Page 2 of 3

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sat May 05, 2018 2:25 pm
by Gelwe
MasterKiller wrote: Fri May 04, 2018 1:44 pm przeciez nie mozna w ten sposob wszystkiego rozstrzygac. Np. jak ktos zrobi sobie arabski dzwig uzywajac ruskiego modelu to ma dozywotni patent na to?
Nigdzie nie napisałem że patent z komorą jest zastrzeżony. Fajnie żę autor Survival Moda potrafii zaadaptować ciekawe pomysły na swój sposób, dopóki nie powiela pomysłów 1:1 jestem za. :arhello:

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sat May 05, 2018 7:21 pm
by ziame
Update 4:

[BUG] Za mało skrzyń (po 2 godzinach wszystkie skrzynie były tylko u wroga)
[FIX] Czyszczenie strefy zrzutu

[BUG] Za duży losowy atak (po 3 godzinach zeżarł mnie szturm 60 arabów i 15 czołgów z miotaczami ognia :) )
[FIX] Usunąłem mnożnik z pętli.

[FEATURE] Polepszony arabski radar

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sun May 06, 2018 6:36 pm
by ziame
Update 5:

[BUG] Pieprzone skrzynie
[FIX] nowy event - złodzieje skrzyń

[BUG] Dezerterzy za słabi i jacyś tacy bez sensu
[FIX] Usunąłem tymczasowo event dezerterów

[BUG] Za dużo ropy
[FIX/TBD] Zmniejszę wydobycie

[FEATURE] Arabska ciężarówka ma tylko połowę pojemności
[FEATURE] Ciężarówka jest budowalna w fabryce (bez rozbudowy)
[FEATURE/InPro] Gracz startuje z początkowymi zasobami (ciężarówka sobie odjeżdża :) )

[IDEA] Handel/Najemnictwo


Robię sobie tydzień przerwy, żeby się nie porzygać Original War'em.
Obecny rekord: 6h na jednej mapie, zakończone, gdy awaria elektrowni wylaczyla wiezyczki w srodku ataku gatlingowo rakietowego.

Krótki lore, dla tych co potrzebują:
Po wydarzeniach opisanych w głównych wątkach gry, przyszłość miała rysować się w jasnych barwach. Rozwiązano problemy energetyczne, co miało przynieść rozwój i dostatność całemu światu.

Jak to zwykle bywa, tak się nie stało. Bardzo szybko okazało się, że zastosowanie syberytu w kolejnych technologiach wymaga ciągłych nakładów kryształu - co spowodowało, że świat znów stanął w ogniu wojny. Potencjał energetyczny syberytu doskonale sprawdził się przy wzbogacaniu nuklearnych pocisków międzykontynentalnych.

Gdy świat powoli staczał się w otchłań, naukowcy odkryli, że EON wcale nie jest uszkodzony. Przystosowali automatyczną składnicę wojskową do wysyłania skrzyń w przeszłość i ogłosili w świat jego istnienie. Ludzie zaczęli en masse uciekać w przeszłość. Tam nazwali się budowniczymi i zdecydowali się odbudowywać świat 2 miliony lat wcześniej. Udało im się zablokować odkrycie syberytu i EONa.

Tak jak poprzednie przybycie Amerykanów stworzyło alt-Rosjan, tak schowanie EONa stworzyło kolejny alt-świat, w którym wiadomym faktem historycznym jest technicznej cywilizacji w przeszłości. EON odkryto oczywiście ponownie i wysłano kolejną wyprawę w przeszłość, w celu zniszczenia ukrywającego przed XXI wiekiem syberyt państwa. Zbudowali potężne ośrodki wojskowo-badawcze, które teraz nękają dopiero co przybywających Budowniczych.

Bądź budowniczym. Ocal przyeszłość.

Dodatkowe informacje:

- zawirowania czasoprzestrzenne bardzo wpłynęły na małpoludów, dlatego ci sami potrafią zdobyć broń i używać pojazdów. Nie boją się już ludzi, a ich gromady napadają nawet zorganizowane konwoje
- - - spodziewaj się ataków uzbrojonych małpoludów
- - - małpoludy mają swoje ciężarówki, którymi kradną skrzynie, by się uzbrajać

- w tej linii czasowej, ludzie polujący na Budowniczych niejako '''nadpisali''' swoje odpowiedniki z poprzednich linii czasowych.
- - - oczekuj walk w znajomych miejscach
- - - oczekuj znajomych przeciwników

- Twoi przeciwnicy dużo lepiej kontrolują EON niż poprzednicy.
- - - Przybyli przed tobą i czekają okopani na twoje przybycie
- - - wszyscy, którzy przybyli po tobie są twoimi przyjaciółmi, więc mogą szybko zginąć od kuli

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sat May 19, 2018 1:53 pm
by ziame
Po przerwie wracam do cienszgih prac. Najbliższy feature: wybór mapki z poziomu mapki, bo jestem leniwy i nie chce mi się robić main menu ^_^

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sat May 19, 2018 7:09 pm
by Nefarem
A kiedy jakieś wieści o dodaniu samolocików ?

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sat May 19, 2018 7:10 pm
by Gelwe
Nefarem wrote: Sat May 19, 2018 7:09 pm A kiedy jakieś wieści o dodaniu samolocików ?
Nie ten mod

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sun May 20, 2018 2:33 pm
by ziame
Nefarem wrote: Sat May 19, 2018 7:09 pm A kiedy jakieś wieści o dodaniu samolocików ?
Pierwsze o czym pomyślałem to manipulacja fog of war że niby cień samolotu lecącego :)

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sun May 20, 2018 3:33 pm
by ziame
potrzebuję użyć debuglog ale nic mnie to nie loguje. ktoś coś? :S

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sun May 20, 2018 4:32 pm
by Serpent
ziame wrote: Sun May 20, 2018 3:33 pm potrzebuję użyć debuglog ale nic mnie to nie loguje. ktoś coś? :S
Chcesz użyć czegoś o czym nie wiesz do czego służy? :?:

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sun May 20, 2018 6:37 pm
by ziame
Serpent wrote: Sun May 20, 2018 4:32 pm
ziame wrote: Sun May 20, 2018 3:33 pm potrzebuję użyć debuglog ale nic mnie to nie loguje. ktoś coś? :S
Chcesz użyć czegoś o czym nie wiesz do czego służy? :?:

Po przyjmowanym parametrze (variable) zakładam, że zrzuca wartość zmiennej gdzieś do logu. Opisane nigdzie nie jest, więc tak sobie zgaduję.

Jest lepsza opcja? Chcę podejrzeć zawartość lokalnej zmiennej.

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Sun May 20, 2018 9:54 pm
by Serpent
W trakcie testowania gry:
display_strings := zmienna;

Zapisywanie do logu:
enable_addtolog := true; // ustawiasz gdzieś w kodzie
AddToLog(zmienna); // zapisujesz wartość zmiennej do pliku w folderze mapy

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Mon May 21, 2018 9:24 pm
by ziame
Serpent wrote: Sun May 20, 2018 9:54 pm W trakcie testowania gry:
display_strings := zmienna;

Zapisywanie do logu:
enable_addtolog := true; // ustawiasz gdzieś w kodzie
AddToLog(zmienna); // zapisujesz wartość zmiennej do pliku w folderze mapy


Display stringi juz mam, ale tego bym nie dojrzał.

Add to log -- super, dzięki!

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Mon Jul 16, 2018 2:19 pm
by Gelwe
Jakis update? Czy cytujac klasyka "mod upadł"?

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Mon Jul 16, 2018 2:56 pm
by Don Hard
Kolejna ofiara palącego się dysku widać. Autor tematu ostatnio aktywny w maju, więc.. :roll:

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Posted: Mon Jul 16, 2018 3:12 pm
by Nefarem
Image