Kodowanie unicode, w edytorze w map prefences ustaw mission 1.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.
Text.txt w missions służy tylko do wyświetlania dialogów w edytorze. Pliki dialogów powinny znajdować się w folderze campaigns. Wystarczy, żeby były w samym #pol, choć ja dla pewności zawsze pozostawiam też plik w głównym folderze (tam, gdzie domyślnie znajdziesz angielskie dialogi).
btw. strukturę moda masz poprawną (nie sprawdzałem samych plików, idę spać )
Antitheus wrote:Text.txt w missions służy tylko do wyświetlania dialogów w edytorze. Pliki dialogów powinny znajdować się w folderze campaigns. Wystarczy, żeby były w samym #pol, choć ja dla pewności zawsze pozostawiam też plik w głównym folderze (tam, gdzie domyślnie znajdziesz angielskie dialogi).
btw. strukturę moda masz poprawną (nie sprawdzałem samych plików, idę spać )
tylko że dla pewności wstawiłem wszędzie gdzie się dało... usunąłem je tylko przed pakowaniem by mieć jedną wersję pliku do edytowania. Ciągle nic... meh... prędzej czy później się uda.
Night wrote:A tworzyłeś plik, sam od podstaw? Jeśli tak, to weź jeden z kampanii, wywal z niego wszystko i wklej swoje.
No właśnie wszystko zostało przeklejone z ruskiej kampanii. Też się zdziwiłem że nie działa. Nie wiedziałem czy może nie usunąłem jakąś ważną część pliku.
w sumie mapa pochodziła z części B misji a jest jeden plik odpowiedzialny za dialogi.
Jeśli komuś będzie coś nie wychodziło proszę niech ludzie przypomną sobie mnie i moje bolączki związane z programowaniem.
Mój błąd może wydawać się podstawowy... błahy... niemal śmieszny... dlatego jest dla mnie on taki frustrujący. Otóż identyfikatory w dialogach w kampanii składają się na następujący sposób "TAG-OSOBA-Liczba"
Jeszcze nie odkryłem co ta liczba robi lecz... by dialog się uruchomił nie należy wpisywać samego TAGu.
Dziękuję za wsparcie wszystkim którzy poświęcili czas na rozwiązywanie cudzych problemów.
Innymi słowy:
K**** MAĆ! TY POZBAWIONY PIĄTEJ KLEPKI S********. JAK MOGŁEŚ MARNOWAĆ INNYM CZAS SWOIM ŻYCIEM. JESTEŚ MNIEJ UŻYTECZNY NIŻ BALISTA NA CZOŁGI.
Dedykowane ku mej własnej osobie.
Identyfikator dialogu nie musi być taki sam jak w kampanii, można mieć swój schemat. Jednak wzór jaki jest w kampanii jest najbardziej estetyczny.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.
Nefarem wrote:Identyfikator dialogu nie musi być taki sam jak w kampanii, można mieć swój schemat. Jednak wzór jaki jest w kampanii jest najbardziej estetyczny.
No tak tylko że wstawiałem w skrypcie wyłącznie pierwszą część identyfikatora.