Page 3 of 5
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 5:36 pm
by pomek
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 312#p27312
tutaj napisalem alternatywe dla Arei, ktora moim zdaniem rozwiazalaby wszystkie problemy odnosnie tego buga.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 5:38 pm
by Witcher
Chociaż jak już złapie tą jednostke to musi być to udokumentowane w formie jakiegoś loga czy coś takiego więc może to w sumie tak działać jak to opisał pomek. Coś takiego jak jest na tej mapie.. 4 chętnych? Te komunikaty z sojusznikami, nie pamiętam jak to się nazywało.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 5:56 pm
by Radzio
Już są komunikaty o cheatowaniu przecież.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 8:56 pm
by pomek
W 1.11.0 tak?
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 8:57 pm
by Radzio
Nom, odnośnie limitu budynków.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:14 pm
by pomek
Tylko, czy to da sie zastosowac wobec strefy, w ktorej znajduje sie pojazd, a nie powinien tam byc?
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:15 pm
by Przeman_17
Da.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:17 pm
by pomek
Wiec, na co czekamy? Komunikat o graczu bugujacym. Skoro OW jest powiazane z OWN, to mozna wyslac log gry do systemu, ktory administracja moze wstawic w postaci namiarow na gracza - ip/host, nicki z gier, ew. login z own. - i mamy jednego mniej, ktory buguje..
Swoja droga, czy da sie wprowadzic opcje, ze jesli gracz wchodzi na serwer, to obok niego pokazuje sie jego host? Albo po kliknieciu w jego avatar? Ulatwiloby to gre z hax0r@mi.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:19 pm
by Radzio
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:20 pm
by pomek
Radek, owszem, to tez jest dobra metoda. Ale znalazbym jeden jej minus na podstawie bugu z amunicja czasoprzestrzenna ... Wiec, upiekrzymy gre, ale bug zostanie. - a o tym tutaj mowa.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:22 pm
by Radzio
No, ale jaki?
Przecież wtedy nie da się ominąć arei.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:23 pm
by pomek
Rozrysuje, poczekaj
[ Added: 21:27, 16-02-2011 ]
Gracz niebieski, w momencie przekroczenia granicy, ktora jest obecnie, wroci do bazy. Jesli uzyje 'buga z bazooka' - tez wroci do bazy. Strefa BT obejmuje WSZYSTKO poza jego baza, to samo ma gracz czerwony. I tak kazdemu by sie dalo.
Co o tym sadzisz?
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:36 pm
by Radzio
Straszne, lepiej moje.
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:37 pm
by pomek
Nie, bo jesli gracza do 10 minuty wywali, to mozna mu surke podbierac. Jestem za moim, ale to jednak nie ja robie

;(
Re: Rozwiązanie
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:42 pm
by Radzio
Jak mu surke podbierzesz jak do niego nie wjedziesz? lol