Page 2 of 7
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sat Feb 13, 2016 1:41 pm
by krys123
Niestety, mój mod nie wyszedł trudno.
Jeżeli potrzebujesz tłumaczenia daj, mi znać.
Postaram się ci przetłumaczyć. Potrafię, płynnie niemiecki.
A pro po tego można byłoby zrobić język niemiecki.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Mon Feb 15, 2016 8:14 am
by Szulce
Szczerze to nie wydaje mi się, aby w OWara grali Niemcy, ale zapamiętam sobie Twoją ofertę.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Mon Feb 15, 2016 3:45 pm
by Antitheus
Szulce wrote:Szczerze to nie wydaje mi się, aby w OWara grali Niemcy, ale zapamiętam sobie Twoją ofertę.

Grają. Swojego czasu nawet była ich słuszna ilość.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Tue Feb 23, 2016 8:21 am
by Szulce
Swego czasu to i Polaków pewnie było więcej.
Informuję, że po kilku dniach przerwy spowodowanej problemami zdrowotnymi, ruszyły dalsze prace nad modyfikacją.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Tue Feb 23, 2016 3:18 pm
by 15DarkMaster1987
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Tue Mar 01, 2016 3:12 pm
by Szulce
Oto wygląd postaci Anarcha. Jako, iż odgadł nazwę moda w miarę szybko, zostanie jednym z głównych antagonistów kampanii:
Aktualnie prace idą dość mozolnie, gdyż nie mogę ogarnąć pewnych rzeczy przy tworzeniu map. Z braku laku zajmuję się dokańczaniem kwestii postaci oraz podstawowymi elementami moda.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Tue Mar 01, 2016 9:41 pm
by Anarchy
Ej, ej ej! Nie zgadzam się. Jako biały supremacjonista nie zgadzam się być murzynem.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Wed Mar 02, 2016 6:50 am
by Szulce
Anarchy, spokojnie. Kolor skóry nie czyni z niego afroamerykanina (trzeba się pilnować, inwigilują

) tylko, jak ustaliliśmy, jednego z przedstawicieli instytucji śmierci. Widziałeś Ty kiedyś białego wysłannika mrocznych sił?

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Mar 04, 2016 2:05 pm
by archanix
Z jednej strony powodzenia z drugiej chciałem zapytać... nie masz problemów z rozkojarzeniem przy nadmiarze bohaterów?
Była taka sytuacja że chciałem żeby gość zarzucił żartem:
$ CJ-Auto-3
- Ty mi powiedz lepiej jak udało ci się tam wpakować auto bo widzisz musimy Siwego dostarczyć do szpitala bo mu się przywidziało że jest w ciąży pozamacicznej w końcu spuchło mu kolano.
I wychodzi na to że ta jedna linijka dialogowa jest lepsza niż cała fabuła nad którą się męczyłem.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sat Mar 05, 2016 6:24 am
by Szulce
archanix wrote:Z jednej strony powodzenia z drugiej chciałem zapytać... nie masz problemów z rozkojarzeniem przy nadmiarze bohaterów?
Była taka sytuacja że chciałem żeby gość zarzucił żartem:
$ CJ-Auto-3
- Ty mi powiedz lepiej jak udało ci się tam wpakować auto bo widzisz musimy Siwego dostarczyć do szpitala bo mu się przywidziało że jest w ciąży pozamacicznej w końcu spuchło mu kolano.
I wychodzi na to że ta jedna linijka dialogowa jest lepsza niż cała fabuła nad którą się męczyłem.
Spokojnie, większość postaci nie będzie wiele mówiła, jeżeli nie doprowadzi do tego główny bohater (ups, czyżbym zdradził pewien element?

). A te, które mają mówić sporo już praktycznie obsadziłem, wystarczy tylko napisać dialogi.
@MarkedOne - Blackmena już nie ma.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sat Mar 05, 2016 2:01 pm
by Serpent
Szulce wrote:
@MarkedOne - Blackmena już nie ma.

[*]
Szulce jakbyś miał pytania to spamuj na pw

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Tue Mar 08, 2016 7:01 pm
by Szulce
Spoko, Sierp. Pewnie będę miał niejedno pytanie w przyszłości.
//Edit:
Mam 2 wiadomości odnośnie moda:
1. Prace się nieco przeciągną, gdyż plik z danymi gry (LangPOL w folderze GameInit) postanowił opuścić mnie razem z reinstalacją systemu, więc trzeba pisać od nowa.
2. GIMP, po wielu modlitwach i groźbach, postanowił pójść na ustępstwo i pomóc mi z mapami.
Koniec ogłoszeń, zapraszam do dalszego zadawania pytań odnośnie modyfikacji.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Wed Mar 09, 2016 10:35 am
by archanix
Moje pytanie jest dosyć proste... może na nie odpowiadałeś.
Jak bywa z technologiami w twojej kampanii?
Bo widzisz w oryginalnym OW dostajemy po jednym do trzech ulepszeń co misję... aż do Epsilonu i Wysypu Ruskiej działalności produkcyjnej od której mamy tonę nowych rzeczy. Czy ty postarasz się wprowadzić powolne ulepszenia co misję czy jak w niektórych modach dostajemy już lasery i ciężkie działa na początku?
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Wed Mar 09, 2016 12:46 pm
by Szulce
Ha, u mnie będzie zgoła odwrotnie. Na początku kampanii gracz będzie korzystał z dobrodziejstw sojuszników, gdyż sam nie będzie miał możliwości przeprowadzenia badań czy budowy. Wszystko przyjdzie z biegiem czasu (czyli jakoś od 5 misji - takie są plany).
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Wed Mar 09, 2016 1:09 pm
by archanix
Całkiem sensowne.
Próbowałem czegoś podobnego (lub podobnie brzmiącego) gdzie gracz ma do dyspozycji na kilka chwil fabrykę w bazie głównej by na chwilę móc się nacieszyć bronią oblężniczą by po jakimś czasie wrócić do karabinów i baraków.
Niestety okazało się że działa są bezużyteczne w tamtej misji a wyrzutnia rakiet zamieniała bazę wroga w żart.