Stránka 12 z 18
Re: Władza Absolutna
Napsal: čtv črc 21, 2016 5:29 pm
od Szymiew
Re: Władza Absolutna
Napsal: čtv črc 21, 2016 7:44 pm
od Serpent
Blackmen jak zwykle z głową w nocniku. Mod wyszedł ponad pół roku temu.
Re: Władza Absolutna
Napsal: čtv črc 21, 2016 8:33 pm
od 15DarkMaster1987
teraz czekamy na recenzję ala Blackmen

Re: Władza Absolutna
Napsal: pon lis 28, 2016 11:20 pm
od Nefarem
Mija dziś jubileuszowa data, to już rok od wydania modyfikacji a informacji o patchu 1.3 jak nie było tak nie ma. Postanowiłem z tej okazji zrobić krótki film przedstawiający co przyniesie przyszłość.
Zapraszam do oglądania

.
Re: Władza Absolutna
Napsal: pon led 09, 2017 12:56 pm
od Smok
Właśnie przechodzę Władzę Absolutną i podczas drugiej misji drugiej misji natrafiłem na problem, którego po prostu nie mogłem zignorować. Mianowicie, po zaznaczeniu składu co 3 sekundy pojawia się pytanie, czy wezwać transport. Jest to mega irytujące. Chciałbym zaproponować poprawkę:
Kód: Vybrat vše
export odpowiedz;
on ArtifactUsed(side, number, p1, p2) do
begin
if side = 3 and number = 12 then
begin
Odpowiedz = Rand(1,3);
BlockTransport = 1;
SetArtifactUse(3, 12, 1, base);
DialogueOn;
SayRadio(Ivan, 'd13');
SayRadio(Kurin, 'kierownik1');
DialogueOff;
wait(0$30);
PrepareConvoy;
end;
end;
every 0$1 trigger isselected(base) and blocktransport = 0 do
begin
enable;
if GetResourceType(GetBase(base), mat_oil)>=100 then
SetArtifactUse(3, 12, 2, base)
else
SetArtifactUse(3, 12, 1, base);
end;
Zamiast poprzedniego
every 0$1 trigger isselected(base) and blocktransport = 0 do w module Konwoj.
Zmiana dodaje ikonkę do rosyjskiego składu, służącą do wzywania transportu (zamiast pytania co 3 sekundy). Ikonka jest aktywna tylko wtedy, gdy wszystkie warunki wezwania są spełnione, łącznie z wymogiem 100 beczek ropy.
Re: Władza Absolutna
Napsal: pon led 09, 2017 3:27 pm
od Serpent
Dobry pomysł Smoku. Miło że ludzie chcą wspomagać moderów

Re: Władza Absolutna
Napsal: pon led 09, 2017 7:11 pm
od Nefarem
O niezły pomysł, dzięki

Re: Władza Absolutna
Napsal: ned úno 12, 2017 10:51 pm
od xdomino996
Genialny mod!!! Brawa dla twórców miło jest wrócić do OW i przejść ją niczym jakiś dodatek. Jestem obecnie na 5 misji (myślałem, że mod ma tylko 5, ale widze że ma kilkanaście misji, wooow), i scrashowało mi grę po wynalezieniu sterowania wozów komputerowo, win 7 x64, jakiś pomysł?
Jestem pełny podziwu. Jasne ze po 4 misjach które przeszedłem można mieć kilka ale (np w misji 3 miłoby było gdyby nadano kierunek szukania bazy, bo pierw pojechałem wozami na północ i musiałem zacząć od nowa bo skończyła mi się ropa

). Genialne bazowanie na oryginalnej kampanii, jak do teraz jest bajka.
Jestem po całej kampanii. Oczywiście świetna robota bo musiało to być czasochłonne. Ale mam kilka ale

Od razu mówię że to są rzeczy które ja bym poprawił, ale rozumiem że to nie mój mod i mógł być taki zamysł twórcy.
Do rzeczy, misja z bazą gamma, zdecydowanie umocnienie amerykancow jest za mocne. Dopiero jak obejrzałem wideo z tej misji to dowiedziałem się o bazookach, a tak to robiłem armię wozów i od lewej atakował wraz z żołnierzami, bardzo mozolne i ciężkie. Osobiście bym skasowal dostęp do bazooki i osłabił linie obrony amerykancow. Baza Kappa, nie wiem czemu ale przez całą misję tylkp raz zostałem zaatakowany (może na wyższym levelu to się zmienia) moja baza była przepiękna i gotowa do sporej obrony, ale czekałem w nieskończoność :p. No i ostatnia misja. Zdecydowanie bez polotu, a szkoda w oryginalnej kampanii ostatnia misja to była zawsze łamigłówka i masa atakow/obrony. Tutaj w zasadzie nie rozbudowujemy umocnień, a po pokonaniu legionu (bazookami, bo na nic innego nie ma skrzynek) w zasadzie kończymy misję. Osobiście wydluzyl bym czas opracowania bomby, zwiększył dostawę skrzyń i od 30 minuty rozgrywki napieralbym na to wzgórze z syberytem amerykańskimi wojskami. Żeby była masa atakow i trochę niepokoju
Re: Władza Absolutna
Napsal: stř úno 22, 2017 1:37 pm
od kolega48
Czy dalej pracujesz nad kontynuacją moda czy już nie warto czekać?

Re: Władza Absolutna
Napsal: stř úno 22, 2017 9:12 pm
od Nefarem
Tak, więc nie traćcie nadziei.
Re: Władza Absolutna
Napsal: úte zář 19, 2017 4:24 pm
od tomek019
ile jest obecnie grywalnych misji

?
Bo obecnie przeszedłem po kilka misji u Ruskich oraz Arabów i nie wczytują się
Zemsta u Ruskich
Nowa Nadzieja u Arabów
Podejrzewam że ta kontynuacja o której mówisz to C.D. misji

?
PS: bardzo ciekawy MOD

Re: Władza Absolutna
Napsal: úte zář 19, 2017 6:20 pm
od Nefarem
Ru - 13, Ar - 5.
Jaką masz wersję moda?
Re: Władza Absolutna
Napsal: stř zář 20, 2017 8:26 am
od Serpent
Nefek dawaj pacza

Re: Władza Absolutna
Napsal: stř pro 06, 2017 12:07 am
od Nefarem
Serpent píše: ↑stř zář 20, 2017 8:26 am
Nefek dawaj pacza
Proszę bardzo.
Absolute Dominion Enhanced Edition version 1.3 Release
[ENG Description]
[POL Description]
Mam nadzieję że prezent na 6 grudnia się spodobał

.
Re: Władza Absolutna
Napsal: stř pro 06, 2017 4:26 pm
od Don Mateo
ło kurde, aż nie dowierzam