Bo tak było tutaj: https://forum.original-war.net/viewtopi ... =18&t=4326 (Tworzenie ludzi w SAIL'u:)Nefarem pisze:Em, rozumiem że to są jakieś ważne postacie, to w takim razie czemu ich identy są w var ? XD
Creative modding - Wątek roboczy
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Rożnica jest ale nie wiem jaka.MarkedOne pisze:A wiesz jaka jest różnica między napisaniem var un; wewnątrz jakiejś funkcji a export un; gdzieś w kodzie?

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Znowu błąd wywala: W createhuman;
Spoiler:
Ostatnio zmieniony sob wrz 12, 2015 1:39 pm przez Creative, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Co to za nacja? Kosmici?Creative pisze:Jest błąd przy tworzeniu postaci w grze, a w complite przechodzi:
Kody postaci:
Spoiler:
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posty: 4169
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
- Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontakt:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Nie ma nacji o numerze 5! Nacje są z zakresu 0-3.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Poprawiłem nacje na 2 i nadal to samo.Serpent pisze:Nie ma nacji o numerze 5! Nacje są z zakresu 0-3.

- Serpent
- Soldier level 10
- Posty: 4169
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
- Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontakt:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Wiesz nie jestem wróżka, dałeś wycinek kodu i oczekujesz że z tego odczytam ci co jest źle. Zgłoś się może do wróżbity Macieja.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Wrzucam tutaj cały kod misji:Serpent pisze:Wiesz nie jestem wróżka, dałeś wycinek kodu i oczekujesz że z tego odczytam ci co jest źle. Zgłoś się może do wróżbity Macieja.
Spoiler:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Creative pisze:Wrzucam tutaj cały kod misji:Serpent pisze:Wiesz nie jestem wróżka, dałeś wycinek kodu i oczekujesz że z tego odczytam ci co jest źle. Zgłoś się może do wróżbity Macieja.Spoiler:
Ale długi ten kod.... "kończe już pierwszą misję". LOL. No ale co ja mówiłem - ulepszaj poprzedni mod, bo inaczej zrobisz te same błędy w nownym. No cóż....
Jak przeczytasz artykuły do których Cię odesłałem, to znajdziesz błąd w chwilę. Jest bardzo prosty... ujałbym to słowem "startowy"

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Kod: Zaznacz cały
Say(G,'Sier.Robert Grant');
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Akurat tak musiało być.Nefarem pisze:Dłuższych identów się nie dało ?Kod: Zaznacz cały
Say(G,'Sier.Robert Grant');

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Nic nie musiało, wystarczy żebyś zrobił np. SRG
I potem numerowanie kolejnych wypowiedzi
SRGx01
Prosto, szybko, czytelnie.
Z drugiej strony, identy postaci saila dłuższe rób niż literka z cyferką, bo JEŚLI mod będzie miał dłuższy kod to się pogubisz. Przykład
Say(Grant1, 'SRGx01');
I potem numerowanie kolejnych wypowiedzi
SRGx01
Prosto, szybko, czytelnie.
Z drugiej strony, identy postaci saila dłuższe rób niż literka z cyferką, bo JEŚLI mod będzie miał dłuższy kod to się pogubisz. Przykład
Say(Grant1, 'SRGx01');