Problemy Terminata Dotyczące modowania

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

Code: Select all

SetNextMission (01_cont);
hmmm nie wiem co jest zle
moda musze odnowa robic bo mi sie cos zjebalo z mapkami :(
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Gorki16
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 236
Joined: Thu Jan 29, 2009 1:02 pm
Location: Głogów

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Gorki16 »

kopię zapasową rób zawsze xD jak się domyślam chcesz zmienić mapkę czyli musisz dać:

Code: Select all

ChagneMap('01','%_cont');
User avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 78
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:20 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Axoris »

Jak już to nie:

Code: Select all

ChagneMap('01','%_cont');
tylko:

Code: Select all

ChangeMap('01','%_cont');
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Antitheus »

Axoris wrote:Jak już to nie:

Code: Select all

ChagneMap('01','%_cont');
tylko:

Code: Select all

ChangeMap('01','%_cont');
A jest między ów cytatami jakaś różnica? ^^
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Backero »

Antitheus wrote:
Axoris wrote:Jak już to nie:

Code: Select all

ChagneMap('01','%_cont');
tylko:

Code: Select all

ChangeMap('01','%_cont');
A jest między ów cytatami jakaś różnica? ^^

Chagne =/= Change

to wlasnie takie literowki sa najgorsze, bo trudno je zauwazyc
na szczescie robi to za nas kompilator ^^
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

co tu jest żle?
działa tylko to na początku

Code: Select all

EXPORT Jop;
Starting
Begin
ResetFog;
Jop=LoadCharacter('Jop',1,0);
PlaceUnitArea(Jop,Area86,true);
end;





every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area87) do
begin
Say(Jop,'Jop1');
end;


every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area88) do
begin
Say(Lal1,'Am1');
Say(Jop,'Jop2');
AddComMoveXY(Lal1,31,13);
end;
nie wyskakuje zaden blad w compile
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Antitheus »

spróbuj dać enable;
i użyć markeda, którego późneij zdisablujesz.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Radzio »

Nie, po prostu błąd nie dotyczy SAILa, tylko jest coś nie tak z samymi dialogami. Tyle.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

ok
czy moduł musi mieć określoną nazwę?
czy może być jaką się chcę
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Xero Rozbójca »

człowieku... powinieneś skapować po oglądnięciu kilku kodów z różnych mapek, że moduł może mieć dowolną nazwę...
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Antitheus »

Wiem co może być nie tak z dialogami. Po prostu jeśli piszesz dialogi i masz otwartą misję w edytorze i zapiszesz je mając go otwartego to nie zostaną wczytane. Dobrym rozwiązaniem jest mission reset lub rebot editora.

Mam nadzieję ze o to tu chodzi bo na takich błahostkach polegało 80% moich problemów z edytorem.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

no thx bo mialem otwarta mape i pisalem dialogi

Code: Select all

EXPORT soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,
 Jop;
Starting
Begin
ResetFog;
Jop=LoadCharacter('Jop',1,0);
PlaceUnitArea(Jop,Area86,true);
end;





every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area87) do
begin
Say(Jop,'Jop1');
end;


every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area93) do
begin
DialogueOn;
Say(Lal1,'Am1');
Say(Jop,'Jop2');
Say(Lal1,'Am2');
AddComMoveXY(Lal1,31,13);
DialogueOff;
SetSide(Lal1,1);
end;

every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area91) do
begin
Say(Por1,'Por1');
Say(Jop,'Jop3');
SayRadio(Zol8,'Rad1');
Say(Por1,'Por2');
Say(Jop,'Jop4');
ChangeMissionObjectives('C1');
AddComMoveXY(Por1,3,2);
SetSide(Bun3,1);
SetSide(Bun5,1);
SetSide(Zol7,1);
SetSide(Zol8,1);
SetSide(Lab,1);
SetSide(Am2,1);
SetSide(Am3,1);
SetSide(Eng1,1);
SetSide(Sci1,1);
SetSide(Sci2,1);
SetSide(Rop,1);
SetSide(Zob,1);
SetSide(Bul,1);
end;

every 0$1 trigger IsInArea(Por1,Area94) do
begin
RemoveUnit(Por1);
end;

every 0$1 trigger IsDead(Jop) do
Begin
YouLost('Jopisded');
end;

every 0$20 do
Begin
enable;
CreateCratesArea(Rand(2, 4),Area88,true);
end;

every 5$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_arabian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=NewCharacter('soldat1');
soldat2=NewCharacter('soldat2');
soldat3=NewCharacter('soldat3');
soldat4=NewCharacter('soldat4');
soldat5=NewCharacter('soldat5');
soldat6=NewCharacter('soldat6');
soldat7=NewCharacter('soldat7');
PlaceUnitArea(soldat1,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat2,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat3,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat4,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat5,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat6,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat7,Area95,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7],Area96);
end;

eh nie umiem tego postacie nie sa zdefiniowane w start.txt
chodzi mi tu aby atak byl ale jednostki wogole sie nie pojawiaja a błedu nie ma w compile
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Radzio »

Jeśli tworzysz postać w SAILu, to używaj CreateHuman, a nie NewCharacter...
User avatar
Gorki16
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 236
Joined: Thu Jan 29, 2009 1:02 pm
Location: Głogów

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Gorki16 »

tak jak pisał Radzio CreateHuman zamiast NewCharacter.

a takie pytanko w tym setside wszystko na twoją stronę czy coś zostaje z innego koloru?
bo jak wszystko to nie widzę potrzeby wymieniać wszystkiego tylko:

Code: Select all

SetSide(innastrona,twojastrona);
i jeszcze zamiast:

Code: Select all

AddComMoveToArea
daj

Code: Select all

ComAgressiveMove(x,y);
gdzie XY są danym heksem na mapce ;)
User avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 78
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:20 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Axoris »

tak jak pisał Radzio CreateHuman zamiast NewCharacter.

a takie pytanko w tym setside wszystko na twoją stronę czy coś zostaje z innego koloru?
bo jak wszystko to nie widzę potrzeby wymieniać wszystkiego tylko:

Code: Select all

SetSide(innastrona,twojastrona);
Jeśli chodzi o SetSide to mógł po prostu w liście napisać tzn.

Code: Select all

SetSide([cos,cos1,cos2], strona); 
Nie możesz napisać tak jak podałeś bo nic się nie stanie.
Last edited by Axoris on Sun Jan 10, 2010 6:20 pm, edited 1 time in total.
Post Reply