Page 11 of 20
Posted: Wed Mar 11, 2009 5:52 pm
by RaVeN
Niewiem czy to jest wina antyvira bo przed zainstalowaniem tego patcha wszystko było w porządku a gdy go instaluja to od tak jakby wyrzuca te pliki co sa w Ow.
Posted: Wed Mar 11, 2009 7:16 pm
by Antitheus
drobna rada: wypierdol noda32. To syfiasty antywirus. Usuń owarfull.dll z kwarantanny i powinno chodzić.
Posted: Wed Mar 11, 2009 7:46 pm
by RaVeN
A gdzie jest ta kwarantanna bo nie bardzo sie w tym orientuje?
Ps:Przy pirerwszym instalowaniu patcha nod32 wlasnie jakies wirusy wrzucal do kwarantanny.
Posted: Wed Mar 11, 2009 7:49 pm
by Qaz
po zainstalowaniu moda [***] gdy dochodze do 6 misji amerykanow to mialem opcje czolgania sie dla malp inzynierow...
Posted: Wed Mar 11, 2009 9:12 pm
by RaVeN
Juz chyba wiem co jest grane.Po zainstalowaniu tego patcha pliki owarfull.dll i owarlite.dll usuwają mi sie niewiem czemu.Wylonczylem antyvira ale to nie pomaga.Prubowal mi ja kumpel przeslac rowniez bezskutecznie.Co jest grane?
Posted: Wed Mar 11, 2009 10:36 pm
by Antitheus
no ku**a. mówię usuń je z kwarantanny noda 32. Nod32 systemTools --> quarantine i uswasz po kolei. Ew usuń tego syfiastego antywirusa.
www.google.pl tez nie gryzą z zapytaaniem 'jak usunąć pliki z kwarantanny noda 32'
Posted: Mon Apr 13, 2009 12:32 pm
by knopers
Ja mam następujący błąd, w multiplayerze gdy już zaczynamy gre po około 5 sekundach jak pokazuje sie plansza wyrzuca mnie z niej do głównego menu i po kliknięciu na np. "gra wieloosobowa" gra sie zawiesza, wychodzę z niej przez "ctrl + alt + delete" i widze na pulpicie taki komunikat:

i pojawia mi sie to za każdym razem
Nie wiem czy ten bląd był zgłaszany, ale proszę o radę co z tym zrobić
Mam patcha 1.10 i z 1.10b jest to samo :/
Posted: Tue Apr 14, 2009 3:49 am
by stucuk
BTW, its pointless posting screenshots of an access violation on OW.Net as they can't do anything about it. Noone from OW.Net tells me about any bugs OW has, so this topic is compleatly pointless.
Stu wonders why the forum has topics about bugs yet noone tells stu about the bugs.... Makes no sence since im making the patches....
P.S I can't trace Access Violations that are in previous patches, i can only trace them in the latest version (1.11 Beta) as its memory locations are different.
Posted: Tue Apr 14, 2009 6:48 pm
by Antitheus
We was making a list of the bugs, but it was deleted by the admin. He was worried about using it by noobs in game.
Posted: Sun Jun 21, 2009 12:54 am
by Nitek
Najnowszy patch i ruscy mogą miec setki hg - jak? wystarczy uzywac hack na hg sojusznika, ktory potem robi wiecej i wiecej i Ty masz ich kilka razy wiecej niz Twoi sojusznicy ;p
Posted: Sun Jun 21, 2009 11:12 am
by Anarchy
Pff... Grałeś ty kiedyś w multi? Jest ograniczenie do 15 pojazdów (i wieżyczek) komputerowych...
Posted: Sun Jun 21, 2009 11:44 am
by Nitek
Anarchy wrote:Pff... Grałeś ty kiedyś w multi? Jest ograniczenie do 15 pojazdów (i wieżyczek) komputerowych...
Napisałem, że ruscy mogą hack'owac pojazdy sojusznika i miec wiecej niz 15 pojazdow sterowanych komputerowo...
Posted: Sun Jun 21, 2009 1:52 pm
by YuriStriatov
Sprobuj sobie anarchy ze to dziala... Napisalem o tym Stucukowi juz.
Posted: Mon Jun 22, 2009 1:07 am
by Nitek
Jeszcze te naprawianie budynków dowolną klasą przydało by się usunąc

Posted: Mon Jun 22, 2009 10:54 am
by Anarchy
Lol, rusami przegrałem pół swojego życia, a jakoś tego nie zauważyłem^^