
Generals Mod v.0.2.0 by Nitek
- Nitek
- Community Veteran
- Příspěvky: 997
- Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
- Bydliště: Białystok
- Kontaktovat uživatele:
Nie lubię Płatonov'a. Wolałbym zrobic o Kurin'ie (ten z bazy S.M. Kirov - on wydawał się dośc fajny, a przecież nic nie szkodzi, aby podczas ataku arabów przyszedł wesprzec Burłaka w ataku na Omikron
). Ofc zrobię coś innego dopiero po skończeniu AM kampanii.
EDIT: Poprawiłem wizualnie pierwszy post, dodałem screenshoty i kilka "bajerów". Jutro zobaczycie wersję opatrzoną numerkiem 0.2.0 z moim własnym interface'm i ekranem wczytywania pierwszej misji. W sumie ma już to skończone, ale jutro rano zrobię jeszcze ostatnie poprawki. Jak Wam się podoba ekran ładowania?
EDIT2: Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Powiedzcie ma jak mam wyłączyc ten początkowy filmik. Wiem jak dodac nowy (i w którejś wersji na pewno zobaczycie takowy), ale nie wiem jak wyłączyc istniejący
EDIT: A jak Wam się podoba ekran wczytywania do misji 2.?
http://img140.imageshack.us/img140/3955/am02kopia.jpg
Zdradzę jeszcze, że w 4. misji, będziemy budowac bazę o nazwie Lambda i po tej misji Powell dostanie awans na pułkownika

EDIT: Poprawiłem wizualnie pierwszy post, dodałem screenshoty i kilka "bajerów". Jutro zobaczycie wersję opatrzoną numerkiem 0.2.0 z moim własnym interface'm i ekranem wczytywania pierwszej misji. W sumie ma już to skończone, ale jutro rano zrobię jeszcze ostatnie poprawki. Jak Wam się podoba ekran ładowania?
EDIT2: Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Powiedzcie ma jak mam wyłączyc ten początkowy filmik. Wiem jak dodac nowy (i w którejś wersji na pewno zobaczycie takowy), ale nie wiem jak wyłączyc istniejący

EDIT: A jak Wam się podoba ekran wczytywania do misji 2.?
http://img140.imageshack.us/img140/3955/am02kopia.jpg
Zdradzę jeszcze, że w 4. misji, będziemy budowac bazę o nazwie Lambda i po tej misji Powell dostanie awans na pułkownika

- Nitek
- Community Veteran
- Příspěvky: 997
- Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
- Bydliště: Białystok
- Kontaktovat uživatele:
Kurin to ten pułkownik z 3. misji rosjan. Arabowie go zabijają, ale można to trochę nagiąc ;p Mam juz prawie skonczony interface. 0.2.0 bedzie za jakas godzinke (changelog juz dodalem). Chwilowo staram sie nie myslec nad niczym innym, aby nie stracic checi do tego moda 
EDIT: Możecie podziwiac mój interface ze screenshootów
Zaraz wszystko ogarnę i dam do downloadu.
EDIT: Wersja 0.2.0 została dodana do ściągnięcia.
v. 0.0.1 - 2 pobrania
v. 0.1.0 - 7 pobran

EDIT: Możecie podziwiac mój interface ze screenshootów

EDIT: Wersja 0.2.0 została dodana do ściągnięcia.
v. 0.0.1 - 2 pobrania
v. 0.1.0 - 7 pobran

- Gothuk
- Site Administrator
- Příspěvky: 985
- Registrován: úte zář 04, 2007 6:10 pm
- Bydliště: Poland, Warsaw
- Kontaktovat uživatele:
Nie gralem jeszcze w Twojego moda, bo nie mam nawet zainstalowanego ow ^^ (ale juz niedlugo.. powoli sie zbieram do znalezienia plytek), a co do scrn'ow interfejsu... powiem tak (nie obrazaj sie oczywiscie) jak dla mnie taki sobie, byc moze dlatego ze jest troche zbyt ciemny. Zeby chociaz kolor literek byl troche inny, aby mozna bylo je mozna rozczytac. CDN...
- Nitek
- Community Veteran
- Příspěvky: 997
- Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
- Bydliště: Białystok
- Kontaktovat uživatele:
Nie dośc, że jestem przygotowany na krytykę (nawet najcięższą) to w dodatku wręcz na nią czekamGothuk píše:Nie gralem jeszcze w Twojego moda, bo nie mam nawet zainstalowanego ow ^^ (ale juz niedlugo.. powoli sie zbieram do znalezienia plytek), a co do scrn'ow interfejsu... powiem tak (nie obrazaj sie oczywiscie) jak dla mnie taki sobie, byc moze dlatego ze jest troche zbyt ciemny. Zeby chociaz kolor literek byl troche inny, aby mozna bylo je mozna rozczytac. CDN...

- Nitek
- Community Veteran
- Příspěvky: 997
- Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
- Bydliště: Białystok
- Kontaktovat uživatele:
przytoczę pewien cytatsAtUrNo píše:Dobra to kiedy następne misje ?:D
W tym przypadku jak ja skończęjak skończymy

EDIT:
Mam mały problem ze skryptem, oto on:
Kód: Vybrat vše
Export Powell, Harrison, Gladstone, Fox;
Export GrPowella;
Starting
Begin
uc_side=1;
uc_nation=nation_american;
Powell=CreateCharacter('Powell');
PlaceUnitXY(Powell,99,45,false);
uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
Harisson=NewCharacter('Harisson');
PlaceUnitXY(Harisson,76,64,false);
uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
Gladstone=NewCharacter('Gladstone');
PlaceUnitXY(Gladstone,100,43,false);
If TestCharacters('Fox') then
Begin
uc_side=1;
uc_nation=nation_american;
Fox=NewCharacter('Fox");
PlaceUnitXY(Fox,101,44,false);
AddComMoveXY(Fox,80,64);
End;
InGameOn;
CenterNowOnXY(99,45);
AddComMoveXY(Powell,81,66);
AddComMoveXY(Gladstone,82,67);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
Say(Powell,'Powell2_01');
Say(Harisson,'Harisson2_01');
If TestCharacters('Fox') then
Say(Harisson,'Harisson2_02');
Else
Say(Harisson,'Harisson2_03');
prepare_soldier;
SayRadio(Soldier,'Soldier2_01');
Say(Harisson,'Harisson2_04');
Say(Powell,'Powell2_02');
Say(Harisson,'Harisson2_05');
If TestCharacters('Fox') then
Begin
Say(Fox,'Fox2_01');
Say(Harisson,'Harisson2_06');
Say(Fox,'Fox2_02');
End;
GrPowella=Powell^CharacterSelection('',4,4,[Soldier1,Soldier2,Soldier3,Soldier4,Engineer1,Engineer2,Engineer3,Mechanic1,Mechanic2,Mechanic3,Mechanic4,Mechanic5,Scientist1,Scientist2,Scientist3,Scientist4,Scientist5],[1,2,3,4]);
Say(Powell,'Powell2_03');
InGameOff;
End;
gdy kasuję linijkę"compiling error in line 50: ')' or ',' expected but 'Powell2_01'
Kód: Vybrat vše
If TestCharacters('Fox') then
Begin
uc_side=1;
uc_nation=nation_american;
Fox=NewCharacter('Fox");
PlaceUnitXY(Fox,101,44,false);
AddComMoveXY(Fox,80,64);
End;
Proste umieścić Foxa tak jak Powella, Gladstone itp a nie się bawić w kombinowanie i dawać dwa rayz w jednym bloku Testa. Jeżeli to musi być w twoim kodzie to nie potrzebujesz Testa bo jest on tylko dla alternatywy nie rozumiesz własnego problemu albo nie rozumiesz kodu który piszesz. Co do dialogu z Powellem napisz cały błąd a nie tylko kawałek bo tak to nikt nie będzie wiedział o co kaman
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Nitek píše:1. W pierwszej misji można uratowac Foxa lub nie. Bez sensu by było zrobic Foxa mimo tego, ze sie go nie uratowalo lub nie zrobic go, gdyby sie go uratowalo.
2. Napisałem cały błąd...
3. To Ty nie rozumiesz o co chodzi, więc się nie udzielaj w tym temacie - nie wiesz? Nie pisz.
Po raz kolejny nie rozumiesz co piszesz. Jeżeli on ma zginąć lub nie to ten kod Ci nie potrzebny. Jeżeli zastosujesz normalny kod to on jeżeli umrze to i tak się nie pojawi na mapie. Rozumiesz to czy nie ? spróbuj jak mówię po co się bawić ? jeżeli nie działa coś to trzeba próbować i tyle. Kod Saila potrafi być nie posłuszny tak mi się też zdarza pzdr
na pewno nie jest to cały bład i prosze o poprawkę"compiling error in line 50: ')' or ',' expected but 'Powell2_01'
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
- Nitek
- Community Veteran
- Příspěvky: 997
- Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
- Bydliště: Białystok
- Kontaktovat uživatele:
To jest mi potrzebne i nie mogę tego wyrzucic, bo od tego tez zaleza dialogi.
http://img205.imageshack.us/img205/4286/aaaao.jpg
caly "error" zapomniałem wczesniej dodac "found" ale tego chyba mozna sie domyslic
http://img205.imageshack.us/img205/4286/aaaao.jpg
caly "error" zapomniałem wczesniej dodac "found" ale tego chyba mozna sie domyslic