Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Аватара пользователя
Night
Soldier level 4
Soldier level 4
Сообщения: 146
Зарегистрирован: Сб июн 26, 2010 10:06 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Night »

Czy jest w tym modzie coś o co nie pytałeś :P?
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Night писал(а):Czy jest w tym modzie coś o co nie pytałeś :P?
Nie :D
Изображение
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Jest problem, bo trzeba przeprowadzić badania nad rozwinięciem technologii do stopnia 2 oraz syberytu 1.
Jaki jest kod na to? Znalazłem coś takiego: https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=836
Ale po opracowaniu technologi ma być nadal gra.
Изображение
Аватара пользователя
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Сообщения: 711
Зарегистрирован: Чт авг 16, 2012 11:11 am
Откуда: Polska
Контактная информация:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Szymiew »

No i w czym problem?
To: If Researched(1,tech_Gatling) then
po prostu sprawdzi na końcu, czy technologia jest opracowana, czy nie.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Изображение
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Szymiew писал(а):No i w czym problem?
To: If Researched(1,tech_Gatling) then
po prostu sprawdzi na końcu, czy technologia jest opracowana, czy nie.
Na syberyt 1 i 2 będzie:

To: If Researched(2,tech_siberit) then
To: If Researched(1,tech_siberit) then

Dobrze napisane?
Изображение
Аватара пользователя
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Сообщения: 711
Зарегистрирован: Чт авг 16, 2012 11:11 am
Откуда: Polska
Контактная информация:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Szymiew »

"To" to jest po prostu "to", w sensie: ta część kodu. "To:" nie jest częścią kodu. :wink:
a poza tym pisze w tym linku co podałeś jak byk:
1 to kolor gracza, który ma opracować (tu niebieski)
Czyli Researched(strona,badanie)
liste badań masz tu
https://original-war.net/sailbase.php?d ... roups#i_24
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Изображение
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Serpent »

Do sprawdzania statusu technologii najlepiej używać GetTech.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Serpent писал(а):Do sprawdzania statusu technologii najlepiej używać GetTech.
Można prosić o przykładowy kod?
Изображение
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Serpent »

Poszukaj se.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Сообщения: 1108
Зарегистрирован: Сб янв 15, 2011 8:13 pm
Откуда: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Nefarem »

Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Сообщения: 341
Зарегистрирован: Вт авг 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение MasterKiller »

Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Jest problem z robieniem postaci w sailu, bo wyskakuje tutaj błąd przy komplikacji, w tym:

Изображение

Cały kod:
Spoiler:
Function Tworz_Czlowieka;
var un;
begin
uc_side := 2;
uc_nation := 5;
hc_class := 4;
hc_sex := sex_female;
hc_name := 'Mona Yong';
hc_gallery := 'us';
hc_face_number := 1;
hc_basic_skills := [1, 0, 0, 0]; // poziom postaci podstawowy
hc_skills := [3, 2, 1, 0]; // poziom główny postaci
hc_attr := [10, 11]; // szybkość i pancerz
un := CreateHuman;
PlaceUnitXY(un, 31, 24);
end;
Изображение
Аватара пользователя
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Сообщения: 711
Зарегистрирован: Чт авг 16, 2012 11:11 am
Откуда: Polska
Контактная информация:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Szymiew »

wyskakuje tutaj błąd przy komplikacji
No to żeś musiał nieźle skomplikować, jak masz błąd komplikacji.

PlaceUnitXY(un, 31, 24, true);
albo
PlaceUnitXY(un, 31, 24, false);
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Изображение
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Jest błąd przy tworzeniu postaci w grze, a w complite przechodzi:

Kody postaci:
Spoiler:
Function monayong;
var un;
begin
uc_side := 2;
uc_nation := 5;
hc_class := 4;
hc_sex := sex_female;
hc_name := 'Mona Yong';
hc_gallery := 'us';
hc_face_number := 1;
hc_basic_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom postaci podstawowy
hc_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom główny postaci
hc_attr := [10, 11]; // szybkość i pancerz
un := CreateHuman;
PlaceUnitXY(un, 24, 9, true);
end;

Function kimikoyong;
var un;
begin
uc_side := 2;
uc_nation := 5;
hc_class := 4;
hc_sex := sex_female;
hc_name := 'Kimiko Yong';
hc_gallery := 'prac';
hc_face_number := 3;
hc_basic_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom postaci podstawowy
hc_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom główny postaci
hc_attr := [10, 11]; // szybkość i pancerz
un := CreateHuman;
PlaceUnitXY(un, 22, 9, true);
end;
Вложения
ErrorLog0002.txt
(1.94 КБ) 54 скачивания
Изображение
Аватара пользователя
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Сообщения: 1108
Зарегистрирован: Сб янв 15, 2011 8:13 pm
Откуда: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Сообщение Nefarem »

Em, rozumiem że to są jakieś ważne postacie, to w takim razie czemu ich identy są w var ? XD
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Ответить