Page 3 of 3
Posted: Thu Jan 22, 2009 9:50 am
by Antitheus
napisów nie masz bo coś źle wklejasz. Proste.
NAzwa bazy:
mod\texts\BNames.wri
oraz
mod\texts\#pol\Bnames.wri
najlepiej wypakuj sobie oryginalne pliki kampanii i zobacz jak to wszystko wygląda.
Posted: Thu Jan 22, 2009 1:51 pm
by Gothuk
Pablo Abruzzi wrote:Wszystko spróbowałem tak jak wy pisaliście i w dodatku z moja kampania zmieniłem na:
Nie działa... trudno mój mod będzie najwyraźniej bez napisów

,
upnij swojego moda i wyslij mi na pw, zobacze co tam namieszales ^^
Posted: Fri Jan 23, 2009 2:58 pm
by Pablo Abruzzi
Wypakowałem jeszcze raz te pliki i pokombinowałem - działa, dziękuje wszystkim za pomoc.
Re: Dialogi - coś nie tak
Posted: Wed Sep 23, 2009 3:30 pm
by Serpent
Mam taki sam problem
every 0$1 trigger isInArea(serp, start) do
Begin
InGameOn;
Say(roy ,'Roy1');
Say(juri ,'jur1');
Say(serp ,'serp1');
Say(roy ,'Roy2');
InGameOff;
end;
Gostki nie gadają mimo iż stoją w strefie start :oops2:
Re: Dialogi - coś nie tak
Posted: Wed Sep 23, 2009 3:42 pm
by Nitek
Serpent wrote:Mam taki sam problem
every 0$1 trigger isInArea(serp, start) do
Begin
InGameOn;
Say(roy ,'Roy1');
Say(juri ,'jur1');
Say(serp ,'serp1');
Say(roy ,'Roy2');
InGameOff;
end;
Gostki nie gadają mimo iż stoją w strefie start :oops2:
Daj caly blok, bo SAIL to SAIL i jest "gupi"
Re: Dialogi - coś nie tak
Posted: Wed Sep 23, 2009 6:55 pm
by Radzio
99,9% że problem nie leży w SAILu.
Re: Dialogi - coś nie tak
Posted: Wed Sep 23, 2009 7:13 pm
by Gogeta103
Ja myślę że jest coś z kodowaniem pliku *.wri kiedyś też tak miałem.
Re: Dialogi - coś nie tak
Posted: Wed Sep 23, 2009 7:16 pm
by Nitek
Radzio wrote:99,9% że problem nie leży w SAILu.
U mnie było, że w jednym bloku kod działał, a w drugim nie xD
Re: Dialogi - coś nie tak
Posted: Wed Sep 23, 2009 7:23 pm
by Serpent
Mam jeden malutki bloczek i to właśnie ten powyżej,wysłałem gotowi moda

Re: Dialogi - coś nie tak
Posted: Wed Sep 23, 2009 8:14 pm
by Radzio
Trzeba było słać na forum.
EDIT: Dostałem paczkę od Gota:
1) mapa nie działa (nie mam czasu poprawiać teraz; coś nie tak z galerią)
2) texts.txt w katalogu mapy jest nie na temat, lepiej wywalić
3) pliki wri powinny być Unicode, ale bez BOM (bez sygnatury, znacznika etc.) - zastosuj np. Notepad2
Tyle.