
Creative modding - Wątek roboczy
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Czy jest w tym modzie coś o co nie pytałeś
?

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
NieNight писал(а):Czy jest w tym modzie coś o co nie pytałeś?


Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Jest problem, bo trzeba przeprowadzić badania nad rozwinięciem technologii do stopnia 2 oraz syberytu 1.
Jaki jest kod na to? Znalazłem coś takiego: https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=836
Ale po opracowaniu technologi ma być nadal gra.
Jaki jest kod na to? Znalazłem coś takiego: https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=836
Ale po opracowaniu technologi ma być nadal gra.

- Szymiew
- Soldier level 7
- Сообщения: 711
- Зарегистрирован: Чт авг 16, 2012 11:11 am
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
No i w czym problem?
To: If Researched(1,tech_Gatling) then
po prostu sprawdzi na końcu, czy technologia jest opracowana, czy nie.
To: If Researched(1,tech_Gatling) then
po prostu sprawdzi na końcu, czy technologia jest opracowana, czy nie.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Na syberyt 1 i 2 będzie:Szymiew писал(а):No i w czym problem?
To: If Researched(1,tech_Gatling) then
po prostu sprawdzi na końcu, czy technologia jest opracowana, czy nie.
To: If Researched(2,tech_siberit) then
To: If Researched(1,tech_siberit) then
Dobrze napisane?

- Szymiew
- Soldier level 7
- Сообщения: 711
- Зарегистрирован: Чт авг 16, 2012 11:11 am
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
"To" to jest po prostu "to", w sensie: ta część kodu. "To:" nie jest częścią kodu.
a poza tym pisze w tym linku co podałeś jak byk:
liste badań masz tu
https://original-war.net/sailbase.php?d ... roups#i_24

a poza tym pisze w tym linku co podałeś jak byk:
Czyli Researched(strona,badanie)1 to kolor gracza, który ma opracować (tu niebieski)
liste badań masz tu
https://original-war.net/sailbase.php?d ... roups#i_24
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

- Serpent
- Soldier level 10
- Сообщения: 4169
- Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
- Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
- Контактная информация:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Do sprawdzania statusu technologii najlepiej używać GetTech.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Można prosić o przykładowy kod?Serpent писал(а):Do sprawdzania statusu technologii najlepiej używać GetTech.

- Serpent
- Soldier level 10
- Сообщения: 4169
- Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
- Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
- Контактная информация:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Poszukaj se.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Сообщения: 341
- Зарегистрирован: Вт авг 09, 2011 5:51 pm
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Jest problem z robieniem postaci w sailu, bo wyskakuje tutaj błąd przy komplikacji, w tym:

Cały kod:

Cały kod:
Spoiler:

- Szymiew
- Soldier level 7
- Сообщения: 711
- Зарегистрирован: Чт авг 16, 2012 11:11 am
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
No to żeś musiał nieźle skomplikować, jak masz błąd komplikacji.wyskakuje tutaj błąd przy komplikacji
PlaceUnitXY(un, 31, 24, true);
albo
PlaceUnitXY(un, 31, 24, false);
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Jest błąd przy tworzeniu postaci w grze, a w complite przechodzi:
Kody postaci:
Kody postaci:
Spoiler:
- Вложения
-
- ErrorLog0002.txt
- (1.94 КБ) 54 скачивания

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Em, rozumiem że to są jakieś ważne postacie, to w takim razie czemu ich identy są w var ? XD
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler: