Page 2 of 7
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 11:06 am
by Szymiew
Bardzo ciekawa fabuła, z niecierpliwością czekam na spotkanie "naszych" ruskich z "sowieckimi" ruskimi. Ciekawe co z tego wyniknie. (mam nadzieję, że coś więcej niż proste - ok, działamy razem - albo - jesteście źli - walczymy)
może by tak spotkać swojego odpowiednika z innej linii czasowej?
-plusik za opcję z komplementem w 1. misji - dałbym jeszcze opcje "na kasztana".
- w 4. misji zdobyłem wóz, a nie dostałem medalu
- 3. misja:
http://zapodaj.net/245345773af27.bmp.html
Czy Nina ma siostrę bliźniaczkę, czy może
http://www.youtube.com/watch?v=207cblCX4wQ&feature=kp ?
-gdzie był borowski?
-ocb z tymi artefaktami chaosu?!
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 11:35 am
by Zidek
Borowski to ten który się zgubił bo kopnął kamień i potem się odnalazł? Najłatwiej jest go namierzyć jak się odezwie. Klikasz na "i" (przycisk który odpowiada za wyświetlanie wszystkich dialogów, wiadomości i podpowiedzi w dolnej części ekranu), potem dwukrotnie klikasz na nazwisku tego Borowskiego i jego słowach i mapa się na nim centruje. Jest na dole mapy, mniej więcej na środku

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 12:00 pm
by Szymiew
Aaa, takie czity

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 2:40 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Dokończyłem dziś trzecią i czwartą misję. Moje wrażenia:
- WTF z tymi zielonymi czołgami w trzeciej misji? Stoją i nic nie robią, i zero dialogów na ten temat.
- ten "ostateczny atak" powinien być potężniejszy. Trochę żałośnie to wygląda, jak generał wydziera się, żeby wszyscy uciekali, a tymczasem atakuje jeden czołg z żółtym paskiem zdrowia. Wpakuj do nich mechaników lvl 10, czy coś, żeby naprawdę siały zniszczenie. Swoją drogą ja bym w takiej sytuacji uciekał gdzieś do lasu za bazę, a nie do wehikułu czasu przenoszącego mnie w jedną stronę 2 mln lat wstecz...

- czym są "artefakty chaosu"? Nie dostałem za to medalu, ale ani jeden dialog podczas misji o nich nie wspomniał, nie było też ich w celach...
- zabrałem Amerykanom czołg, ale i tak nie dostałem za to medalu.
Ale żeby nie było, że tak tylko krytykuję, to mod ma potencjał, jak na pierwszą betę to niedoróbki nie są chyba jakieś wielkie, czekam na dalsze misje.

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 3:20 pm
by Zidek
Z tym czołgiem to zaraz przetestuję - faktycznie jest z tym błąd i nie zalicza medalu.
Artefakty chaosu to nic innego jak komiksy. Jeśli wcześniej uratowaliśmy Borowicza to znajdziemy go w miejscu bazy rusków z kampanii. Opowie nam historię o aucie i komiksach. Żeby zdobyć medal za artefakty należy zabić wszystkie wrogie jednostki. Ciekawostka - z tego co widzę zaliczany jest do nich również... tygrys i echidna!
I tu jest mały błąd - po zabiciu tych jednostek Jelenow idzie do miejsca gdzie jest/był skład, ale kamera za nim nie podąża.
prawdopodobnie funkcja IsInArea(czolg, koniec) zwraca nieprawidłową wartość, ale nie wiem dlaczego bo nie znam SAIL'a

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 5:23 pm
by Szymiew
Echidna? Myślałem, że to amerykański pancernik laboratoryjny

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 7:40 pm
by MasterKiller
@upy
chcialem dodac kilka zwierzakow, ale nieopatrznie nie przestawilem im side z 1 na 0 xD i echidna i tygrys licza sie jako jednostki amerykancow.
co do bledu z brakiem medalu za przejecie czolgu, to nie mam pojecia, probowalismy to wczoraj rozkminic z nefaremem, ale nawet GetSide(czolg)=3 nie dzialalo. ciezko powiedziec o co chodzi, chyba bedzie musial Serpent zainterweniowac.
@nadwrazliwosc_zebow
ej, jakie zielone pojazdy?

a to jak sie general wydziera ze padaja, ma odzwierciedlic ostrzal artyleryjski ktory dopelnia dziela zniszczenia(moze nie zauwazyles)
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 9:22 pm
by Serpent
MasterKiller wrote:
co do bledu z brakiem medalu za przejecie czolgu, to nie mam pojecia, probowalismy to wczoraj rozkminic z nefaremem, ale nawet GetSide(czolg)=3 nie dzialalo. ciezko powiedziec o co chodzi, chyba bedzie musial Serpent zainterweniowac.
Nie wiem dokładnie o co się rozchodzi ale spróbuj wyeliminować podstawowy błąd jakim jest tworzenie pojazdów ręcznie a nie za pomocą kodu bo zakładam że zrobiłeś czołg na mapie za pomocą lpm+shifta ;p
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 10:27 pm
by MasterKiller
ale dlaczegóż to jest blad? przeciez zawsze mi wszystko dzialalo z tego typu kladzionymi jednostkami. nawet z tym samym czolgiem jest every, zeby koles cos tam powiedzial, jak go zobaczy i event, zeby sie cel misji wykreslil jak sie do niego wsiadzie. w kazdym razie przetestuje
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 10:49 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Wystrzał zauważyłem, nawet kilka, ale nie poczynił jakichś gigantycznych szkód, przynajmniej nie na skalę tej paniki.
A zielone czołgi... po pojawieniu się Borowicza na mapie, jako zielonej jednostki, i odnalezieniu go przeze mnie, na mapie pojawia się spory oddział zielonych amerykańskich czołgów komputerowo sterowanych. Połowa wjeżdża do bazy tego nooba z prawej, połowa do bazy głównej, stoją i nic nie robią. Doszedłem do tego momentu trzy razy i za każdym razem tak było. Myślałem, że Borowicz po zgubieniu się w lesie znalazł amerykańską fabrykę i pożyczył kilka wozów... czy coś.
Swoją drogą o co chodzi z tym żółtym xxxxxx, który nagle wbiega nam do bazy? xD
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 11:23 pm
by Zidek
kto wbiega do bazy?

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 15, 2014 11:24 pm
by Serpent
Wydaje mi się że jak czołg ma ident X a jednostka która nim kieruje Y to gra interpretuje to jako jedną jednostkę o idencie kierowcy czyli Y.
Rozwiązanie jest proste, wystarczy dać samo:
Code: Select all
If FilterUnitsInArea(area, [f_type, unit_vehicle]) > 0 then
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Mon Jun 16, 2014 6:37 am
by MasterKiller
tak wgl tego xxxxxxx nie powinniscie widziec nazwy, ale SayNoName cos nie dziala
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Tue Jun 17, 2014 8:01 pm
by MasterKiller
5 misja skonczona! tym razem juz calkowicie swieza mapa, pozostaly tylko testy poziomu trudnosci(bo misja widzi mi sie jako naprawde przewalona na dowodcy, o mistrzu nie wspominajac..

). wydam ja natomiast juz w wersji 0.4, razem z 6 misja, ktora na razie jest w planach, i oczywiscie poprawkami glupich bugow

Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 22, 2014 10:14 am
by MasterKiller
6 misja praktycznie gotowa, pozostaly tylko wewnetrzne testy

niestety aktualnie trwa u mnie maly remont, i dostep mam jedynie do wi-fi, wiec wersja 0.4 ukaze sie prawdopodobnie we srode, wieczorkiem.