Stránka 14 z 26

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: čtv zář 10, 2015 7:25 pm
od Night
Czy jest w tym modzie coś o co nie pytałeś :P?

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 9:06 am
od Creative
Night píše:Czy jest w tym modzie coś o co nie pytałeś :P?
Nie :D

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 3:54 pm
od Creative
Jest problem, bo trzeba przeprowadzić badania nad rozwinięciem technologii do stopnia 2 oraz syberytu 1.
Jaki jest kod na to? Znalazłem coś takiego: https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=836
Ale po opracowaniu technologi ma być nadal gra.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 4:08 pm
od Szymiew
No i w czym problem?
To: If Researched(1,tech_Gatling) then
po prostu sprawdzi na końcu, czy technologia jest opracowana, czy nie.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 4:15 pm
od Creative
Szymiew píše:No i w czym problem?
To: If Researched(1,tech_Gatling) then
po prostu sprawdzi na końcu, czy technologia jest opracowana, czy nie.
Na syberyt 1 i 2 będzie:

To: If Researched(2,tech_siberit) then
To: If Researched(1,tech_siberit) then

Dobrze napisane?

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 4:22 pm
od Szymiew
"To" to jest po prostu "to", w sensie: ta część kodu. "To:" nie jest częścią kodu. :wink:
a poza tym pisze w tym linku co podałeś jak byk:
1 to kolor gracza, który ma opracować (tu niebieski)
Czyli Researched(strona,badanie)
liste badań masz tu
https://original-war.net/sailbase.php?d ... roups#i_24

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 4:46 pm
od Serpent
Do sprawdzania statusu technologii najlepiej używać GetTech.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 4:51 pm
od Creative
Serpent píše:Do sprawdzania statusu technologii najlepiej używać GetTech.
Można prosić o przykładowy kod?

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 5:13 pm
od Serpent
Poszukaj se.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 6:47 pm
od Nefarem

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pát zář 11, 2015 9:30 pm
od MasterKiller

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: sob zář 12, 2015 12:07 pm
od Creative
Jest problem z robieniem postaci w sailu, bo wyskakuje tutaj błąd przy komplikacji, w tym:

Obrázek

Cały kod:
Spoiler:
Function Tworz_Czlowieka;
var un;
begin
uc_side := 2;
uc_nation := 5;
hc_class := 4;
hc_sex := sex_female;
hc_name := 'Mona Yong';
hc_gallery := 'us';
hc_face_number := 1;
hc_basic_skills := [1, 0, 0, 0]; // poziom postaci podstawowy
hc_skills := [3, 2, 1, 0]; // poziom główny postaci
hc_attr := [10, 11]; // szybkość i pancerz
un := CreateHuman;
PlaceUnitXY(un, 31, 24);
end;

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: sob zář 12, 2015 12:20 pm
od Szymiew
wyskakuje tutaj błąd przy komplikacji
No to żeś musiał nieźle skomplikować, jak masz błąd komplikacji.

PlaceUnitXY(un, 31, 24, true);
albo
PlaceUnitXY(un, 31, 24, false);

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: sob zář 12, 2015 12:41 pm
od Creative
Jest błąd przy tworzeniu postaci w grze, a w complite przechodzi:

Kody postaci:
Spoiler:
Function monayong;
var un;
begin
uc_side := 2;
uc_nation := 5;
hc_class := 4;
hc_sex := sex_female;
hc_name := 'Mona Yong';
hc_gallery := 'us';
hc_face_number := 1;
hc_basic_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom postaci podstawowy
hc_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom główny postaci
hc_attr := [10, 11]; // szybkość i pancerz
un := CreateHuman;
PlaceUnitXY(un, 24, 9, true);
end;

Function kimikoyong;
var un;
begin
uc_side := 2;
uc_nation := 5;
hc_class := 4;
hc_sex := sex_female;
hc_name := 'Kimiko Yong';
hc_gallery := 'prac';
hc_face_number := 3;
hc_basic_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom postaci podstawowy
hc_skills := [0, 0, 0, 1]; // poziom główny postaci
hc_attr := [10, 11]; // szybkość i pancerz
un := CreateHuman;
PlaceUnitXY(un, 22, 9, true);
end;

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: sob zář 12, 2015 12:45 pm
od Nefarem
Em, rozumiem że to są jakieś ważne postacie, to w takim razie czemu ich identy są w var ? XD