Będzie jak zostanie skończony.
Historia Nefarema - v0.5.1
Re: Historia Nefarema - v0.5
Creative pisze:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative pisze: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodzeKontakt PW.
Re: Historia Nefarema - v0.5
na steam wrzucę nie skończoną wersję, ale dopiero wtedy kiedy będzie tłumaczenie na angielski
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Historia Nefarema - v0.5
Prażaninek dostarczył tłumaczenie. pięknie ładnie jednak za nim wrzucę wersję na steam chcę dorobić parę rzeczy. Takie jak inne dźwięki dla wszystkich pojazdów Amerykańskich oraz piechoty amerykańskiej, dźwięk podczas gry. oraz poprawić wszędzie AI dla inżynierów aby nie była akcja że komuś wykrzacza Original War bez erroru. w skrócie nie dużo, jednak mam sporo roboty aby tyle co zaliczyć studia, więc może to się nieco odciągnąć z wydaniem moda, a i kto wie może zechce mi się misję zrobić 1 albo 2. ale z tym niczego nei obiecuję
Spoiler:
Ostatnio zmieniony sob maja 18, 2019 5:30 pm przez Xander, łącznie zmieniany 1 raz.
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Historia Nefarema - v0.5
1 misja:
Ponadto w dialogach znalazło by się kilka literówek i nie które teksty Nefarema są zbędne. Zwłaszcza te w których próbuje być "śmieszny" po tym, gdy dostaje opierdol od dowódcy. Pojawiają się intra z kampanii amerykańskiej.
- za krótka.
- frustrująca, ale możliwa do przejścia po kilku podejściach,
- gdyby nie frustrująca, to nawet ciekawa,
- krótka,
- wszystkie statystyki obu ziomków, których trzeba było uratować wynosiły 0.
- też frustrująca,
- ataki w sumie z jednej strony i za częste, bo ledwie na styk uda się naprawić/odbudować bunkier i kolejny atak,
- nie wiem czy jest realne przez to zrealizowanie celów dodatkowych z badaniami,
- w prawym górnym rogu wyskakuje jakiś błąd "Invalid Counter".
- w sumie napiszę, że po pierwszym ataku wroga odechciało mi się grać, a to już źle świadczy
Ponadto w dialogach znalazło by się kilka literówek i nie które teksty Nefarema są zbędne. Zwłaszcza te w których próbuje być "śmieszny" po tym, gdy dostaje opierdol od dowódcy. Pojawiają się intra z kampanii amerykańskiej.
Ostatnio zmieniony śr cze 05, 2019 7:35 pm przez Don Mateo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Historia Nefarema - v0.5
Tia, w końcu jak myślisz dlaczego Nefarem odszedł, zobaczył tego gniota i powiedział, że wstyd się pokazywać i uciekł. ;/
Ogólnie prace początkowe powstały baaardzo dawno temu, literówki u mnie to na początku dziennym (słaby z polaka całe życie). Możliwe, że przez to że w misji 1i2 (atak) oraz 3 (obrona) trochę naciągnąłem z tymi trybami, i misje od Mjr. Adriena (pomimo, że o wiele lepiej zrobione, dodane lepsze AI oraz urozmaicenia podczas progresu misji) się wydają takie nudnawe dla niektórych.
Misje2 jakowo przydałoby mi się jakoś ułatwić (chociaż na najłatwiejszym poziomie trudności) oraz poinformować o tym, że gracz posiada mine i musi ja wykorzystać do zatrzymania konwoju, bo na początku może różnie być.
co do dialogów to przez pierwsze 3 misje mogą być momentami cringe, ale nie chce mi się wymyślać nic nowego a usunięcie ich sprawi że jakaś luka w dialogu jest.
Jeśli chodzi o nudę,to cóż, dużo w OW nie można robić, trzeba korzystać z tego co zazwyczaj widnieje w klasycznych RTSach, atak, obrona, etc. To czy w OW będzie to fajne czy nie zależy od mapy, balansu jednostek atakujących oraz broniących oraz troszeczkę wyobraźni (role playing, nwm.).
Najczęściej nowym i przyjemnym doświadczeniem dla graczy OW są dobrze wykonane nowe mapy na których nie grali, dodaje to klimatu i nutki tajemnicy (poznanie mapy).
tl;dr jest późno, nie wiem czy wyżej wymienione teksty co do naprawy zaimplementuje bo mi się odechciało robić w OW coś (od 2 miechów już) i zapewne rusze to patykiem jak mi się znowu zechcę, czyli nie wiadomo.
(dodanie zanużenia oraz innych dźwięków to raptem pare H roboty [większość w celu doboru dźwięku który będzie pasować], jednak minęły 3tygodnie a ja tego nawet nie ruszyłem mimo że przez te 3tygodnie by się uzbierało dużo wolnego czasu)
@EDIT
Zapomniałem odpisać jeszcze (późno i zmęczony jestem)
- krótkość 1 misji opiera się na prostym "Ej popatrz człowieku, masz minę i możesz je użyć!" Dla osób które by nie zauważyły tego (a uwierz znalazłyby się takie). Ta misja to bardziej ala tutorial i wporwadzenie do gównofabuły mojegoautorstwa (dawno robiłem te dialogi, cringe musiałem być strasznie)
- 0 poziomy w 2 misji są celowe, ale raczej dam dla soldata jakiś poziom, aby był bardziej przydatny
- ataki w 3 misji są z 2 stron, jednak maszyna losująca jest włączona, i to z jakiej strony atak nadejdzie jest podzielony 50/50. jesli Ci się trafi atak z 1 strony cały czas, to niezłe szczęście... albo pech ; D
- Invalid Pointer spowodowany jest tym, że zapomniałem zmienić w pliku jedną linijkę ze względu na zmianę numeracji misji z update v0.5.06
Ogólnie prace początkowe powstały baaardzo dawno temu, literówki u mnie to na początku dziennym (słaby z polaka całe życie). Możliwe, że przez to że w misji 1i2 (atak) oraz 3 (obrona) trochę naciągnąłem z tymi trybami, i misje od Mjr. Adriena (pomimo, że o wiele lepiej zrobione, dodane lepsze AI oraz urozmaicenia podczas progresu misji) się wydają takie nudnawe dla niektórych.
Misje2 jakowo przydałoby mi się jakoś ułatwić (chociaż na najłatwiejszym poziomie trudności) oraz poinformować o tym, że gracz posiada mine i musi ja wykorzystać do zatrzymania konwoju, bo na początku może różnie być.
co do dialogów to przez pierwsze 3 misje mogą być momentami cringe, ale nie chce mi się wymyślać nic nowego a usunięcie ich sprawi że jakaś luka w dialogu jest.
Jeśli chodzi o nudę,to cóż, dużo w OW nie można robić, trzeba korzystać z tego co zazwyczaj widnieje w klasycznych RTSach, atak, obrona, etc. To czy w OW będzie to fajne czy nie zależy od mapy, balansu jednostek atakujących oraz broniących oraz troszeczkę wyobraźni (role playing, nwm.).
Najczęściej nowym i przyjemnym doświadczeniem dla graczy OW są dobrze wykonane nowe mapy na których nie grali, dodaje to klimatu i nutki tajemnicy (poznanie mapy).
tl;dr jest późno, nie wiem czy wyżej wymienione teksty co do naprawy zaimplementuje bo mi się odechciało robić w OW coś (od 2 miechów już) i zapewne rusze to patykiem jak mi się znowu zechcę, czyli nie wiadomo.
(dodanie zanużenia oraz innych dźwięków to raptem pare H roboty [większość w celu doboru dźwięku który będzie pasować], jednak minęły 3tygodnie a ja tego nawet nie ruszyłem mimo że przez te 3tygodnie by się uzbierało dużo wolnego czasu)
@EDIT
Zapomniałem odpisać jeszcze (późno i zmęczony jestem)
- krótkość 1 misji opiera się na prostym "Ej popatrz człowieku, masz minę i możesz je użyć!" Dla osób które by nie zauważyły tego (a uwierz znalazłyby się takie). Ta misja to bardziej ala tutorial i wporwadzenie do gównofabuły mojegoautorstwa (dawno robiłem te dialogi, cringe musiałem być strasznie)
- 0 poziomy w 2 misji są celowe, ale raczej dam dla soldata jakiś poziom, aby był bardziej przydatny
- ataki w 3 misji są z 2 stron, jednak maszyna losująca jest włączona, i to z jakiej strony atak nadejdzie jest podzielony 50/50. jesli Ci się trafi atak z 1 strony cały czas, to niezłe szczęście... albo pech ; D
- Invalid Pointer spowodowany jest tym, że zapomniałem zmienić w pliku jedną linijkę ze względu na zmianę numeracji misji z update v0.5.06
Ostatnio zmieniony pt cze 07, 2019 12:40 am przez Xander, łącznie zmieniany 1 raz.
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Historia Nefarema - v0.5
IT'S ON! Dziękuje dla Prażanina który przetłumaczył mi moda na angielski oraz zedytował pliki audio.
Mod wrzucony na workshopa, może jak tam zacznę otrzymywać fedback to coś mnie ruszy i zaczne robić nowe misje, póki co sprawy się zbytnio nie zmieniły od ostatniego fixa.
linki do steam i non steam zaktualizowane w 1 poście.
obecna wersja v0.5.1
Changelog
Mod wrzucony na workshopa, może jak tam zacznę otrzymywać fedback to coś mnie ruszy i zaczne robić nowe misje, póki co sprawy się zbytnio nie zmieniły od ostatniego fixa.
linki do steam i non steam zaktualizowane w 1 poście.
obecna wersja v0.5.1
Changelog
Spoiler:
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history