Page 3 of 3
Re: 1.11.1 Beta Test - 15 August 2011
Posted: Fri Aug 19, 2011 11:03 pm
by Bren
Właśnie próbuję wam wytłumaczyć, że SW = arab = wybuchy = synchry. Przynajmniej według mnie.
Re: 1.11.1 Beta Test - 15 August 2011
Posted: Sat Aug 20, 2011 8:48 am
by Serpent
Bren wrote:Właśnie próbuję wam wytłumaczyć, że SW = arab = wybuchy = synchry. Przynajmniej według mnie.
Nie wiem czy wiesz panie geniuszu Eugeniuszu że budynek który ma 0 hp też wybucha?
Re: 1.11.1 Beta Test - 15 August 2011
Posted: Sat Aug 20, 2011 9:29 am
by YuriStriatov
Teoria co do wybuchow powodujacych synchre jest w miare prosta... ofcoz trudniej jest to naprawic, dlatego bo OW jest tak pomieszane. Ale jezeli wybuchajace pojazdy i samobiezne bomby powoduja synchry, to i tak nie sa wszystkie powody z jakich synchra moze pasc.
Re: 1.11.1 Beta Test - 15 August 2011
Posted: Sun Aug 21, 2011 6:20 am
by pomek
Moge to sciagnac, czy znow bede sam napierdalac tak jak na RC?
Re: 1.11.1 Beta Test - 15 August 2011
Posted: Sun Aug 21, 2011 8:10 am
by Marcinszabla
pomek wrote:Moge to sciagnac, czy znow bede sam napierdalac tak jak na RC?
To drugie , bo nikt z forum nie chce testować , a ci , co nie czytają forum , o tym nawet nie wiedzą.
Re: 1.11.1 Beta Test - 15 August 2011
Posted: Mon Aug 22, 2011 2:02 am
by stucuk
When Spectator's didn't take up a Slot games lost Sync after a few seconds. So in 1.11.0 i modified them back to taking up a Slot. Thats why they take up a slot. No Slot = Sync Lost.
Re: 1.11.1 Beta Test - 15 August 2011
Posted: Mon Aug 22, 2011 1:36 pm
by Gothuk
Now Specators get Sync Lost after about 13 minutes, so Slot doesn't guarantee no appearance of Sync Lost.