Страница 3 из 4

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Пн дек 28, 2009 7:42 pm
Terminat

Код: Выделить всё

SetNextMission (01_cont);
hmmm nie wiem co jest zle
moda musze odnowa robic bo mi sie cos zjebalo z mapkami :(

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Пн дек 28, 2009 8:07 pm
Gorki16
kopię zapasową rób zawsze xD jak się domyślam chcesz zmienić mapkę czyli musisz dać:

Код: Выделить всё

ChagneMap('01','%_cont');

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Пн дек 28, 2009 10:22 pm
Axoris
Jak już to nie:

Код: Выделить всё

ChagneMap('01','%_cont');
tylko:

Код: Выделить всё

ChangeMap('01','%_cont');

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вт дек 29, 2009 1:18 pm
Antitheus
Axoris писал(а):Jak już to nie:

Код: Выделить всё

ChagneMap('01','%_cont');
tylko:

Код: Выделить всё

ChangeMap('01','%_cont');
A jest między ów cytatami jakaś różnica? ^^

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вт дек 29, 2009 1:21 pm
Backero
Antitheus писал(а):
Axoris писал(а):Jak już to nie:

Код: Выделить всё

ChagneMap('01','%_cont');
tylko:

Код: Выделить всё

ChangeMap('01','%_cont');
A jest między ów cytatami jakaś różnica? ^^

Chagne =/= Change

to wlasnie takie literowki sa najgorsze, bo trudno je zauwazyc
na szczescie robi to za nas kompilator ^^

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Сб янв 09, 2010 5:14 pm
Terminat
co tu jest żle?
działa tylko to na początku

Код: Выделить всё

EXPORT Jop;
Starting
Begin
ResetFog;
Jop=LoadCharacter('Jop',1,0);
PlaceUnitArea(Jop,Area86,true);
end;





every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area87) do
begin
Say(Jop,'Jop1');
end;


every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area88) do
begin
Say(Lal1,'Am1');
Say(Jop,'Jop2');
AddComMoveXY(Lal1,31,13);
end;
nie wyskakuje zaden blad w compile

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Сб янв 09, 2010 5:46 pm
Antitheus
spróbuj dać enable;
i użyć markeda, którego późneij zdisablujesz.

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Сб янв 09, 2010 7:00 pm
Radzio
Nie, po prostu błąd nie dotyczy SAILa, tylko jest coś nie tak z samymi dialogami. Tyle.

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вс янв 10, 2010 10:58 am
Terminat
ok
czy moduł musi mieć określoną nazwę?
czy może być jaką się chcę

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вс янв 10, 2010 11:04 am
Xero Rozbójca
człowieku... powinieneś skapować po oglądnięciu kilku kodów z różnych mapek, że moduł może mieć dowolną nazwę...

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вс янв 10, 2010 12:03 pm
Antitheus
Wiem co może być nie tak z dialogami. Po prostu jeśli piszesz dialogi i masz otwartą misję w edytorze i zapiszesz je mając go otwartego to nie zostaną wczytane. Dobrym rozwiązaniem jest mission reset lub rebot editora.

Mam nadzieję ze o to tu chodzi bo na takich błahostkach polegało 80% moich problemów z edytorem.

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вс янв 10, 2010 1:32 pm
Terminat
no thx bo mialem otwarta mape i pisalem dialogi

Код: Выделить всё

EXPORT soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,
 Jop;
Starting
Begin
ResetFog;
Jop=LoadCharacter('Jop',1,0);
PlaceUnitArea(Jop,Area86,true);
end;





every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area87) do
begin
Say(Jop,'Jop1');
end;


every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area93) do
begin
DialogueOn;
Say(Lal1,'Am1');
Say(Jop,'Jop2');
Say(Lal1,'Am2');
AddComMoveXY(Lal1,31,13);
DialogueOff;
SetSide(Lal1,1);
end;

every 0$1 trigger IsInArea(Jop,Area91) do
begin
Say(Por1,'Por1');
Say(Jop,'Jop3');
SayRadio(Zol8,'Rad1');
Say(Por1,'Por2');
Say(Jop,'Jop4');
ChangeMissionObjectives('C1');
AddComMoveXY(Por1,3,2);
SetSide(Bun3,1);
SetSide(Bun5,1);
SetSide(Zol7,1);
SetSide(Zol8,1);
SetSide(Lab,1);
SetSide(Am2,1);
SetSide(Am3,1);
SetSide(Eng1,1);
SetSide(Sci1,1);
SetSide(Sci2,1);
SetSide(Rop,1);
SetSide(Zob,1);
SetSide(Bul,1);
end;

every 0$1 trigger IsInArea(Por1,Area94) do
begin
RemoveUnit(Por1);
end;

every 0$1 trigger IsDead(Jop) do
Begin
YouLost('Jopisded');
end;

every 0$20 do
Begin
enable;
CreateCratesArea(Rand(2, 4),Area88,true);
end;

every 5$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_arabian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=NewCharacter('soldat1');
soldat2=NewCharacter('soldat2');
soldat3=NewCharacter('soldat3');
soldat4=NewCharacter('soldat4');
soldat5=NewCharacter('soldat5');
soldat6=NewCharacter('soldat6');
soldat7=NewCharacter('soldat7');
PlaceUnitArea(soldat1,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat2,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat3,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat4,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat5,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat6,Area95,false);
PlaceUnitArea(soldat7,Area95,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7],Area96);
end;

eh nie umiem tego postacie nie sa zdefiniowane w start.txt
chodzi mi tu aby atak byl ale jednostki wogole sie nie pojawiaja a błedu nie ma w compile

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вс янв 10, 2010 3:21 pm
Radzio
Jeśli tworzysz postać w SAILu, to używaj CreateHuman, a nie NewCharacter...

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вс янв 10, 2010 5:30 pm
Gorki16
tak jak pisał Radzio CreateHuman zamiast NewCharacter.

a takie pytanko w tym setside wszystko na twoją stronę czy coś zostaje z innego koloru?
bo jak wszystko to nie widzę potrzeby wymieniać wszystkiego tylko:

Код: Выделить всё

SetSide(innastrona,twojastrona);
i jeszcze zamiast:

Код: Выделить всё

AddComMoveToArea
daj

Код: Выделить всё

ComAgressiveMove(x,y);
gdzie XY są danym heksem na mapce ;)

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Добавлено: Вс янв 10, 2010 6:02 pm
Axoris
tak jak pisał Radzio CreateHuman zamiast NewCharacter.

a takie pytanko w tym setside wszystko na twoją stronę czy coś zostaje z innego koloru?
bo jak wszystko to nie widzę potrzeby wymieniać wszystkiego tylko:

Код: Выделить всё

SetSide(innastrona,twojastrona);
Jeśli chodzi o SetSide to mógł po prostu w liście napisać tzn.

Код: Выделить всё

SetSide([cos,cos1,cos2], strona); 
Nie możesz napisać tak jak podałeś bo nic się nie stanie.