Zeby dorzucić do interfejsu musiałbyś mieć wgląd w kod źródłowy gry.
Ew, możesz próbować za pomocą SAIla rozkazać budować budynek.
Nowa Rachuba (Zapowiedź)
Re: Nowa Rachuba (Zapowiedź)
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Nowa Rachuba (Zapowiedź)
1. Zastępujesz istniejący już budynek (np teleport) lub (jak ja zrobiłem) Elektrownię słoneczną.
2. Tworzysz Centrum Dowodzenia jako ulepszenie budynku (najlepiej labolatorium).
3. Zakładasz, że budynek będzie budynkiem startowym, niemożliwym do zbudowania przez gracza.
4. Funkcjonalność budynku definiujesz SAILem.
Wszystkie sposoby wymagają ingerencji w katalog data oraz znajomości SAILa i specjalnego modułu działania w każdej misji. Nie jest potrzebna ingerencja w kod źródłowy Original War.
2. Tworzysz Centrum Dowodzenia jako ulepszenie budynku (najlepiej labolatorium).
3. Zakładasz, że budynek będzie budynkiem startowym, niemożliwym do zbudowania przez gracza.
4. Funkcjonalność budynku definiujesz SAILem.
Wszystkie sposoby wymagają ingerencji w katalog data oraz znajomości SAILa i specjalnego modułu działania w każdej misji. Nie jest potrzebna ingerencja w kod źródłowy Original War.
- generalmorozov
- Soldier level 0
- Posts: 9
- Joined: Wed Nov 26, 2014 11:24 am
Re: Nowa Rachuba (Zapowiedź)
Świetny pomysł na fabułę. Pozdroo!
-
- Soldier level 3
- Posts: 59
- Joined: Thu Nov 27, 2014 10:35 am
- Location: Bialystok
Re: Nowa Rachuba (Zapowiedź)
@ up Nie będzie moda w takim razie?