Page 3 of 6
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Tue Aug 10, 2010 2:02 pm
by Szatyn
Przyznaje ze ciekawy mod, mapy tez niczego sobie
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Tue Aug 10, 2010 2:25 pm
by Serpent
Szatyn wrote:mapy tez niczego sobie
Może dlatego że są z kampanii ?
W 2 misji dostałem wszystkie medale w tym za unikanie zabijania ludzi, mimo iż zabiłem ponad połowę personelu bazy

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Tue Aug 10, 2010 8:59 pm
by Szatyn
Nie wiem jak mozna miec problem z przejsciem tej misji, wystarcza mozdzierze oraz medyk, nie wlaczac defendera poki nie ma sie naprawde niezlego manta, dla myslacych z cierpliwoscia wszystko z gorki
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Tue Sep 07, 2010 4:23 pm
by 3bitt
Modzik jest najlepszy w jaki dotychczas gralem ale malo misji spodziewalem sie po jego misjach i fabule z 10 ale moze doczekamy sie wiecej misji bo pod koniec pisze ze w nastepnej wersji bedzie ciag dalszy...
Czekam z niecierpliwoscia na kolejna wersje
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Sun Sep 19, 2010 4:24 pm
by Zombiak
Ja tą misję bez Arabusów przeszedłem, bo myślałem, że w ch**a Nas robią.. Wystarczy wparować engiem, przejąć skład, później barak, parę wież i styka.
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Tue Nov 02, 2010 10:04 pm
by ph3nom
W produkcji jest już wersja
0.3.1, która co prawda nie będzie miała nowych misji, ale poprawione wszyskie obecne. Dodane też będą nowe tekstury dla laboratorium (te w
3D, które pokazałem kiedyś na YT) oraz znacznie ulepszone
AI (dla ciekawskich: pisane z użyciem
makrów). Planowana data premiery to
grudzień 2010.
Po więcej informacji na temat wersji Alpha 0.3.1 zapraszam na
http://tmf.owsupport.com/ - wersja polska strony jest narazie niedostępna, gdyż przeszła ona gruntowną przebudowę i jeszcze nie dodałem tłumaczenia.
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 6:14 pm
by ph3nom
Wersja 0.3.1 jest już na ukończeniu. Będzie to zarazem ostatnia wersja The Mystery Future. Dodam, że modyfikacja będzie Open Source, dzięki czemu będziecie mogli dokładnie zobaczyć jak działają makra i jak łatwo przy ich pomocy można napisać sprawne AI.
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 6:22 pm
by Incantatoris
Arararara.. może zaczekasz z wersją Open Source na zakończenie Bitwy SAIL? xd
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 6:40 pm
by ph3nom
Jeżeli chcesz ogłosić wyniki dopiero w marcu, to niestety, ale nie będę czekać. Zależy mi żeby ludzie jak najszybciej zobaczyli jak to działa. Z drugiej strony, moje AI jest przystosowane głównie pod atak ludzi (jako że w TMF walczy się głównie Bruce'm). Żeby je przygotować do odparcia atakujących czołgów i tak trzebaby je trochę zmienić (a mniemam, że w twoim konkursie poziom AI będzie sprawdzany przez najazdy czołgów).
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 6:57 pm
by Radzio
Dobra, i tak phen by wygrał, więc po co wam robić ^^
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 7:00 pm
by Incantatoris
Radzio wrote:Dobra, i tak phen by wygrał, więc po co wam robić ^^
chyba ty. A tak bardziej na poważnie: pożyjemy, zobaczymy ;> Może trafi się nam lepsze AI..
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 7:07 pm
by ph3nom
No właśnie, dlatego ja nie widzę problemu

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 7:10 pm
by Radzio
Ja wiem: może, kto najlepiej rozwinie ideę phena?
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 7:19 pm
by Incantatoris
To się chyba mija z celem Bitwy.. niechaj już ludzie się pomęczą i przynajmniej dostosują AI ph3noma pod swoja plansze.
Re: The Mystery Future vAlpha 0.3
Posted: Mon Jan 03, 2011 7:21 pm
by Radzio
Chyba żartujesz z tym męczeniem się...