Page 2 of 3
Posted: Sun Jun 10, 2007 3:24 pm
by padaka
U mnie niestety Dialog sie nie wyswietla...
wg mnie niema zadnych przeciwwskazan pozatym,
ze niewidze goscia, ktory mowi
Kod:
Starting
Begin
Say('Omar_Ali','OmarAli');
Wait(0$1);
Say('Omar_Ali','OmarAli2');
End;
Co zle zrobilem ?

Nowa Wiadomosc

:
[Dialog nie dziala tez na postaci , ktora widze/kontroluje]
Posted: Sun Jun 10, 2007 4:07 pm
by Blashix
padaka wrote:U mnie niestety Dialog sie nie wyswietla...
wg mnie niema zadnych przeciwwskazan pozatym,
ze niewidze goscia, ktory mowi
Kod:
Starting
Begin
Say('Omar_Ali','OmarAli');
Wait(0$1);
Say('Omar_Ali','OmarAli2');
End;
Co zle zrobilem ?

Nowa Wiadomosc

:
[Dialog nie dziala tez na postaci , ktora widze/kontroluje]
Code: Select all
Starting
Begin
Say(Omar_Ali,'OmarAli');
Wait(0$1);
Say(Omar_Ali,'OmarAli2');
End;
A wszystko good masz w pliku ?
Posted: Sun Jun 10, 2007 4:17 pm
by padaka
Cała zawartość pliku Texts :
$ OmarAli
- Przygotujcie sie do szturmu. Nie miejcie litości,
macie zabić wszystkich i nie pozwolić nikomu uciec!
$ OmarAli2
- Do Ataku!
Posted: Sun Jun 10, 2007 5:18 pm
by NNPlaya
Nie rób entera po słowie "litości"
Code: Select all
$ OmarAli
- Przygotujcie sie do szturmu. Nie miejcie litości, macie zabić wszystkich i nie pozwolić nikomu uciec!
$ OmarAli2
- Do Ataku!
Skasuj też spacje po OmarAli i OmarAli2
Problem z celem misji
Posted: Thu Aug 23, 2007 7:36 pm
by Michaeilo
Mam taki problem z celem misji w SAIL'u. Kiedy już wszystko mam wpisane i włączam tryb ''go to game mode'' w edytorze to jest dialog, a potem dziwny błąd może mi ktoś pomóc i powiedzieć dlaczago???
Najpierw SAIL:
Code: Select all
starting
begin
InGameOn;
DialogueOn;
Say(Hans,'H1');
Say(Hasan,'A1');
Say(Hasan,'A2');
Say(Hans,'H2');
DialogueOff;
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('C1');
end;
every 0$1 trigger IsInArea(Hans,AreaEON) do
begin
InGameOn;
DialogueOn;
Say(Hasan,'A3');
Say(Hasan,'A4');
Say(Hans,'H3');
Say(Hans,'H4');
DialogueOff;
ComEnterUnit(Hans,EON);
InGameOff;
end;
on enterbuilding(b,un) do
begin
if un=hans then
if b=eon then
begin
AddMedal('medal1',1);
AddMedal('medal2',1);
AddMedal('medal3',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(Hans);
SaveCharacters(Hans,'Hans');
YouWin;
end;
end;
A potem plik texts.txt:
Code: Select all
@ Za wszelką cenę.
% Hans Schmidt... bla bla bla
# C1
- Przejdź do EONa.
$ H1
- A więc już czas!
$ A1
- Grupa 13 Legionu przygotować się!
$ A2
- bla bla
$ H2
- bla bla
$ H3
- bla bla
$ A3
- bla bla
$ A4
- bla bla
$ H3
- bla bla
$ H4
- bla bla
^Main
Cele wykonane
* medal1
+ Wszedłeś do EONa
*
* medal2
+ Wszedłeś do EONa
*
* medal3
+ Wszedłeś do EONa
*
A potem po pierwszym dialogu pojawia się błąd treści:
SAIL function ''ChangeMissionObjectives'': List index out of bounds (49).
Tak sam problem przy medalach. Pisze tylko przy przydzielaniu:
Bad idenfiter in SAIL.
Niech ktoś powie co jest źle i co zrobić??? (Piszę w tym temacie bo NNPlaya zablokował mi tamten: SAIL i wszystko o nim''

). Albo poprostu piszcie na moje GG -
10928494.

Posted: Thu Aug 23, 2007 7:45 pm
by Blashix
Zawsze walnij jednego entera po wszystkim w texts.txt.
Dialog - SayRadio
Posted: Fri Aug 24, 2007 1:40 pm
by Michaeilo
Mam pytanko (wiem, że ten temat jest poświęcony dialogom i celom misji i właśnie dlatego tu piszę), chciałbym wiedzieć jak zrobić, aby postaci na naszej planszy (w misji) nie było tylko, żeby mówiła przy komendzie:
gdzie gosc to nasz ludek, a dialog to D1
Mniej więcej chodzi mi, żeby tak jak w pierwszej misji USA Powella nie było, ale przez radio mówił. Więc jak coś takiego zrobić???

Posted: Fri Aug 24, 2007 1:46 pm
by Anarchy
Ja zawsze robię postać i ja 'unplace'owuje...
Re: :P
Posted: Fri Aug 24, 2007 2:04 pm
by Michaeilo
Blashix wrote:Mam problem z celami misji :/ Moze ktoś zerknąć ? I poprawić kod
SAIL
Code: Select all
starting
begin
ComEnterUnit(soldier1, bun1);
ComEnterUnit(inz1, mag2);
Wait(0$2);
Say(winston,'dialog1');
Wait(0$1);
Say(berd,'dialog2');
ChangeMissionObjectives('M1');
AddComMoveToArea(a1, area10);
AddComMoveToArea(a2, area10);
AddComMoveToArea(a3, area10);
AddComMoveToArea(a4, area10);
end;
Zawartość pliku Texts.txt
Code: Select all
$ dialog1
- Grupa jedenasta, przygotować się. John, Krig, Zemin, Filips, Jelid, przejść do EONa.
$ dialog2
-Tak jest sir!
# M1
Add Main goramapy
- Dojdź do EONu.
#
I właśnie oglądając tego posta i oglądając plik texts w majmodzie zauważyłem, że pod celami pisze takie coś jak naprzykład u Blashix'a:
Code: Select all
# C1
Add Main goramapy
- bla, bla, bla
Kiedy u mnie w pliku texts.txt pisze tylko:
Więc do czego odnosi się ta komenda:
Add Main goramapy i czy to, że nie napisałem tego w pliku texts może być przyczyną tego błędu??? (opisuję go wyżej).
Posted: Fri Aug 24, 2007 2:31 pm
by NNPlaya
Zajrzyj do editing manuala, który instaluje się z każdym patchem
Posted: Fri Aug 24, 2007 2:32 pm
by Radzio
Tak, bo to jest konieczne. Add sluzy do dodawania celow misji, a main okresla, ze jest to cel glowny. goramapy to identyfikator potrzebny, by pozniej usunac/wykreslic cel misji.
Dzięki
Posted: Fri Aug 24, 2007 2:46 pm
by Michaeilo
No to już całe te cele misji mam dobrze zrobione. Po prostu chodzi o to że po:
Code: Select all
# C1
Add Main
- Wejdź do EON'a
#(to miejsce)
Właśnie nie postawiłem tego znaczka -
#. Teraz jest już lux.

Posted: Fri Aug 24, 2007 3:22 pm
by Radzio
Add Main co? Musi byc identyfikator.
Posted: Fri Aug 24, 2007 9:59 pm
by NNPlaya
Code: Select all
# C1
Add Main eonenter
- Wejdź do EON'a
#
Identyfikator w pliku txt jest potrzebny, choćby dla późniejszej zmiany celów misji... Powyżej masz przykład.
Zapis
Posted: Wed Sep 05, 2007 7:14 pm
by Michaeilo
Mam pytanko, jeżeli misja ma dwie mapy to dialogi i wszystko inne (przegrane, cele misji) zapisuje je w jednym pliku np. txt01.wri ?