Posiadam patcha 1.10b.
W 3 misji rusków (zagłada) po napadzie i zniszczeniu Kirowa mam pojechać pomóc bazie. Wiem że mam spotkać nowe dowództwo (Popow). W połowie dojazdu do bazy ekran się zwęża jakby miała nastąpić jakaś akcja.Czekam 10 minut i nic.
Proszę o szybką pomoc!!!! Nie mam zainstalowanych żadnych modów
Mody nie mają w oryginalnej kampanii nic do tego. Musisz zacząć misje jeszcze raz - też tak mialem. Ew zacząć kampanie jeszcze raz, ew reinstalować grę zachowując savy. To jedyny setup możliwości wymyślony przeze mnie
Nie jestem pewien, czy byl juz bug odkryty, ale jest sposob na zasieg bazook/mozdzierzy/snipow na cala mape.
Gdy dane koszary ze specjalistami sa spowalniane (u rusa jedynie, gdy drugi rus nie opracowal spowalniaczy) i przeciwnik ukaze sie w zasiegu wzroku i strzalu bazook, gdziekolwiek pojedzie na mapie, bazooki beda w niego strzelac, nawet przez cala baze obcych. Gdy sciagniemy spowalniacz, tego efektu juz nie ma.
Kolejny bug, gdy mam bardzo duzo malpoludow, ide nimi na wojne, sa soldierami, to zazwyczaj przynajmniej jedna sie zatnie, bez zycia, pionowo stoi i nie da jej sie przesunac. Nie reaguje na rozkazy, nie strzela, jednak nadal jest zywa w ikonach postaci.
Nastepny. Podkladajac miny arabami, te zdalne, podkladamy je powiedzmy wszystkimi ludzmi, i zamieniamy w inne profesje, zostawiajac przynajmniej jednego soldata. Grupujemy ludzi zaznaczajac pierwszego zolnierza, reszte za nim na jakis klawisz, np ctrl + 1. Po wcisnieciu pozniej ctrl + 1 mamy wszystkich zaznaczonych, w koszarach, w warsztacie, w labach i jednym klawiszem mozemy detonowac wszystkie 15 min. Cywilami tez.
Kolejny bug. Arabami detonujac dowolny pojazd oprocz poduszkowca, sterowane recznie, koles wysiada z bardzo niewielkimi obrazeniami z pojazdu, po czym jest gotowy do walki. W przypadku poduszkowca koles znika, tak jak przy nieudanym teleporcie ruskiego pojazdu w kierunku bazy, ktory jest rozwalany.
Proponuje rowniez usuniecie nabijania expa z usypiajacych i zapetlonych sniperow. Np expo na 1 strzal, gdy nie jest uspiony, gdy spi expo nie powinno byc nabijane.
Bug z karabinami i mozdzierzami/bazukami tez jest irytujacy. Gdy zamieniamy strzelajacych karabinierow w specjalistow, beda strzelac z bazuk i mozdzierzy tak jakby strzelali z karabinow, czyli parenascie pociskow na sekunde.
Bug z usypianiem. Gdy uspimy swiadajacego kolesia do auta, dokladnie w momencie gdy juz chce wejsc, zmieni sie pasek zycia na niebieski, po czym kierowca bedzie sprawny w pojezdzie. Pojezdzi pare sekund i wypadnie z auta.
Bug arabami z detonacja pojazdow. Reczny pojazd bez czlowieka mozna zdalnie zdetonowac, natomiast zdalnego pojazdu bez kontroli, nie. Wg mnie tez nie powinno tak byc.
Ten pewnie dosc popularny. Gdy idziemy malpami, zolniezami na tzw blitzkrieg, czyli inaczej potocznie zwany rush, to gdy duzo ludzi zginie w jednym miejscu, pojawia sie bug z widocznoscia. Widzimy miejsce w sposob podobny, jakby byla tam arabska kamera, jednak brak tam zywych ani ukrytych jednostek. Co lepsze, podobny bug mialem raz pod magazynem, i gdy magazyn zostal przejety, bug zniknal czesciowo - zostalo tylko pare pixeli.
Jeszcze jest bug z expieniem mechanikow, jednakze dla bezpieczenstwa nie ujawnie go tutaj, bo jest dosc latwy w wykonaniu, jak i latwy w wykryciu.
Znam ich jeszcze sporo, ale nie moge sobie przypomniec. Moge powiedziec, ze to nawet nie polowa z tych, ktore zauwazylem.
PS. Dla tych ktorzy mysla, ze nie ujawniam bugu, dlatego ze chce go uzywac na wylacznosc, to jestescie w bledzie. Nie bugguje, chyba ze gram for fun, jakis fs bez ograniczen na cokolwiek. Wiekszosc z tych bugow zostala odkryta przez przypadek.
Edit: Jak sobie cos przypomne to dodam, tak jak teraz.
Bug z podwojnymi laserami. Podwojne lasery amerykanskie, gdy jednostka stanie miedzy nimi, strzelaja ze zwiekszona sila destrukcyjna. Przykladowo hg jest wtedy na 1 hita, z reguly czlowiek na 1-3 strzaly ze wzmozonej serii. I jaki w tym bug? Juz mowie. Gdy czlowiek znajduje sie w polu razenia laserow, a nie stoi tylko idzie, lasery go nie trafiaja. Nie jestem pewien czy to napewno bug, wada, zaleta, w kazdym razie bazuka jest wolna i ja zawsze trafi laser, a sredni inzynier poruszajacy sie powyzej 10 speeda juz nie.
Bug z nieograniczonym zasięgiem jest również u Arabów, kiedyś grałem Cw na flagach;
atakuje luźnymi bazookami koszary araba, odchodzę bazookami a koszary Araba nadal we mnie strzelają , gdziekolwiek bym nie poszedł. Nie jestem pewien, czy ci operatorzy moździeża wychodząc z koszar nadal nie mieli takiego zasięgu...
Bug z nieśmiertelną małpą występuje również w singlu... często w 15Am.
Ghost wrote:Bug z nieograniczonym zasięgiem jest również u Arabów...
Tak samo jest ze snajperami i normalnymi karabinami żołnierzy.
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Grają sobie dziś rano w CB 3v3, zaciął mi się panel z awatarami i ikonami budynków.Po prostu klikając na awatar nic się nie działo - postać nie była wybrana.Lagów nie było bo wszystko chodziło płynnie.
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Ktoś zamknął temat o zgłaszaniu błędów w grze wg. mnie nie potrzebnie.
Temat otwarty, i oba tematy polaczone - Yuri
Ale nie po to pisze, chciałem zgłosić że uśpieni operatorzy moździerza mogą strzelać granatami
Attachments
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Gwoli jasności snajperzy nie strzelają uśpieni, bazooki też nie.
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich serdecznie
Przejdźmy do rzeczy:
Problem pojawił się w 8 misji kampanii rosyjskiej. Dla przypomnienia jest to ta przyjemna misja, w której musimy wybudować bazę i opracować wszystkie technologie a na końcu atakują nas jankesi. Sytuacja wygląda tak, że po opracowaniu teleportacji inżynierowie nie mają możliwości wybudowania teleportu... Próbowałem reinstalować grę ale to nic nie dało...
Taki sam problem występuje na obu maszynach jakie posiadam i na 2 różnych systemach ;\
Zainstalowany jest patch 1.10b ale downgrade do 1.0 chyba nie wchodzi w grę bo na starszej wersji nie będą działać sejwy z wersji z zainstalowanym patchem?
Czy może to być problem z płytkami? Mają już swoje lata i są trochę porysowane ale przy instalacji gry nie wyskakuje żaden błąd ;\