Page 3 of 9
Posted: Wed Jun 24, 2009 8:17 pm
by Nitek
A co, jeżeli będą kontynuował później moda i będę robił kampanię rosyjską?

Posted: Wed Jun 24, 2009 8:19 pm
by sAtUrNo
Nie lepiej skończ to:P
Albo wiesz co zrób Ruską Kampanie na temat Płatonowa

:D
Posted: Wed Jun 24, 2009 10:07 pm
by Nitek
Nie lubię Płatonov'a. Wolałbym zrobic o Kurin'ie (ten z bazy S.M. Kirov - on wydawał się dośc fajny, a przecież nic nie szkodzi, aby podczas ataku arabów przyszedł wesprzec Burłaka w ataku na Omikron

). Ofc zrobię coś innego dopiero po skończeniu AM kampanii.
EDIT: Poprawiłem wizualnie pierwszy post, dodałem screenshoty i kilka "bajerów". Jutro zobaczycie wersję opatrzoną numerkiem 0.2.0 z moim własnym interface'm i ekranem wczytywania pierwszej misji. W sumie ma już to skończone, ale jutro rano zrobię jeszcze ostatnie poprawki. Jak Wam się podoba ekran ładowania?
EDIT2: Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Powiedzcie ma jak mam wyłączyc ten początkowy filmik. Wiem jak dodac nowy (i w którejś wersji na pewno zobaczycie takowy), ale nie wiem jak wyłączyc istniejący
EDIT: A jak Wam się podoba ekran wczytywania do misji 2.?
http://img140.imageshack.us/img140/3955/am02kopia.jpg
Zdradzę jeszcze, że w 4. misji, będziemy budowac bazę o nazwie Lambda i po tej misji Powell dostanie awans na pułkownika

Posted: Thu Jun 25, 2009 9:04 am
by sAtUrNo
Mogą być te screeny :d
Kurin ? ok
Posted: Thu Jun 25, 2009 9:18 am
by Nitek
Kurin to ten pułkownik z 3. misji rosjan. Arabowie go zabijają, ale można to trochę nagiąc ;p Mam juz prawie skonczony interface. 0.2.0 bedzie za jakas godzinke (changelog juz dodalem). Chwilowo staram sie nie myslec nad niczym innym, aby nie stracic checi do tego moda
EDIT: Możecie podziwiac mój interface ze screenshootów

Zaraz wszystko ogarnę i dam do downloadu.
EDIT: Wersja 0.2.0 została dodana do ściągnięcia.
v. 0.0.1 - 2 pobrania
v. 0.1.0 - 7 pobran

Posted: Thu Jun 25, 2009 12:03 pm
by sAtUrNo
Ja wiem kto to Kurin -.-
Posted: Thu Jun 25, 2009 12:15 pm
by Nitek
To ja już wiem

A jak interface się podoba? Czy może się nie podoba?
Posted: Thu Jun 25, 2009 2:27 pm
by Gothuk
Nie gralem jeszcze w Twojego moda, bo nie mam nawet zainstalowanego ow ^^ (ale juz niedlugo.. powoli sie zbieram do znalezienia plytek), a co do scrn'ow interfejsu... powiem tak (nie obrazaj sie oczywiscie) jak dla mnie taki sobie, byc moze dlatego ze jest troche zbyt ciemny. Zeby chociaz kolor literek byl troche inny, aby mozna bylo je mozna rozczytac. CDN...
Posted: Thu Jun 25, 2009 3:21 pm
by Nitek
Gothuk wrote:Nie gralem jeszcze w Twojego moda, bo nie mam nawet zainstalowanego ow ^^ (ale juz niedlugo.. powoli sie zbieram do znalezienia plytek), a co do scrn'ow interfejsu... powiem tak (nie obrazaj sie oczywiscie) jak dla mnie taki sobie, byc moze dlatego ze jest troche zbyt ciemny. Zeby chociaz kolor literek byl troche inny, aby mozna bylo je mozna rozczytac. CDN...
Nie dośc, że jestem przygotowany na krytykę (nawet najcięższą) to w dodatku wręcz na nią czekam

Ogólny koncept interface'u to był metal. Nie wyszło mi do końca tak jak miało byc, ale IMO dosyc ładnie wygląda (nie licząc menu kampanii, które nie wygląda ładnie). Oczywiście nie jest to wersja finalna. Jeżeli innym też się nie będzie podobac interface - oczywiście, że zmienię/przerobię. Na początku chciałem zrobic przyciski w moro, lecz nie da się uzyskac dobrego efektu na tych "wąskich" obrazkach. Obraz jest trochę ciemny. Później postaram się go trochę rozjaśnic, ale teraz zabieram się za kończenie 2. misji.
Posted: Thu Jun 25, 2009 3:41 pm
by sAtUrNo
Dobra to kiedy następne misje ?:D
Posted: Thu Jun 25, 2009 4:04 pm
by Nitek
sAtUrNo wrote:Dobra to kiedy następne misje ?:D
przytoczę pewien cytat
jak skończymy
W tym przypadku jak ja skończę

Muszę zrobic jeszcze z 20 ludzi, zrobic im unikalne zdolności i avatary + resztki SAIL'a. Wcześniej chciałem ich zrobic z losowymi imionami i podobnymi zdolnościami, ale pomyślałem, że gdy każdy będzie zupełnie inny, będzie lepiej.
EDIT:
Mam mały problem ze skryptem, oto on:
Code: Select all
Export Powell, Harrison, Gladstone, Fox;
Export GrPowella;
Starting
Begin
uc_side=1;
uc_nation=nation_american;
Powell=CreateCharacter('Powell');
PlaceUnitXY(Powell,99,45,false);
uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
Harisson=NewCharacter('Harisson');
PlaceUnitXY(Harisson,76,64,false);
uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
Gladstone=NewCharacter('Gladstone');
PlaceUnitXY(Gladstone,100,43,false);
If TestCharacters('Fox') then
Begin
uc_side=1;
uc_nation=nation_american;
Fox=NewCharacter('Fox");
PlaceUnitXY(Fox,101,44,false);
AddComMoveXY(Fox,80,64);
End;
InGameOn;
CenterNowOnXY(99,45);
AddComMoveXY(Powell,81,66);
AddComMoveXY(Gladstone,82,67);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnit(Powell);
Wait(0$2);
Say(Powell,'Powell2_01');
Say(Harisson,'Harisson2_01');
If TestCharacters('Fox') then
Say(Harisson,'Harisson2_02');
Else
Say(Harisson,'Harisson2_03');
prepare_soldier;
SayRadio(Soldier,'Soldier2_01');
Say(Harisson,'Harisson2_04');
Say(Powell,'Powell2_02');
Say(Harisson,'Harisson2_05');
If TestCharacters('Fox') then
Begin
Say(Fox,'Fox2_01');
Say(Harisson,'Harisson2_06');
Say(Fox,'Fox2_02');
End;
GrPowella=Powell^CharacterSelection('',4,4,[Soldier1,Soldier2,Soldier3,Soldier4,Engineer1,Engineer2,Engineer3,Mechanic1,Mechanic2,Mechanic3,Mechanic4,Mechanic5,Scientist1,Scientist2,Scientist3,Scientist4,Scientist5],[1,2,3,4]);
Say(Powell,'Powell2_03');
InGameOff;
End;
Gdy używam kompilacji wyskakuje mi
"compiling error in line 50: ')' or ',' expected but 'Powell2_01'
gdy kasuję linijkę
Code: Select all
If TestCharacters('Fox') then
Begin
uc_side=1;
uc_nation=nation_american;
Fox=NewCharacter('Fox");
PlaceUnitXY(Fox,101,44,false);
AddComMoveXY(Fox,80,64);
End;
Wszystko jest ok. Linijki tej nie mogę skasowac, więc co mam zrobic aby działało? Uprzedzając Wasze pytania, Powell2_01 to "nazwa dialogu"
Posted: Thu Jun 25, 2009 7:02 pm
by Jeanks
Proste umieścić Foxa tak jak Powella, Gladstone itp a nie się bawić w kombinowanie i dawać dwa rayz w jednym bloku Testa. Jeżeli to musi być w twoim kodzie to nie potrzebujesz Testa bo jest on tylko dla alternatywy nie rozumiesz własnego problemu albo nie rozumiesz kodu który piszesz. Co do dialogu z Powellem napisz cały błąd a nie tylko kawałek bo tak to nikt nie będzie wiedział o co kaman
Posted: Thu Jun 25, 2009 7:08 pm
by Nitek
1. W pierwszej misji można uratowac Foxa lub nie. Bez sensu by było zrobic Foxa mimo tego, ze sie go nie uratowalo lub nie zrobic go, gdyby sie go uratowalo.
2. Napisałem cały błąd...
3. To Ty nie rozumiesz o co chodzi, więc się nie udzielaj w tym temacie - nie wiesz? Nie pisz.
Posted: Thu Jun 25, 2009 7:35 pm
by Jeanks
Nitek wrote:1. W pierwszej misji można uratowac Foxa lub nie. Bez sensu by było zrobic Foxa mimo tego, ze sie go nie uratowalo lub nie zrobic go, gdyby sie go uratowalo.
2. Napisałem cały błąd...
3. To Ty nie rozumiesz o co chodzi, więc się nie udzielaj w tym temacie - nie wiesz? Nie pisz.
Po raz kolejny nie rozumiesz co piszesz. Jeżeli on ma zginąć lub nie to ten kod Ci nie potrzebny. Jeżeli zastosujesz normalny kod to on jeżeli umrze to i tak się nie pojawi na mapie. Rozumiesz to czy nie ? spróbuj jak mówię po co się bawić ? jeżeli nie działa coś to trzeba próbować i tyle. Kod Saila potrafi być nie posłuszny tak mi się też zdarza pzdr
"compiling error in line 50: ')' or ',' expected but 'Powell2_01'
na pewno nie jest to cały bład i prosze o poprawkę
Posted: Thu Jun 25, 2009 8:01 pm
by Nitek
To jest mi potrzebne i nie mogę tego wyrzucic, bo od tego tez zaleza dialogi.
http://img205.imageshack.us/img205/4286/aaaao.jpg
caly "error" zapomniałem wczesniej dodac "found" ale tego chyba mozna sie domyslic