Страница 3 из 4
Re: Modern Control
Добавлено: Сб июл 30, 2011 10:22 pm
Bren
Bern: "- dodać lotnictwo i statki - można by je robić, dodając rodzaje fabryki, czyli warsztat można przerobić albo na stocznię, albo na fabrykę" Tak ! I roboty, i statki kosmiczne, i..iii.... wszystko ! To nie jest jakieś The West, Plemiona czy inne pierdy... Może statki nie były by najgłupszym pomysłem, ale statki powietrzne już myślę są absurdalne.
Z tym lotnictwem chodziło mi o coś bardziej... czołgowatego - może coś w rodzaju helikoptera (szybkie, wytrzymałe jak poduszkowiec, nad wszystkim przeleci, ale 3 razy droższe) albo samoloty (wytrzymałe jak czołgi o podwoziu śr. kołowym, 3 razy szybsze od nich, wielkie jak behemot i skręca w locie tak szybko jak mastodont

)
Już statki wodne byłyby mniej realne od tego.
Re: Modern Control
Добавлено: Сб июл 30, 2011 11:24 pm
pomek
za duzo stars war...
Re: Modern Control
Добавлено: Вс июл 31, 2011 8:44 am
Luke
@Pomek
Lubię jak przekręcasz tytuły
@Marcinek i Bren
Najpierw trzeba pomyśleć nad stroną techniczną, dopiero później takimi duperelami

Re: Modern Control
Добавлено: Вт авг 02, 2011 10:05 am
Backero
I ja dorzuciłbym swoje 3 grosze

1. Możliwości moderskie, takie jak swobodne tworzenie nowych grafik dla jednostek, pojazdów i budynków, przez graczy. Możesz mieć wtedy pewność, że więcej graczy pomogłoby Ci tworzyć tę grę w późniejszym etapie.
2. (jak już ktoś napisał) Balans frakcji i (przede wszystkim) ich arsanału, by każda technologia i broń była przydatna w różnych warunkach.
3. Zaprojektowanie tej gry tak, by gameplay nie ograniczał się do jednego bazy. Chodzi o zachęcenie graczy do budowania ekspansji i kontroli ważnych punktów strategicznych.
4. Czołganie bardziej przydatne (przynajmniej w niektórych sytuacjach w zależności od terenu np).
5. Ekwipunek (chociażby 2-3 sloty +1 na broń). Podział broni na lekką (cywile) i ciężką (żołnierze)
6. SI i skirmish.
7. Pomysł z lotnictwem i drewnem (o boże) mi się nie podoba. Profesje podzieliłbym na 3 (żołnierz, technik, naukowiec). Każdy mógłby mieć jakieś minidrzewka z umiejętnościami aktywnymi i pasywnymi (jak w Diablo II)
Od strony technicznej nie pomogę, bo po prostu się nie znam. Z niecierpliwością czekam na więcej informacji o tym tytule

Re: Modern Control
Добавлено: Вт авг 02, 2011 10:53 am
pomek
2. (jak już ktoś napisał) Balans frakcji i (przede wszystkim) ich arsanału, by każda technologia i broń była przydatna w różnych warunkach.
Skonczcie znowy z tym swoim balansem ! W OW wszystko jest zbalansowane!
7. Pomysł z lotnictwem i drewnem (o boże) mi się nie podoba. Profesje podzieliłbym na 3 (żołnierz, technik, naukowiec). Każdy mógłby mieć jakieś minidrzewka z umiejętnościami aktywnymi i pasywnymi (jak w Diablo II)
A pod koniec misji wyskakuje monster, ktory ma all skile na 30 i 987213791 armora i trzeba go zabic! LOL!
Re: Modern Control
Добавлено: Вт авг 02, 2011 11:03 am
Bren
Tym razem poprę pomka - przecież nikt nie chciałby spędzać po pół godziny na ustawianie zdolności swoich postaci. Z tego by wyszło jakieś RPG, a nie strategia

Mój pomysł z podklasami postaci był lepszy

Re: Modern Control
Добавлено: Вт авг 02, 2011 11:52 am
Backero
No dobra, źle to napisałem, bo miałem na myśli coś innego. Ale to i tak nieważne, bo na razie sprawy techniczne są do przedyskutowania.
@2up
Nie napisałem, że OW nie jest zbalansowany. Chodzi o różnorodność broni w ich uzyciu.
Re: Modern Control
Добавлено: Вт авг 16, 2011 8:12 am
Antonio
Jurij писал(а):
Drewno!? Zbuduj czołg całkowicie z drewna ( Łącznie z silnikiem. )....
Czy jezeli zrobie w realu silnik z drewna, calkowicie, 100% ukladu drewnianego, na lozyskach slizgowych smarowanych smarem, i bedzie on chodzil pare minut, gwarantujesz mi jakies wynagrodzenie?
Silnik metalowy z drewnianym tlokiem o pojemnosci do 250ccm jest w stanie przejechac okolo 200-300 kilometrow. Mysle ze podobny efekt mozna uzyskac z dobrej klasy drewna i wiekszego tloka.
Powracajac do tematu, czy gra bedzie miala grafike i grywalnosc owara? Czy kazdy pojazd, bedzie osobno designowany?
Jezeli tak, to w grze fajnie byloby zobaczyc normalne czolgi, nie jakies dwulufowe jednobrylowce.
A co do testow, to moge byc twoim kandydatem do alpha testow.
Re: Modern Control
Добавлено: Вт авг 16, 2011 12:10 pm
Marcinszabla
Fabuła to też nie żadne duperele.Przede wszystkim trzeba zdecydować , czy to będzie się działo , jak w Naszej Ulubionej Grze , czyli ludzie przenieśli się w przeszłość.Do czego zmierzam? Skrzynie jako surowce są najlepszym patentem (zawierają dużo róznych śmieci lub jak kto woli rzeczy

) , a jeśli to się będzie działo w teraźniejszości lub niedalekiej przyszłości , to spadające z nieba towary nie są dobrym rozwiązaniem.Jest też możliwe , że surowce (ropa , drewno ,żelazo , i zaczerpnięte z Hearts of Iron II materiały rzadkie) będą półproduktami i będą trafiały do fabryk przetwarzających je na skrzynie lub oddzielne artykuły (np. fabryka elektroniki - elektronikę , fabryka częsci do budynków - gotowe części na budowę konstrukcji itp.). To drugie rozwiązanie jest bardziej skomplikowane , ale przynajmniej nie zerżnięte z OW.
Koniec postu najbardziej znienawidzonego użytkownika tego forum kropka.

Re: Modern Control
Добавлено: Вт авг 16, 2011 12:52 pm
Serpent
Marcinszabla писал(а):
Koniec postu najbardziej znienawidzonego użytkownika tego forum kropka.

BlackMena?
A co do tematu:
Gadanie o fabule gdy nie ma jeszcze silnika gry ukończonego to tak jakby gadać o śniegu który spadnie w 2019 roku.
Re: Modern Control
Добавлено: Ср дек 07, 2011 3:34 pm
Antonio
Jak juz robic, to porzadnie.
1. Ludzie musza zalatwiac potrzeby fizjologiczne.
2. Tworzenie ludzi nie powinno odbywac sie przez pojawianie kolo glownego budynku z d... No wlasnie z okolic tego miejsca powinni sie pojawiac.
3. Dzien i noc, deszcz?
4. Awaryjnosc karabinow, pojazdow, struktur
5. Psychoza i odbijajaca szajba ludzi w grze, jak "ludzi" na owarze, nagle wnerwy i wysadzania wszystkiego w kosmos.
6. Paliwo powinno byc rafinowane.
7. Elektrownia powinna byc montowana przy budynku, ktory ma zasilac, jezeli nie to chociaz puscic kable...
8. Transport surowcow z szybu naftowego chociaz jakas rura, lub przyszybowy magazyn.
9. Biopaliwo? Bioester jest niewiele mniej wydajny, za to bardziej ekologiczny. Etanol podobnie, jednak spala sie go wiecej. ;D
10. Mowilem o etanolu? Nikt nigdy nie pije.
11. Jak pija, to trzeba zagryzac, no wiec co, jedzenie jakies.
12. Choroby, lekarze nie koniecznie powinni leczyc rany na polu walki
13. Leczenie ran tylko do pewnego stopnia, pozniej czas rekonwalescencji, powiedzmy 1/4 hp odnowi sie sama, jezeli uprzednio rana zostala opatrzona przez lekarza.
14. W grze powinni pojawic sie Niemcy. Lubie zabijac Niemcow.
15. Roslinnosc powinna rosnac, a nie tylko trawa znikac od wybuchu, czy pojazdu.
16. Buldozer powinien miec mozliwosc przesuniecia kamyczkow, wyrownania lub usypania gorki z piasku. Koszenie drzew zostawmy drwalom.
17. Czolgi powinny zachowywac sie bardziej naturalnie, gdy stoja w gotosci - zuzywaja paliwo, gdy nie - nalezy zmarnowac dodatkowe kilka sekund na odpalenie silnikow. Wyjatek stanowi naped elektryczny.
18. Paliwo nalezy tankowac do wlewu, nie dopychajac pojazd do budynku.
19. Wymiana oleju i filtrow w pojazdach liczona na podstawie motogodzin.
20. Expienie pojazdow, ludzi, budynkow, Umocnienia konstrukcji,
21. Badania naukowe bardziej rozwiniete
22. Pozyskiwanie surowcow z normalnych zrodel, nie liczenie na to ze ktos w przyszlosci bedzie marnowal rzeczy, zeby wysylac w przeszlosc. Zaloze sie, ze gdyby dzisiaj odkryli takie urzadzenie, wyslaliby za pomoca tego ekspedycje, gdy niebyloby kontaktu, pchaliby tam smieci. Dobra opcja w sumie.
23. Wypadki, przez blad elektroniki, blad czlowieka. W OW sa wszyscy perfect, a jedyny wypadek jaki mial miejsce, byl poza kadrem w singleplayerze z mastodontem.
24. Naprawianie budynku i pojazdu powinno odbywac sie w miejscach uszkodzonych, nie z tylu, mimo, ze atakowany byl od przodu.
25. Kazdy zniszczony pojazd - wrak powinien zostawic cos do odzyskania.
26. Budynek z bambusa lub workow z piasku (budynek?!) nawet tylko ustawiony, powoduje eksplozje podczas niszczenia.
27. Opcja rozjezdzania i taranowania, jednostek, ludzi, czegokolwiek? Czemu takim wielkim czolgiem nie da sie przejechac czlowieka?
28... Nie chce mi sie pisac, sporo tego jeszcze.
Re: Modern Control
Добавлено: Ср дек 07, 2011 4:15 pm
Anarchy
22 - był kontakt:P Chyba w opisie do misji, czy mapy multi (czy gdziekolwiek) było napisane, że pisali na ścianach w jaskiniach.
Re: Modern Control
Добавлено: Чт дек 08, 2011 10:08 pm
Marcinszabla
Antoś , Antoś... Ty chcesz chyba przeprowadzić rewolucję w grach RTS , bo nawet najnowsze strategie nie mają wielu elementów , które wymieniłeś.Jak ten gościu ma taką skomplikowaną grę robić , to niech zapłaci za pomoc Electronic Arts lub jakiejkolwiek innej wytwórnii.
Re: Modern Control
Добавлено: Чт дек 08, 2011 10:18 pm
Serpent
Marcinszabla писал(а):to niech zapłaci za pomoc Electronic Arts lub jakiejkolwiek innej wytwórnii.
Marcinszabla... Nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać.
Re: Modern Control
Добавлено: Чт дек 08, 2011 10:22 pm
Marcinszabla
Serpent писал(а):Marcinszabla писал(а):to niech zapłaci za pomoc Electronic Arts lub jakiejkolwiek innej wytwórnii.
Marcinszabla... Nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać.
Ty pojąłeś to na serio? Ty lepiej zajmij się modami , a nie moim żartami .