie skrzynki, zostawia niektóre na prawo od bazy, ani też nie jedzie dalej niż do środka mapy (nie wiem czy to celowe).
To jest raczej celowe, Serpent, pewnie specjalnie tak ustawił aby gracz nie niszczył ciągle transportera :)
Komora ma ustawioną trasę na której ma zbierać skrzynki, przecież nie wjedzie wszędzie ;p
Dopisze skrypt aby budowała się nowa komora gdy stara ulegnie zniszczeniu.

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 6:26 pm
by NexGaming27
Czekam na automatyzację bazy bota(komputerowe wieżyczki, pojazdy) :)

P.S
Serpent, sprawdzałeś już mojego moda?

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 6:31 pm
by Serpent
Sprawdzę wieczorkiem ;p

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 6:40 pm
by $ushiWIR
Serpent wrote: - Nie wiem czemu czasami zacinają się wieżyczki tzn. komputer pomija montowanie na nich broni.
na moich screenach wygląda na to że nie buduje ich chyba w ogóle, skoro naukowcy są w fabryce ;)
Serpent wrote: - Podczas budowy rozbudowy gąsienic jeden eng "wchodzi" w nią i znika ;)
- Brak w zbrojce ludzi oznacza że pewnie wziąłeś 12 ludzi u kompa, licząc 12:4=3 co daje nam 3 żołnierzy którzy siedzą w wieży
Pierwszy raz w życiu słyszę żeby "inżynier zamieniał się w gąsienice" hehehehehehe :D na mniejszych levelach jest tych 12ludzi, a tu tego jednego brakuje :)

Przyszłościowo może właśnie lepiej zwiększyć ten poziom dla bardziej wymagających, albo że po danym czasie będą lepsze rozbudowę i mocniejsze ataki :)

Dla mnie ogólnie wpadłeś na świetny pomysł z tą modyfikacją :D jak wszystkich znudzi sięrobienie RED czy TMF i Arabskiej Kampanii na mistrzu tu będą sobie mogli randomy grać :D

Jeszcze jedno, pliki moda mają skróty FTB, a w launcherze jest FightWithBot ;) ;P

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 7:03 pm
by Serpent
$ushiWIR wrote:
Serpent wrote: - Nie wiem czemu czasami zacinają się wieżyczki tzn. komputer pomija montowanie na nich broni.
na moich screenach wygląda na to że nie buduje ich chyba w ogóle, skoro naukowcy są w fabryce ;)

No tak, 3 mech z czego 1 w komorze a 2 w wieżyczce. Opcja 12 ludzi zostanie skasowana.

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 7:08 pm
by NexGaming27
No tak, 3 mech z czego 1 w komorze a 2 w wieżyczce. Opcja 12 ludzi zostanie skasowana.
Albo zrobić 14 ludzi dla bota i 4 mechaników mu dać, i żołnierza do zbrojowni :)
Pierwszy raz w życiu słyszę żeby "inżynier zamieniał się w gąsienice" hehehehehehe :D na mniejszych levelach jest tych 12ludzi, a tu tego jednego brakuje :)
Lubi być gąsienicą :)
Przyszłościowo może właśnie lepiej zwiększyć ten poziom dla bardziej wymagających, albo że po danym czasie będą lepsze rozbudowę i mocniejsze ataki :)

Dla mnie ogólnie wpadłeś na świetny pomysł z tą modyfikacją :D jak wszystkich znudzi sięrobienie RED czy TMF i Arabskiej Kampanii na mistrzu tu będą sobie mogli randomy grać :D
Zgadzam się

+ Sugestia dla Serpenta:
Może dodać by do moda coś w stylu wyboru mapy na jakiej by się grało, np. Chcę grać na Bękarciej przełęczy to se ją wybieram, chcę se zagrać na innej mapce to sobie ją wybieram. Coś w stylu listy map do wyboru :)
P.S
To pewnie nie możliwe bez "Stukacza" :)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 7:37 pm
by $ushiWIR
NexGaming27 wrote: + Sugestia dla Serpenta:
Może dodać by do moda coś w stylu wyboru mapy na jakiej by się grało, np. Chcę grać na Bękarciej przełęczy to se ją wybieram, chcę se zagrać na innej mapce to sobie ją wybieram. Coś w stylu listy map do wyboru :)
P.S
To pewnie nie możliwe bez "Stukacza" :)
Strona 1 tematu:
$ushiWIR wrote: 8. Razem z wyborem i rozbudową moda, można by dodawać również wybór map o ile da się ;)
:) :P


a jeszcze przyczepię się do tego poziomu trudności ;P
Serpent, tak jak w Polskiej Kompanii GE zmieniłeś nazwy w menu dla wyboru poziomu, może da się 2 wybory wyrzucić i w jednym napisać coś w stylu "poziom trudności do wybrania w grze" czy coś takiego żeby się nie mieszało ani nie myliło ;)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 7:42 pm
by NexGaming27
Ajć, nie zauważyłem tamtego :) :)

Re: Walcz z Botem! - Mod

Posted: Sat Jun 22, 2013 7:55 pm
by Serpent
Da się zrobić wybór map który będzie polegał na tym samym jak wybór liczby ludzi itd.
$ushiWIR wrote: a jeszcze przyczepię się do tego poziomu trudności ;P
Serpent, tak jak w Polskiej Kompanii GE zmieniłeś nazwy w menu dla wyboru poziomu, może da się 2 wybory wyrzucić i w jednym napisać coś w stylu "poziom trudności do wybrania w grze" czy coś takiego żeby się nie mieszało ani nie myliło ;)
Dobre, ale wybór poziomu tutaj i tak na nic nie wpływa więc nie widzę większego sensu aby to robić. Zwiększyłoby to tylko wagę moda.

Wracając do ludzi, będzie skrypt sprawdzający ich ilość. Jeśli ta wartośc będzie mniejsza od wartości wybranej na początku w jakiś odstępach czasowych będzie pojawia łsię nowy delikwent gdzieś na mapie.

Limit zabitych do respawnu nie będzie większy niż 5, więc zabicie 6 czy 10 ludzi przeciwnikowi sprawi że powróci tylko 5 osób.