Stránka 3 z 3
Re: Problem... z edytorem?
Napsal: pon srp 31, 2009 9:03 pm
od Serpent
Gothuk píše:
Ale to nie o taka płaskość im chodzi ..
To że mapa wygląda tak jakby nie byla plaska, nie oznacza, że rzeczywistosci jest taka.
W edytorze musisz odpowiednio ustawić wysokość dla każdego hexa na mapie bez gbi, wtedy wchodząc np. na wzgórze będzie to widać, a nie przechodzisz góry jak normalne równiny.
To wiem tyle że na poprzedniej mapie nie zrobiłem tego,a na tej owszem,wiem że tak sie robi dla rzeki czy jeziora służą wyznaczniki stref (Don"T water,water,earth,road itd.)
A na wzgórzach ustala sie wysokości żeby wyglądało to realistycznie.
Jedyne o co mi teraz chodzi to poprawne spakowanie mapy i wysłanie jej komuś tak aby u niego również działała bez błędów
Tyle ode menie, jednak wciąż nie wiem czy ta mapa działa u was poprawnie...

Re: Problem... z edytorem?
Napsal: úte zář 01, 2009 11:51 am
od Radzio
Jest płaska jak poprzednia xD
Re: Problem... z edytorem?
Napsal: úte zář 01, 2009 3:46 pm
od Serpent
Radzio píše:Jest płaska jak poprzednia xD
Najwidoczniej mapa nie zapisuje sie całkowicie gdyż robiłem górki wodę itp.

Re: Problem... z edytorem?
Napsal: úte zář 01, 2009 3:48 pm
od Radzio
??
One są górkami, ale hm, nie w tym sensie. To jest jeden wielki placek z ustawionymi rodzajami powierzchni xD
Weź to jeszcze wyślij na speedyshare pls
Re: Problem... z edytorem?
Napsal: úte zář 01, 2009 8:15 pm
od Serpent
Przejrzałem jeszcze raz mape i wyzerowałem na 0 wysokość wszystkie hexy,następnie gdy dawałem wysokość to na każdym hexie miałem tak: Wysokość:0-x a po lewej pisało (flat) co jak sadzę znaczy "płaski".Testowałem kilka wysokości doszedłem do 11 i nic ciągle flat.
Wie ktoś jakie powinny być wysokości

Re: Problem... z edytorem?
Napsal: stř zář 02, 2009 2:16 pm
od Xero Rozbójca
Nie patrz na to, czy masz napisane (flat) czy też (slope X in direction Y), ważne, abyś miał na ekranie górkę ;P

Oto kawałek mapki.

<<(flat) widzisz, gdy najechałeś na hexa, który jest płaski bez względu na wysokość(np. szczyt góry lub równina)

<< (slope X in direction Y) masz gdy najedziesz na hexa, który jest częścią jakiejś "ściany" (np. zbocze góry)
Re: Problem... z edytorem?
Napsal: stř zář 02, 2009 5:31 pm
od Serpent
Wielkie dzieki
Ale pod teksturą nie widac górki jedynie info po lewej pokazuje mi wysokość

Re: Problem... z edytorem?
Napsal: čtv zář 03, 2009 2:09 pm
od Xero Rozbójca
Właśnie tak jest już.
Temat można już zamknąć(ale nie trzeba

)